1

31 2 0
                                    

Vérfagyasztó sikoly és egy kés a melkasba, most komolyan valami kreatívabb horror? Ez a film is övön alul teljesített de hát ilyen ez az ágazat.Lecsaptam a laptopom tetejét és az asztalomra vittem.Már csak az én ablakomból jött fény ugyanis hajnali 2lehet. A családom már alszik és Armin éppen randin van így nincs mivel lekötnöm magam. Marad a telefonom. A tiktok már nem enged ma semmit csinálni hiszen napi 8órában azt nyomtam de ilyenek a magányos vasárnapjaim. Főlmegyek instára Ymir rakott ki sztorit persze nem maradhat el a jalölésben @quinHIstoria sem. Nyálas mi? Persze igen féltékenfy vagyok! Le tettem a telfonomat ki kapcsolva az éjjeli szekrényemre lekapcsoltam a villanyt és vissza feküdtem az ágyamba amiben a hétvégét töltöttem.
És egyből eszembe jutott Ő. A zöld szemei és az arca a teste és igen főleg a teste. Elképzeltem már sok féle képpen vele.. megöleltem a párnám és szinte már teljesen át szelleműltem abba a világba amit VELE képzeltem el. Viszont egy probléma van mégpedig hogy a volt barátja Marlow kibaszottul ROLA készült videókat és képeket töltött fel minden hova mivel Hitch szakított vele. És az Én Hitchemre veri mostmár az összes helyi banyek. Én már vagy 1éve akarom őt most meg bárki aki föl megy a netre megkaphatja. Megnéztem e én is? Igen..igen annyira gyönyörű...

Egyszer csak két kopogást hallottam lentről. Megpróbáltam nem foglalkozni vele viszont még kopogott. Az ablakból láttam egy csukjás alakot. Még hogy szar volt a horror.. megfogtam egy élesebb ollót és zsebre vágtam. Telefonomtat feloldottam és a zseblámpával világítottama meredek lépcsőnkön lefelé. Oda léptem az ajtó elé.
-Ki az?-ideges hanggal kérdeztemi az ajtó túl oldalán lévő személy csak motyogott. Úgy dötöttem ki nyitom az ajtót.Az ollót az egyed nyakához szegeztem mikor megláttam ki az.
-Arlert te mégis mi a faszomat csinál egy esőkabátba a há- rámnézett tengerkél szemeiből folytak a könnyek mire sóhajtottam.
-gyere be-nyitottam nagyobbra az ajtót.
-Kö cszönöm-tüszentett egyet majd följött hozzám szipogva és könnyeit vissza folytva.Le ültettem az ágyamra ahol félig levette a köpenyt.
-Kaphatok egy pólót és egy nadrágot nézett rám kisírt szemmekkel.mindösdze 8cm magasabb nálam és vékony na meg sokszor bő pólókat hordok így oda adtam neki a legbővebbet. Elfordultam amikor a nadrágot vette fel majd befeküdtem mellé.Valószínűleg tudom mi történt: Eren Jäger elment vele randira viszont drága Jäger nem tudta hogy a szőke nem vonzódik szexuálisan semelyik nemhez és szöszi barátom nem említette mert tudja hogya legtöbben akik elmennek vel csak amiatt teszik.
-Mit csinált veled?- közelbb gurultam hozzá hogy szembe legyünk egymással.
-Övv-dadogta majd szorosan megölelt-övvel kötözött az ágyhoz-sírt hangosabba vállamba. Eren nem akart neki rosszat de nem tudhattta.-Az z tán betette a számba a-itmegint hangosan sírt így a hátát simogattam szegénykémnek.
-sss semmi baj gyere mossuk meg a fogaid attól nem fogod annyira érezni-annyira sajnáltam az aszexulitása miatt. Annyira ártatlan szegény.
-Eren nem engedett haza menni?-kérdeztem a fürdőben ahol szint úgy zseblámpával világítottam.
-Nem azt mondogatta hogy még egy kicsi mindig végül én rohantam el tőle a ruháimat nem kaptam vissza.-sírt halkabban a csapra támaszkodva. Megfogtam egy törölközőt és letörölgettem szemei alaól a könnyeket majd megvártam hogy meg mossa a fogait. Utána visdza feküdtünk és ő volt a kis kifili. A fogmosás után kb 3kor kerültünk ágyba viszont nem tudott sludni.
-Hanynom ke-befogta a száját és vissza mentünk a fürdőbe ahol fogtam szőke fürtyeit nehogy bele lógjon a hànyásba.( Seson 3 haj hosszúságú armin)
Ataktikai hányás után aludtunk egy órát de az ébresztőm megzavart ebben. Valami metalika szám nár évek ót viszont ennyi alvás után nem ugrik be.
Az utolsó hetek a suliban. Felöltöztem és fölvettem a táskámat. Armin az én ruhámba jött. Mivel utolsó utolsó 2hét csak kajára van szükségem ugyhogy felpattantunk a biciglite és elmentünk a fiúhoz mivel Armin a valaha volt legnjobb kajákat készíti a földön és tegnap sütött braunit amit nem hagyhatunk megszáradni.Hozájuk megyünk így csak föl ült mogém a csomagtartóra majd náluk a zsákmánnyal és az ő biciglijével igyekeztünk be Shingasinba.
Nem volt messze mivel a a város szélén laktunk így 10perc alatt ott voltunk az épűletnél. Nagy szürke már már omladozó kőfal vette körbe amit a 14. Században építhettek. Néha megfordult már a fejembe hogy vajon a Pestis hány féle mutációja volt megtalálható rajta. A fal kb 5m magas így az iskola tetején lévő wc nagyságú nyelv terem kilátszik rajta. Az iskola konkrétan mint egy panel ház. A tetejére néha 8. Óra után ki ülünk naplementét nézni és meglepő módon ez még Sadis nek sem tűnt föl soha. Sadis a szigorú ofőnk. Kész katonaság van nála.
Be tekerünk a kapun és ledobtuk biciglieinket remélve hogy ha az itt töltött 1év alatt bem lopták el már most sem fogják amúgy meg válalhatnánk vagy 2hónap diák munkát mire meglenne rá a pénz.

HayfoltWhere stories live. Discover now