5

6 2 0
                                    

Historia családja igaz messze de rokonságban áll a Spanyol királyi családdal. Született egy házasságon kívüli gyerek és ő volt Historia déd apja. A nagy apjáék rengeteg kenőpénzt kaptak hogy ez titok maradjon. Így is fontos emberek maradtak ugyan viszont Historiára és szüleire már biztos nem fog emlékezni a történelem. Kivéve ha ön erőből lesznek emlékezetesek.Mondjuk a családnak rögeszméjévé vált Historia hiressé tétele. Kis korában zongora művészt akartak belőle nevelni viszont az 5éves Hisu nem vált hiressé azzal hogy bekerült a helyi tehetség kutató dobogósai közé akár mennyire is osztották meg Facebookon. Utána híres balett táncost próbáltak belőle faragni. Nem volt nekik elég hírnév hogy megnyert valamilyen megyei versenyt. A 2. Próbálkozásuk csődbe menetele után még nem adták fel. Az a jégtánc bukása után volt.  Végül úgy voltak vele hogy majd az interneten nagy követő tábora lesz ezzer elérik a fenn maradást. Historia a sikertelen próbálkozások után végre élvezte is csinálni amit csinál. Mindegyik közül ez jött be neki a legjobban. Elösdzőr főzős videókat csinált majd elkezdett híres számokra tátogni. Ott meg ugrott a követő száma viszont sokan kételkedtek abban hogy valóban megérdemli a hírnevet és tényleg jogosan van e felkapva ha semmi tehetcsége. Zongorán kezdett dalokat játszani és életmódjáról napjairól csinált vlogokat. Az emberek egyszerűen oda meg vissza vannak érte. Ymirel is sok párkapcsolatos nyáladzós kontentje van. A suliban rengetegszer próbálták lerugdosni a trónról de csak magukat járatták le. Szóval szó szerint ő a gimi koronázott királynője. Amerikai tini drámába illő élete van. Pompomlány van egy párja aki mindentől is óvja és folyton azt pletykálják róla hogy férfiaknak ad el pornográf képeket.
Igazából csak sokan nem bírják elfogadni hogy neki végül be jött az élet  zavaros családi háttérrel is.
Igazából a sorstársamnak érzem. Meg van mind 2szülője és elméletben szeretik őt mégis toxikus velük a kapcsolata. Főleg a majd hozzá adjuk mondjuk ebben az estetben a HIRES en van a hangsúly nem a GAZDAGon de teljesen mindegy. Hozzá akarják adni a lezbikus lányokat egy férfihez amiből nekik származik előnyük. +mind kettőnk szülei olyan dolgokat eröltetett ránk és tartott kényszerben amiket nem kellett volna.

Valamikor 5órakor reggel kivánszorogtunk a kádból és csurom vizesen elindultunk a teraszra kifeküdni. A víz csöpögött belőlünk. A gyertyák már el aludtak és én is mint kiderült armin válán.
-Na szêp dolog vendégeket hívsz és nem is vendégeled meg őket!-sétált el a folyosón Srmi nagymamája.
-Bocsánat mama.De vittem Annienak a braunidból.-Nézett bűnbánóan a nagyanjára aki nyilván nem komolyan dorgálta.
-Szüleidnek szóltam Drágám hogy itt vagy nehogy keressenek.-oda állt elém és tenyerével végig simította az atcomat.
-Mérgesekrám?
-Azok de majd elül a haragjuk csak idő kell nekik.-Egy hosszú sárga motívumokkal díszített ruhát viselt és hibiszkusz virágot tűzőtt a hajába.
-Téged még nem ismerlek-Lépett oda Hitchhez is.
-Hitch Dereys-nyújtott kezet.
-Szólíts mamának nyugodtan azt már megszoktam.-ölelte meg a vízes lányt.
-Na siporc ki hogy kicsöpögjetek egy pillanat alatt meg fogtok száradni.-ki mentünk a teraszra amiről látni a mi  házunkat. Igazából így is elhallatszana amit mondani akarunk a másiknak csak a2 köztünk lévő ház lakói nem preferálják.
A nap már fölkelt. Nem volt kedvem hazamenni. Ugyis csak ideges arcok fogadnának meg hülye kérdések. Egyszer csk Hitch mellém feküdt és át ölelt kiflibe oldalról.
-Le kéne vennetek a pólót úgy gyorsabban megszáradtok-lehelte a szavakat a fülemhez és benyúlt a pólóm alá amit lassan lehúzott rólam. Semmi kedvem nem volt ellenkezni szóval hagytam neki. Végigborzongtam amikor megérintett és ezt ki is használta. Végig húzta ujjait az oldalamon amitől a hideg rázott. Mármint jó értelemben. Igen ezt csak az értheti aki már tapasztalta. A hidegrázás lehet igen is kellemes borzongás . Elkezte meztelen melkasomat is simogatni. Hirtelen reflezből megfogtam a kezét.
-Mi a baj?-csúszott közelebb hozzám.
-Hideg a kezed-a számhoz emeltem és elkeztem rálehelnibpárat mire föl nevetett.Apró puszit adtam a kezére és vissza ersztettem a vállamra. A kő meleg volt ami istonyúan jól esett.
-Mit csinálunk ma?-kérdeztem tőlük mire megvonták vállukat.
-Elmehetnénk erdőzni Ymiréket is hívjuk és akkor a fejleményeket is megtudjuk.-vetette föl Armin.
-Nekem jó csak ne most még korán van-nyögdécselt Hitch.Igazából elzután elaludtunk megint és a nap állásából itélve olyan 10körül kelhettünk fel.Ugyan úgy kucorodtunk mint órákkal ez elött. Megpróbáltam a pólómért nyúlni de nem bírtam kitapintani hol van. Ezért ki kelett nyitnom szemeimet elég nagy akadálynak bizonyúlt hogy a bap pontosan bele sütött. Úgy nézhettem ki mint egy kis kopasz macska aki most született. Sőt inkább mint egy patkány. Apropó macska egyszer csak nyávogást hallottam a terőről. Egyből föl pattantam nem érdekelt a póló. Abba volt az a ronda kis kandúrom akit még egy kuka mögül hoztam. Amennyire egy macska megvetően tud nézni Abba pont annyira megvetően nézett rám. Amúgy nem az igekötőről hanem még strébereb dologról kapta a nevét. Valami kromoszóma részről. A bagyobbik bátyám rá nézett és az jutott eszébe Abba ronda kis képéről.
-Igen tudom hogy nem láttál sok ideje hidd el semmi köze hozzád-Egy macskához beszélek gratulálok. Nyávogott egyet mintha ő ezt nem tűrné el.
-Jól van na hidd el hogy nem minden rólad szól.-elkezdtem simogatni amit úgy 10másodperc múlva megunt és odébb ált.
-kihez beszélsz?-kérdezte Hitch. Csodálatos legalább nem csak saját magam fog lebecsülni amiért egy négylábú hoz beszélek hanem Hitch is.
-A macskám mászott föl ide de itt hagyott.-közöltem vele monoton hangon.
-CICA!!!-Egyből felugrott és keresni kezdte sz állatomat. Abba lemászott a tetőről mire Hitch oda rohant hozzá és megölete.-CICA-a macskám értetlen fejjel nézett előre de dorombólt amit szökőévente csinál.
-De hűséges kis állat vagy awww.-Abba önatonosságát megtartva lepofozta Hitchet és elment.Ezen csak nevetni tudtam.
-Kárörvendő!-karba tette a kezét és mégesen nézett rám.
-Na ne legyél már gyerekes-léptem közelebb hozzá.-Földhöz akarod vágni magad csak mert Abba nem tűri ha dögönyözöd?
-Ugyan olyanok vagytok. Nem bírjátok ha az ember szeretget titeket.
-Ki mondta hogy nem birom?-végig húzta az ujjait a számon. Szokásos hideg rázás.
-Legalább tudom mivel lehet téged kínozni ha nem lennél jó...-oda húzott magához és száját az enyémhez tapasztotta.
-Mennyetek dzobára-A csókunk abba maradt. Armin is felébredt és úgy érzem nem erre akart fölkelni.
-Öngól-jelentette ki Hitch és már fordult volna folytatni de megráztam a fejem.
-Tényleg ne itt csináljuk már.
-Végre valaki.-Armin oda adta a pólóm ami már őszintén hiánytott.
-Akkor hívjuk föl a többieket de elötte együnk. A fiú anyja ezt hallva egyből ellátott minket nem kevés élelemmel.
-Halo!-köszöntem bele a telfonba.
-Ti meg hol vagytok?- kérdezte Armin. Csak a fehér csempék látszódtak a vörös szöszi és barna lány mögött.
-A sürgősségin.-közölte a vörös mintha ez vasárnap reggel a világ legtermészetesebb dolga lenne.
-Eltört az ujjam-mutatta a középső ujját Ymir.-Tiszta rúzs folt volt már annyi gyógy puszit kért Hisutól.
-Mi történt?-kérdezte Armi full ártatlanul.
-Nem akarod tudni-vágta rá Petra.
Ez után behívták őket. Lebeszéltük a találkozást.
Vêgül Shshaékhoz mentünk levest szálítani mert tegnap hajnalban megfáztak.
Ymir vitt ki minket kocsival. Nem tudom legális-e hogy törött ujjal vezet ami miatt az egész alkarja gipszben van de mivel egyedül ő rendelkezik jogaival ezért inkább nem a römegközlekedést választom. A városból kiérve hatalmas napraforgó mezők tárulnak elénk. Ahol fás részek vannak ott csordogál az autópálya melett egy patak. Az út inkább murvára hajaz annyi darabra van össze törmölődve. A nap már középen járt. Kb30°C lehet Armin egyik rövidebb gatyáját csórtam el ami nekem így a térdemig ér. Hitchen ugyan az a ruha van mint tegnap volt. Zseniális ötletem volt hogy vigyünk fürdőruhát mert ott van a folyó a közelükben. Na Historia bepakolt 60féle naptejet és vagy 30törölközőt hogy mindenkinek judsuon egy amire kifekszik egy a hejára egy a testére. Ymir berakott egy sőrpadot asztallal egy öltöző sátrat és 3liter kézfertőtlenítőt. Petra a 2óriási Shupot  az apjuk kajakját és vagy 10evezőt 3féle felfújható gumi állatot búvárruhát békatalpakkal és pipávsl meg fulface maszkkal.
Nem meglepő hogy 4-en kuporogtunk a 3 üléses helyen. Hangulatunkhoz híven nem lehetett volna berakni holmi vidám zenét. Historia Lana Del Reyt rakott be. Nem hiába Lana a szomurúság istennője.
Valahogy mindannyian tudtunk valamiért azonusulni ezzel a hangulattal. A falu fél óra kocsikázásra van tőlünk a szeplőséktől 1órára. Lehúzott ablaknál élveztem ahogy a meleg nyári szél simogatja bőrömet. És meg kell nyugtassalak ettől is végig futott rajtam a hideg. Néztem a tájat és egyszer csak a ,,Tears for fears"sorai ugrottak be"..Nothing ever lasts forever,,. Valahogy az életem néha úgy üt mint ez a dal. Uralni akarom a világomat viszont néha kiszakít engem ebből hogy ,,héj ez nincs örökké" ,,az életed nem mehet csak úgy változások nélkül." A legnagyobb változás az elmúlt 2évben az volt hogy új suliba mentem de az embereket magam körül már ismertem. Most meg tessék minden darabokra hullik. De valahogy mégis élvezem. Élvezem hogy történik velem valami. És a változás nem csak negatív lehet.
-Kiszálsz még ma Leonhard?!-a szél nem fújta a hajamat. A kocsi megállt. A kabócák citipeltek. Pontosabban szárnyukat dörgölték a poruhokhoz. Azzal adják ki ezt a rendkívüli módón idegesítő hangot.
-Sziasztok-köszönt Shasha. Egy hosszú fehér hálóing szerű ruha volt rajta néhol csipkés volt és ott látszódott bőrén a barnaság. Egy mesébe illő faház volt elöttünk. Mikasaék háza volt. Shasha a egy utcával lejebb lakott. A ház sötét barna volt a teteje pedig inkább skandináv házakéra volt jellemző. A ház mögött még voltak csirkék de igazából a cslád nem az állattartás miatt költözött ide. Sokkal inkább az ember utálat ösztönözte őket. Shasháéknak van egy szamaruk: Zserbó. A fekete hajú lány is kijött. Rajta is hasonló póló volt viszont csizma és hosszú nadrág meg jesztyű volt rajta. Éppen fákat hasogatott.
Le rakta a kerítésre és oda sietett hozzánk.
-Köszönöm vette el a véletlenül sem rendelt leveseket.
-Bent van kaja ha kértek. Megrohamoztuk a konyhát csapot papot ott hagyva. Nápolyi pizza volt a konyhában méghozzá óriási. A fele valamilyen húsos volt a másik felén sajt kukorica meg hagyma volt.
-Látod hogy a normális emberek nem raknak ananászt a pizzára!-fordultam felé teli szájjal .
-De igen de ez nem az a fajta.
Amikor ki értünk elvittük a cuccainkat és ádvedlettünk.Rajtam Perán és Ymiren UV póló volt. A vörósen fehér hosszú ujjú +térdig érő nadrág. A többieknek nem volt UV sugárzás fóbiája így be érték a naptjjel.
-Hány fős rendezvényre késültetek?-kérdezte Mikasa megrökönyödve mikor felnyitotta a csomagtartót.Félvállán kivitte a padot. Arra nem készültek hogy a tó kb 20perc séta. Így csak a legszügségesebb dolgokat vittük magunkkal. A folyó vize kellemesen hűsítő volt. Tudjátok nem az a lefagy a veséd amint belelógatod a tested kategória. A nap már pár fokkal lejebb ment, de még mindig bőszen igyekezett megfőzni a lépemet.Őszintén az emberek két csoportba sorolják magukat: aki az erdők és aki a vízek ,,embere". Szerintem meglepő de én a második csapatot erősítem. Imádom a víz érintését ahogy súllytalanul lebeghetek.
Felpumpáltuk a shuppokat amikkel verseny evezést tartottunk. Rettentő nagy érdem hogy Akkermant is legyőztem. A shupokkról ugráltunk és Petrának még hátra szaltóznia is sikerült. Egymás nyakában lovacskáztunk amiben mindig alul maradtam. De nem bántam lehet csak a fekete textilen keresztül de a víz a bőrömet simogatta. Egyszerűen csak eltűnt minden problémánk. A víz bele ment szemeimbe ami elössző csípett de hozzá szoktam és a víz alatt farkas szemeztem a vörös lánnyal amiben szintén nyertem. Atoknak a cuccoknak amiket szeplősék magukkal hordoztak csupán töredékét hoztuk el. Historia Shasha és Ymir napoztak mert rá untak. Soha sem értettem hogyan lehet vízparton csak napozni. Még akkor sem ha....
Arra is van megoldás.  Hitch és Armin úszó gumikban ásztatták magukat addig mi megszállottan oda vissza velsenyeket tartottun Mika val. Petra volt a bíró és mindig valahogy nyertem. Már ha értitek.Utána mű ugrásban űztünk versenyt. Egyértelműen Petra nyert. Aztán csak úgy tologattuk egymást. Aztán Mikasa kitalálta a leg betegebb játékot. A két Shupra kell átugrálni egy fáról. Pontosabban egy fa ágról lendülve rá ugrasz a Shupra amin bégig gurulsz aztán át a másikra ki a partra.
-Mutasd be aztán mehet időre.-föl mászott a fára és pontosan érkezett. Végig futott és kiért.
-7másodperc-Ordította be Historia aki szerintem csak szolidalít törött ujjú barátnője mellett.
-Na ezt döntsd meg Leonhard -nézett rám szinte villodzó szemekkel.A levegő hideg volt a víz után. A fa kérge enyhén szúrta a lábamat viszont nem tágítottam. Meg fogtam az ágat és bár kicsit inogva leugrottam és végig futottam. Viszont a talajt már nem értem el.
Egészen estig el voltunk a patak néhol fodrozódó hullámaiban. Végül Ymirt is besegítettük egy úszógumiban hogy ne legyen vizes a keze. Most döbbentem csak rá igazán mekkora szívás nyár elején eltörni az ujjad. Shasha is be jött végül mondván úgyis meggyógyul majd. A nap lementét is a vízben töltöttük. A víz aranyló árnyalatot vett föl. Egybe folyt a messze eltűnő tájjal. A madarak még repkedtek a távoli horizonton a világosság felé. Lassan kilépkedtem az iszapos talajon utolsó pillantásokat vettve a vízre. Gyorsan le eresztettük mindenünket mikor Ymir telója megcsörrent.
-Ki írt?-Kérdezte Historia.
-Idegen szám azt írja megtalálta az anyánkat-nézett Petra felé.
-a MI anyánkat?-fordult a lány felé meglepett tekintettel.
-Ja tuti csak szórakozik valaki, bár meg kell mondja elég sok időt ölhetett a DNS teszt hamisításba és az anyámról készült kép is az amit a házunkban láttunk.
-Biztos apáék riogatnak-legyintett Petra.
-Ja azt írja orosz országi elme intézetben van és eddig azt hitték hazudik de tényleg van 2lány...

Vissza felé néma csend lelt az autóra. Idézhetném,,légy szárnya bent se künt nem hallatik"csak azt nem tudom éppen miből idéztem. Néha ilyen szituációkban eszembe jut ez a mondat. És mi írná le jobban azt a mély csendet amelyből még a tücskök ciripelése is hiányzik.









Btw:ki várja az aot utolsó évad utolsó részét? És ki az akinek nincs tele spoilerekkel a tiktokja?





HayfoltWhere stories live. Discover now