-Shoyo nun ağzından-
Annemler bir süre için evde olmayacaklar. Ve ben zengin ailenin baskı altında kalan kızı olarak evde parti vermeliyim! Hey ne bakıyom filmlerde oluyo?
(Kendisi bunu giyicek partide)
-haru'nun ağzından-
Az önce küçük mantarım beni aradı, akşam evde parti vereceğini söyledi. En çokta benim gelmemi bekliyormuş. Meleğimi asla kıramayacağım için önce kıyafet seçicem ondan sonrada parti hazırlıklarına yardıma gidicem.
Aslında giyecek fazla bir kıyafetim yok... Bu yüzden ne giyeceğim belli
Bu elbiseyi shoyo bana çıkma teklifi ettiği gece giymiştim. Sevineceğine eminim.
-takashi'nin ağzından-
Shoyo dan gelen mesaj sesiyle uyandım akşam onun evinde bir parti olduğunu ve benide beklediği yazıyordu.
Eh shoyo dan sonra haru'nun mesaj sesi geldi partiye muhtemelen yamazakininde katılacağını ve bu yüzden güzel bir şeyler giymem gerektiğini şöyledi
(Bunun erkek halı aşkolar)
-yamazaki'nin ağzından-
Akşam shoyo nun evinde bir parti düzenleyeceğiz. Aslında katılmazdım ama parti alkollü olucak bu yüzden neden olmasın ki?
-yazarın ağzından-
Neredeyse saat 8'e geliyordu parti başlamak üzereydi. Bütün hazırlıklar tamamlanmış çoğu kişi çoktan gelmişti.
Parti 2 katlı gayet gösterişli bir villada yapılacaktı. Evin bahçesine masalar vb. Şeyler koyulmuş içkiler ve mezeler yerlerine yerleştirilmişti. Evin içine ve dışına ses sistemi de kurulması da ihmal edilmemişti.
Partide tek bir kural vardı o da yatak odaları bulunan 2. Kata çıkmak yasaktı. Bu kural yamazakiye geçerli değildi, shoyo onun neden partiye katılacağını gayet iyi biliyordu.
.
.
.
.
.
.
Saat 12 ye varmış ve parti çoktan başlamıştı. Shoyo ve yamazaki dışındaki herkes çoktan sarhoş olmuştu. Yamazaki sık sık takashi'nin giydiği kıyafete bakıyordu.Yazamaki eşcinsel olduğunu her zaman biliyordu lakin asla kabullenmedi. Şimdi takashiden gözlerini ayıramaması sinirlenmesine neden olurken, elindeki viski şişesinden bir yudum daha alarak dudaklarını ıslattı.
-yamazaki'nin düşünceleri-
Takashi bir kere daha baktım.. Okulun başından beri bana ilgi duyuyor, bu her halinden belli. Ve bense onun vücudunu seviyorum beden dersinde terden vücuduna yapışan tişörtü bedenine ayrı bir çekicilik katıyor, bunun asla farkında olmayacak.
______________________________________Yamazaki gözlerini takashi'nin bedeninden uzaklaştırıp shoyo ve haru ya baktı. Çoktan öpüşmeye başlamışlardı. Net bir şekilde shoyo sarhoş değildi, sadece haru'nun sarhoşluk halinden faydalanıyordu.
Yamazaki ortama biraz göz attı 12. sınıflardan keiko anki adlı kızda durdu gözleri. Bedeni takashi'nin bedenine fazlasıyla benziyordu. Keiko ponpon kızların lideriydi, yamaziye hayranlık duyuyordu. Yamazaki viskisinden son bir yudum aldı ve ayağa kalktı.
Tam keiko adlı kızın yanın gidiyordu ki kolunu birinin tutmasıyla durmak zorunda kaldı. Onu durduran kişi shoyo idi.
Shoyo: unutma yamazaki, koridorun sonunda, soldaki oda benim odam. Diğer kapılar kilitli zaten
Yamazaki: salak değilim mankafa
Shoyo: ah sarhoş olduğunu düşünmüştüm, o yüzden söyledim. İyi eğlenceler o zaman
Yamazaki son dediğiyle shoyo ya son bir gülümseme sundu.
Keiko'nun yanına vardığında daha kendisi bir şey yapmadan kız boynuna atladı. kız Ona ne kadar çok sempati duyduğundan bahsetmeye başlamıştı ki, yamazaki dudaklarını onunkine bastırarak kızı susturdu.
Kız başta şaşırsada çok geçmeden alkolün de etkisiyle kendini yamazakinin kollarına bıraktı. Yamazaki dudaklarını daha sert bir şekilde ittirirken keiko ona daha çok bağlandı ve belinden sıkıca kavradı.
Yamazaki yeterinde sertleştiğini düşününce kızı kucağına aldı ve eve doğru yürümeye başladı. Evin içindeki insanların onu görmesini umursamayarak 2. Kata çıktı.
Koridorun sonundaki en sol odaya girdi ve etrafına bakındı, kesinlikle shoyo'nun odasiydi, her yerde ikisinin olduğu fotoğraflar ve anime figürleri vardı ve tabiki kocaman bir kitaplık.
Yamazaki fazla düşünmeden keiko' yu duvara yasladı, öpmeye devam etti kızın boğuk inlemelerini duyabiliyordu.
Kendini kıza bastırdı genç oğlan, daha fazla dayanamayıp yatağa yatırdı güzel kızı. Kızın üstündeki kıyafetleri tek tek çıkarmaya başladı, bedenine baktı, güzeldi ama takashi'nin ki kadar değil.. Tam o an fark etti yamazaki, bu kızın yerinde takashi olmalıydı.
Lakin iş işten geçmişti değil mi? Burda bırakamaz dı işine kaldığı yerden o kızın yerine takashi'yi düşleyerek devam etti
.
.
.
.
.
.
Sabah uyandığı zaman yanında ki kıza baktı"Başka biri aklımdaydı sadece senin bedenin müsaitti"
______________________________________
594 kelime Ağa yeter benden bu kadar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..
Ficção Adolescente"Gerçekten sende beni seviyor musun yamazaki?" "Evet, fazlasıyla" "O zaman neden her seferinde canımı yakıyorsun sevgilim?" _________________________________________ "Nerdesin Sho? Neden beni bırakıp gittin. Kayalıkların üzerinde seni o halde görünc...