Henüz kışın gelmediği, havaların hala sıcak olduğu okul günlerinden biriydi. Takashi ve sınıfı beden dersindeydi.
Tamam baştan başlayalım, onun adı takashi. Normal bir liseye giden normal bir yaşantısı olan 17 yaşında bir insan, ve inek denebilecek kadar çalışkan.
O ise... Takashi'nin sevdiği çocuk, futsal takımının lideri, okulun play boy kişiliği.. Namı değer yamazaki.
Ah ve şuan yaşanan duruma gelirsek... Yamazakinin sınıfıyla beden dersleri çakıştığı için Şuan tenefüste ve spor salonunun soyunma odasındadılar. Yamazaki orda durmuş anlamsız gözlerle takashi ye bakıyordu. Takashi ise onun bakışları altında tabiri caizse eriyordu.
Yamazaki'ye lise başından beri aşıktı. Lâkin, o bunu henüz bilmiyordi -bilseydi muhtemelen takahsiyi öldürürdü-...
Takashi tam bunları düşünürken, spor salonunun soyunma odalarına giden koridorundan sesler gelmeye başladı.
Şaşırılmayacak şekilde bu seslerin sahibi haru ve shoyo çiftiydi... Bu iki kızın özgüvenine sınıftaki çoğu kişi inanamaz . Size o ikiliyi tanıyayım.
Haru
Sınıf: 11
Yamazaki ile benimle yaşıt ve fazlasıyla akıllı bir kız.
Uzun kumral sacları ve kahve rengi gözleri var. 1.67 boyundaShoyo
Sınıf: 11
Shoyo yamazaki'nin arkadaşı ve her zaman birlikteler-shoyo haru ile takilmak için yamazakiyi satmadığı sürece-.
Yamazakiyle aynı sınıfta siyah çerçeveli gözlükleri, Kısa kahve rengi saçları ve kahve rengi gözleri var. Kalıpsız gibi görünsede kavga etmekte oldukça iyi. 1.69 boyundaYamazaki
Sınıf:11
Yamazaki okuldaki her mevzuda bulunan, futsal takımının biricik kaptanı. Kendisi tarih dersinde oldukça yetenekli -bu bilgiyi bana shoyo verdi -. Takashi'nin değimiyle b'iricik kurt bakışlısı"
Kısa siyah saçları ve yeşil gözleri var. Oldukça kalıplı bir vücuda sahip. 1.86 boyundaTakashi
Sınıf:11
11. Sınıflar arasında, okulun çalışkan çocuğu olarak anılır. Eh biraz asosyal oluğundan, arkadaş sayısını 1 elin parmaklarını geçmez
Siyah hafif uzun saçları ve kahve rengi gözleri var. 1.71 boyundaShoyo ve haru yaklaşık 1 yıldır çıkıyorlar. Ve onların çift kavgalarını izlemek çok zevkli.
______________________________________
Aslında değiştirmeyeceğim diye söz vermiştim kendime... Asla verdiğim sözleri tutamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
..
Fiksi Remaja"Gerçekten sende beni seviyor musun yamazaki?" "Evet, fazlasıyla" "O zaman neden her seferinde canımı yakıyorsun sevgilim?" _________________________________________ "Nerdesin Sho? Neden beni bırakıp gittin. Kayalıkların üzerinde seni o halde görünc...