Tanrım! uykusunda çok tatlıydı. Upuzun kirpikleri vardı. Ah aptal zayn kes hemen şu lanet düşüncelerini. Koltukta hafif bir kımıldama oldu sanırım bella uyanıyordu. Yaklaşık bir saattir baygın uyuyordu ve ben onu izliyordum. Gözlerini yavaşça açtı ve etrafına bakmaya başladı. Sakince kalktı ve sonunda mavi gözleri benimkilerle buluştu. "Tanrım başım" dedi ve elleriyle başını tuttu. "nerdeyim ben" diye mırıldandı. "benim evimdeyiz sakin ol" dedim ve koltukta dik bir konum aldım. "hey heyy ne dedin sen az önce. Ne işim var benim senin evinde" diye hızla bağırıp ayağa kalktı. Ama başı dönünce tekrar aynı hızla koltuğa geri düştü. Hemen kalkıp yanına gittim, kolundan tuttum ve "iyimisin?" dedim. Kolunu hızla çekti ve "evet iyiyim tekrar söylüyorum ne işim var benim burda" diye sinirle bağırdı. Artık sabrım taşmıştı cidden"bak kızım kendimi sinirlenmemek için tutuyorum ama sen zorluyorsun.Sınıfa o stefan denilen orospu çocuğu geldi ve seni sevdiğini söyleyip zorla öpmeye çalıştı sende imdat diye bağırdın ve bende dayanamayıp gelip seni onun elinden kurtardım sonra bayıldın ve evime getirdim anladın mı seni o piçin elinden kurtarıp yardım ettiğim için evet özür dilerim oldu mu?". Hepsini tek bir nefeste söyledim ve sinirden titriyordum. Bella şaşkınlıkla açılmış gözlerini hızla benden kaçırarak seslice yutkundu ve kafasını yere eğerek "şeyy....b-ben özür dilerim" dedi ve elleriyle oynamaya başladı. Pekala sakin ol zayn derin bir nefes aldım ve"tamam önemli değil" diyerek yerime oturdum. Bella başını yavaşça kaldırdı ve bana bakmaya başladı. Gözleri dudaklarıma yoğunlaşınca"tanrım! zayn dudağın ka-kanıyor" dedi ve hızla kalkıp yanıma geldi. Elimi dudağımın kenarına götürdüğümde parmağıma bulaşan kırmızı sıvıya baktım hiç farkında bile değildim. Kafamı önemsizce sallayarak"o orospu çocuğu vurduğunda oldu sanırım" diye mırıldandım ve ona baktım. "ilk yardım çantası nerde?" dedi talaşla. Ufak bir kahkaha atarak"o kadar da büyütülecek bir şey değil bella boşver" dedim. Bella gözlerini bana dikerek" kes sesini ve bana ilk yardım çantasını getir. Hemen!" diye tısladı yüzüme doğru. Vay canına bu ne sinir böyle. Gözlerimi devirip oflayarak yukarı çıktım. Neden bu kız benim için bu kadar endişelendi şimdi ah tabi doğru düşmanını kaybetmek istemiyor tabi yoksa uğraşıcak kimse kalmaz elinde dimi. Çantayı alıp bella'nın yanına gidip oturdum. Çantanın içinden aldığı pamuğa ilaç döküp bana döndü. Bana doğru yaklaşıp elindeki pamukla dikkatlice dudağımı silmeye başladı. Tanrım o gerçekten de çok tatlıydı. Hadi ama işini yaparken gözlerin hafif kısması, tek kaşını kaldırmıs bir şekilde dudaklarını ısırıyordu. Hangi akla hizmet bu kızla düşman oldum ben kendimi tokatlamak istiyorum cidden. Şuan yüzümüzün arasında sadece santimler vardı. Sıcacık nefesi yüzüme vuruyordu. Nefes alış verişleri düzensizdi. Ve kokusu...
Evet sanırım bu iş buraya kadar. Ne kadar inkar etsem de, kavga edip nefret ediyorum desem de sanırım...sanırım ben ona aşık olmuştum.Çünkü bu gün onun için ne kadar endişelendiğimin , kıskandığımın farkına vardım.
Hani böyle hiç farkına bile varmadan aklının ucundan bile geçmezken aniden oluverir ya bazı şeyler. Benimki de öyle oldu işte hiç farkında olmadan ona aşık oldum.....
_____________________________________
Merhaba millet bütün okuyucularımı çok seviyorum umarım beğenirsiniz ve devamı hep gelir oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡LOVE IS IMPOSSIBLE♡
ChickLitAşktan nefret eden bir kız Ailesi tarafından terk edilen Arkadaşları hariç kimseyle muhattap olmayan... ✩Bella Black✩ _______________________________________________________ Ailesi hariç kimseyi umursamayan bir erkek. Hayattan sadece zevk almaya b...