Şaşkınlıkla Zayn'e bakarken içimde adeta fırtınalar kopuyordu. Şuan cidden hayatımın şokunu yaşıyorum. Acaba ben şuan uykumda rüya mı görüyorum bu duyduklarım gerçek dimi şaka falan değil. Tanrım! Zayn tepkimi ölçercesine yüzüme bakıyordu. Pekala biraz düşünelim normal şartlarda olsa bu dedikleri karşısında onunla dalga geçip düşmanlığımızı bir üst seviyeye taşırdım ama ben..ben şuan çok farklı şeyler hissediyorum. Kalbim neden deli gibi çarpıyor? avuç içlerim neden terledi? neden bu kadar heyecanlandım? Tanrım bana neler oluyor böyle. Ben hala şaşkınlığımı atamamış ve onun ela gözlerine öylece bakıyordum. Resmen donmuştum. Zayn derin bir nefes alarak elini yavaşça yanağımdan çekti. Gözlerinde acı vardı. "ş-şey bu aptallıktı tamam mı unut gitsin" dedi. Hey heyy kızım kendine gel artık çocuk sana aşkı ilan etti sen sus pus duruyorsun karşısında hala. Bir anda kendime geldim ve hiç bir şey düşünmeden ona sımsıkı sarıldım.Şuan cidden ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yoktu belki doğru belki de çok yanlış bir durumdu ama zerre umrum da değildi. Kalbime kulak verdim ve içimden ne geçiyorsa onu yaptım. Zayn bu hareketim karşısında bir süre şaşkınca öylece bekledi sonra oda beni hızla sıkıca sardı ve derince bir nefes alıp saçlarımı öptü. Tanrım! şuan o kadar mutluyum ki tarifi yoktur sanırım. Günün birinde düşmanım dediğim ölesiye nefret ettiğim birine yine ölesiye aşık olucağımı söyleseler sadece güler geçerdim her halde. Ama şuan ki durumuma bakılırsa imkansız diye bir şey yokmuş demek ki. Koşullar ne olur sa olsun hiç bir zaman ne aşk nede sevgi imkansız değilmiş. Zayn beni kolları arasından çıkardı ve yüzümü elleri arasına alarak"bu kadar zaman boyunca sana karşı sadece nefret beslediğimi sanıyordum ama bunu düşünmek çok büyük aptallıkmış, yanılmışım. Ben en başından beri sana aşıkmışım ama farkına varamamışım bella"diye fısıldadı gecenin sessizliğinde. Derin bir nefes aldım ve dilimle dudaklarımı ıslattım. Artık benim de içimdekileri saklamanın bir anlamı yoktu. "bende senden farksız değilmişim o zaman malik. Benim hissettiğim de nefret değil aşkmış" dedim gülümseyerek. Zayn yarı mutlu yarı şaşkın gözlerle bana bakarak hızla tekrar sarıldı. Kokumu derince içine çekerek başımı öpüyordu. Bir süre öyle durduktan sonra benden ayrıldı ve ellerimi ellerinin içine alarak tam gözlerimin içine baktı. "artık seni istesen de istemesen de bırakamam Bella Black. Ve ben ellerini ellerim de gözlerini gözlerim de istiyorum. Yani kısacası artık benimsin bebeğim" diyerek yavaşça yüzüme doğru yaklaştı. Ah tanrım tanrım şuan heyecandan ellerim aşırı derece terlemişti ve... ve bu benim ilk öpücüğüm olucak. Titrek bir nefes aldım ve bende hafifçe zayn'e doğru yaklaştım. Gözlerimi kapattım ve dudaklarını hissetmeyi bekledim. Bir süre sonra dudaklarımın üstünde sıcak bir nefes ve ardından onun yumuşacık dudaklarını hissettim. Alt dudağımı yavaşça öptü ve ardından dilini devreye soktu. Tanrım şuan resmen öpüşüyorduk. Her ne kadar hiç tecrübem olmasa da filmlerden izlediğim kadarıyla bir şeyler biliyordum. Bende dudaklarımı araladım ve üst dudağını öpmeye başladım. Dillerimiz bir birine deydiğin de bir an irkilsem de durumu bozmadım ve anın tadını çıkardım. Ayrıldığımız da eminim utançtan yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Dudaklarımı ısırarak kafamı yere eğdim. Zayn kıkırdayarak eliyle çenemden tuttu ve başımı kaldırdı. Parmağıyla ısırdığım alt dudağımı çekti ve "artık sevgilin olarak sana bunu yapmanı yasaklıyorum küçük hanım aksi takdir de çok seksi oluyorsunuz" dedi. Oha oha sevgilin olarak dedi ve iltifatta etti. Burası sanki çok mu sıcak oldu ne. Kafamı salladım ve ona baktım. Bu sefer dayanamayıp ben ona sıkıca sarıldım ve o kadar itiraf üzerine bende "seni seviyorum Zayn Malik" diye mırıldandım. Oda bana sımsıkı sarılıp " sana aşığım Bella Black" dedi.
1 Hafta Sonra:
Eveet hayatımda her şey çok güzel gidiyordu. Artık sevgiliyiz ve şaka gibi ama birbirimize deli gibi aşıktık. Artık zayn'in evinde kalıyorum, beraber yaşamaya başladık ve inanın bu mükemmel bir şey. Yani bir düşünsenize her sabah sevdiğin adamla uyanmak. beraber kahvaltı yapmak, onun gömlekleriyle evde dolaşmak ve tekrar akşam olduğunda sarılarak onun kokusuyla uyumak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡LOVE IS IMPOSSIBLE♡
ChickLitAşktan nefret eden bir kız Ailesi tarafından terk edilen Arkadaşları hariç kimseyle muhattap olmayan... ✩Bella Black✩ _______________________________________________________ Ailesi hariç kimseyi umursamayan bir erkek. Hayattan sadece zevk almaya b...