Az eső zuhogni ketdett. Bent ragadtunk mivel nem kéne zuhogó esőben biciglizni. A BICIGLIK!!
Már a folyosón ültünk kint a folyosón mikor eszembe jutott de szerencsére egy ázott szöszi behozta őket.
-Egy isten vagy Arlert!-elpirult és vissza mentünk a lépcső fordulóba ahol már 3man csöveztünk.
-Armin Arlert , te?-nyujtott kezett nem mintha nem ismerné már az órákog tartó áradozásaimból.
-Hitch Dereys-Nem hiszem el hogy kezet fognak és máris rámtörik a féltékenységi toham.
-Én úgy sajnálom ami veled történt-
-igazán nem a te hibád
-de azért sajnálom
-Ezzel nem oldod meg Armin..-mégmielött még egyszer kimondta volna a ,,tiltott" szót.
-Rendőrség nem tud valamit csinálni vele hiszen kiskorú vagy.?
-Nem vennének komolyan senki nem hiszi el hogy ő rakta ki csak az én régi profilomról- annyi düht éreztem magamban hogy letéptem volna a fejét annak a meláknak aki ezt tette vele itt helyben.
-És ha bebizonyítanánk hogy ő volt...
-Azt hogyan?-kérdezte reménnyel teli szemekkel. Olyan aranyos ilyenkor.
-Ymir-csapott a homlokára Armin. Ymir profi az ilyenekben.
-Ha sietünk még elérjük.-A bicigliket beraktuk az évekóta felmondott gondnok szertárjába és táskáinkkal rohantunk az iskola elézuhkgó esőben. Az utcán éppen száltak be. Én voltam közülünk a leggyorsabb így oda rohantam és még mielőtt beindította a mocsit sikerült felhívnom magamra a figyelmet.
-Mi a baj Lonhárt?-hangjában egy csöpp agodalom nem volt inkább cinikusan kérdezi.
-Tennél egy szívességet ha a jövőhónapvan Armin megírja az összes matek házid?
-É- Hitch szájára tapasztotta kezét a szöszinek. A szeplős bolintott.
-Száljatok be még beugrom a hugomért az oviba. Petra Ral ymir unoka huga és 1,5 évvel fiatalabb nálunk. Az általános iskola ahova jár 15perc kocsival.
-Húzzátok össze magatokat.-majd dudált eggyet. A lány levette a fülhalgatóját és közeledni kezdett felénk. Férfias missé kordinálatlan járása vállig érő vöröses barna de a vöröshöz közelebb álló haja van. Egy bő világos rózsaszín pólót viselt amin egy malac volt. Emellett bő a térdén szakadt farmer aminek a szakadásán véres volt az anyaga. Kezében még hozta a gördeszkáját és életunt fejhel nézett minket. Próbáltunk 3man össze tömörülni hogy ő is beférjen ami úgy sikerült hogy Hitch arca vészesen közel volt az enyém hez és egyik lába rajtam volt fejem színe hasonló volt a paradicsoméval.
-vörs tudja bekötni magát mert külömben megölnek az ősök.-szólt hátra .ire elindultunk.
-Készüljetek úgy vezet mint egy őrült -Figyelmeztetett bennünket a vörös majd be rakta egyik fülébe a fülesét.
-Mit halgatsz?- kérdezte Armin nem érzékeli ha valaki nem akar beszélgetni. De később mikor már teljesen ismertem Petrat már tudtam hogy akkor van baj ha nem beszél.
-eyedress
-Annie kedvencei -;jegyezte meg a szőke.
Átadta Arminon a másik felét a vezetékes fülhalgatónak és elindította egy számukat.
-KURVA ANYÁD!!-fékehtt egy óriásitt a szeplős. Nem érzékeltem belőle sokat csak hogy valaki rajtam fekszik és valaki alattam van. Előre bofultunk mind hárman. A fülhalgató zsinorja nem bizonyult túl tartős biztonsági öv ek így az is slszakadt.
-Sajnom-vettd fel a földről Armin a leszakadt darabot. Ymir nem állt meg de még csak nem is lassított amég vissza ültünk hejünkre.
-Ne sajnáld van még pár.- legyintett egyett kikapcsolta a telefonját és felénk fordult.
-Ti Ymir barátai vagytok?
-Nem-válaszolta a szeplős.
-Ymir!- szólt rá Historia az anyós ülésről.
-Igen mondhatni barátok vagyunk.
-Hogy hogy most jöttök?-úgy néz ki kérdezz feleleket jàtszunk.
-Valamiben segítenie kell a nővérednek nekünk.
-Megszálta valami hogy segít?
-Hé!-gyorsított amitől majdnem előre estünk megint.
-Nem egy havi matek házi-válaszolt Armin.
-Várjunk te nem sz a lány vagy aki azokon a..
-De igen ebben segítenek hogy aki ezeket kirakta börtönben csücsüljön.
-Mekkora faszfej lehet mármint ény annyiz sajnálom te csak megtetted amit mondot azt hogy miért engedelmeskednél bárkinek nem tudom de a kapcsolat alapja a bizalom és ő hátba szúrt tehát én isúgy hátbaszurnám az összes hímsorviniszta bántalmazó toxikus hülyét. De sajnos a törvény tiltja.-most kezdtem csak rá jönni hogy Petra nem az a tipikus 14éves tini ribanc hanem igen is elég erős jellen akivel jobb ha nem húzol ujjat.
-Megérkeztünk-leparkoltunk egy bazinagy ház elött. Fehér volt 2 smelet és minimum 6 nagy szoba. A tető bézs színű volt és a kertben tökéletesen szabájos négyzetalakúra nyírt bokrok voltak. A gyep szaga megcsapta az orrom amint kiszálltunk.Ymir elővette a kulcsot és a kulcslyukba dugta mikozbe a szőkét bambulta. Ránéztem életem szerelmére aki majdnem megfulladt a vissza tartott röhögésben. A vörös csak sóhajtott egyet és megtólta az ajtót amitől nővére majdnem elesett.
-Szóval milyen szívességről van szó?
-Bizalmas majd fent megtudjátok-vágtam rá.
-Szerintem együnk valamit amíg ők vannak fent ha nem akartok életre szóló traumát szerezni!-ajánlotta fel Petra akit mostmár fix a barátaim közé sorolok.
A ház belülről sem kisebb. Egyvől maga az előszoba belmagassága is vagy 2szer olyan magas mint Ymir pedig ő köztünk pillanatnyilag a legmagasabb. Az előszobából alul 1wc és előrébb 2szoba nyúlik Ymir szüleinek a szobái dolgozö szoba és háló. Az egyenes folyosó végén egy nagy fürdő van zuhannyal. Bekanyarodva a konyha fehér fallal és néhol aranyozott bútorokkal. Csillár és aszagellszívó is arany színű a mosogató márvány éss abba van belefúrva. Ez után a nappali amihez nincs külön ajtó. Ez a legnagyobb helység óriási ablakokkal fehér illetve arany függönyökkel melyek a vagy 4m magas belmagasságból lógnak. Az emeleten vannak a lányok szobái eggyik sem kicsi. Petra szobálya az első. Világos szürkészöld falak indák a plafonon a falon különfélefestmények többnyire erdőkről és óceánokról.Illetve az egyik falon lóg egy behajtani tilos tábla amire egy célkereszt van festve. A tankönyvek pedig a szőnyegen vannak szétszórva.Ymir szobája világos narancssárga az egyik falon egy óriási szivárvány zádzlóval ledekkel a plafonon és hugával ellentétben neki hatalmas ágya van. A falakon mangás rajzok vannak tipjeim szerint a citrusból kiragadott részletek.
Ledobta táskákát ahogy belépett és a szőke is így tett.
-Reggel meg igérted..- nézett a kékszemű lány szemibe.
-Ymir... Most itt vannak májd késöbb-nézett fel a vagy30cm magasabb lányra
-Rendben-fordult el csalódottan és le últ a gébe elötti székre.
-Felmegy tőletek a vércukrom-forgatta meg a szemeit a vörös.
-Ne is mond még a végén túl teng a koleszterin szintem-nevettem halkan.
-Szóval most pontosan mire is akartok megkérni?
-Te ugye egy csodálatos ilyen profi számítógépes izé vagy-kezdett bele Armi dicsőítva a lány enyhén nárcisztikus személyiségét.
-És ugye tudod mi lett Hitchel
-Szóval arra gondoltunk le szedhetnéd a képeket..-Néztünk rá boci szemekkel mind 3-man.
-Nem.. nem nem kizárt nem fogok ilyen oldalakkal foglalkozni.
-Miért?-néztünk rá tovább kiskutya szemekkel.
-Mert mivan ha ők meg feltörik az én gépemen lévő képeket.
-Már bocs de mit találnak a galériában ami olyan nagy szőrnyűség ha kiteszik Facebookra kínos szelfik 12éves kordodból-néztem bele lelkébe amitől kicsit megenyhült. Historiára nézett ő pedig vissza rá.
-Istenem-csapott a vörös arcára. Hich kezdett lelombozódni mellettem így oda súgtam hogy ,,nem lesz baj megoldjuk"és ajkát elhagyta egy mosoly.
-Az én gépem nem jó?-ajánlotta fel a kedvesebbik fleckers.
-Azon family link van-rázta meg a fejét Ymir.
-Mintha azt nem lenne 5perc leszedni-forgatta meg szemit Petra így átvonultunk a násik szobába ahol valóban 5perc alatt ellett távolítva a kérdéses app.
Ymir hamar belépett az insta rendszerébe ahol hamar tiltatta az összes helyről a képet. Majd betőrt Marlow galériába ahonnan szintén tőrölte.Ezek után csinált egy hamis discord profilt amivel hamar bevették egy csoportba ahova az ország barmai pucér képeket tesznek fel exeikről. Ertől a csoportról csináltunk képeket és bejelentettük a rendőrségnek. Ez után történt valami mivel abba hagyta a bilenytyűzet püfölését.
-Mi az?-fordult felé Historiam.
-Nem tudom..valami titkos oldalnak tűnik ahol azok üzennek akik nem akarják hogy ezt más is lássa.
-Én ehez analfabéta vagyok-nézett meglepett tekintettel Petra.
-Nem is gondoltam hogy te használsz valami titkos oldalt miután nem tudtad megbáltoztatni a zoom neved és ,,orbán fasza" néven csatlakoztál az előkészítőhöz még novemberben.-nevetett Ymir a storyin ami már szinte hihetetlen.
-Jólvan az osztály társaimmal hülyültem a zoomon hézvégén nem tudhattam hogy a nevemet mindig át kell írni-nézett durcásan maga elé.
Ymir megnyitotta az ablakot ami feljött. Két ember lopásról csalásról és gyilkosságokról írt.Még hozzá az apjuk.Én mindig is tudtam hogy nem játszhat valami tisztán de hogy ennyire mocskos dolgokat tett.
-Mi a büdös fasz-nézte Ymir a gépet és valami wattpad maffia sztoriba illó beszélgetéseket látott.Azt hogy most ezek valós üzenetek vagy csak a wattpad a döntést megnehezítette hogy Ymir anyját Rózsámnak emlegette az üzenetekben.
YOU ARE READING
Hayfolt
RomanceMély zöld szemeibe néztem és tudtam ő az igazi. Egy frászt! Az élet nem fekete fehér. Semmi sem tisztán jó. Minden szürke viszont ha bele gondolok annak is vannak árnyalatai. Látomások kínoznak álmomba csak random vér hull az égből.Mindenemet be ter...