5'

1.6K 168 25
                                    

"Bu ses düzeyi nasıl sence?"diyen arkadaşını mırıldanarak onaylamıştı Seungmin.

Habersiz bir şekilde gelmiş olduğu arkadaşının müzik stüdyosunda onun, tüm odağını vererek prova kaydı yapışını izliyordu.

1 haftadır hep beraber takılmayı redden, sadece müzik stüdyosuna gelmeyi ihmal etmiyor olan, onun dışında evinden dışarı adım atmayan arkadaşı için içten içe endişelense de ona yansıtmamaya çalışıyordu kendini zorlayarak.

Evlenme teklifi ettiği gecesi ağlayarak onu arayan, ertesi gün ise garip bir şekilde hiçbir şey yaşanmamış gibi takılan arkadaşı kafasını allak bullak etmişti.

İçinde neler yaşadığını, ne savaşlar verdiğini tahmin edebilen Seungmin, arkadaşı için ne yapması gerektiğini bilmiyordu ve bu canını oldukça sıkıyordu.

"Woah. Bu kayıt sencede çok iyi gitmiyor mu?"

Ani bir heyecanla ona dönen arkadaşına sadece kafa sallayarak zoraki bir gülümseme vermişti Seungmin.

"Bu arada geldiğinden beri seninle ilgilenemedim, özür dilerim. Kayıt için önceden sözüm vardı Jaehyun'a.
Merak etme bitmek üzere."

"Önemli değil Chan, ama kayıtı ne kadar erken bitirirsen o kadar memnun olurum tabi." dediğinde Chan gülümseyip yanağına makas atmıştı.

Seungmin, gülümsediğinde gamzeleri göze çarpan arkadaşının gülümsemesine karşılık vererek beklemeye devam etmişti.

Bir süre sonra Jaehyun kayıt odasından çıkarak ikilinin yanına ilerlediğinde, Seungmin elindeki telefonu bırakıp yanlarına gelen gence gülümsemişti.

"Selam Jaehyun."

"Sana da selam, burada olmanı beklemiyordum."

"Chan'in yoğun geçen haftasından dolayı hiç görüşememiştik, bu yüzden stüdyosuna ziyarete gelmeliyim diye düşündüm."

"Çok iyi yapmışsın, seni gördüğüme sevindim. Baya zaman olmuştu görüşmeyeli."

"İyiki gelmişim, kusursuz yakışıklı prensimizin mükemmel vokaline bir kez daha şahit olma şerefinde bulundum. "

"Ah, teşekkür ederim. Kim Seungmin'den iltifat alarak kutsandım."dediğinde Seungmin kıkırdamıştı.

"Ama cidden çok iyiydi, üstelik sadece prova kaydı olmasına rağmen.
Geçen sefere göre baya ilerleme kaydetmişsin." kulağındaki kulaklıkları çıkarttıktan sonra araya girdi Chan.

"Geçen sefer dediğin 1 yıl önceydi." diyerek minik bir kahkaha fırlatmıştı uzun genç.

"Şan dersi alıyordun değil mi?" diye soran Seungmin'e, gülmeyi bırakıp ciddi bir tavırla cevap vermişti.

"Ah, evet. 4 aydır aktif olarak şan derslerine katılıyorum." dediğinde Seungmin anladım maksadında kafasını sallamıştı.

"Kayıt için teşekkür ederim Chan, senin stüdyona gelmekle iyi bir tercih yapmışım."

"Rica ederim Jaehyun, seni dinlemekten büyük keyif aldım.
Öyle ki bir daha dinlemek için sabırsızlanıyorum." derken ayaklanmıştı.

"Bu, tekrardan gelmemi istiyorsun anlamına mı geliyor?" çekingen bir tavırla sorduğunda Chan silik bir gülüş atıp kafasını sallamıştı.

"Soruyorum çünkü, geçtiğimiz sene stüdyona her gelmeye çalıştığımda kibar da takılsan beni kovmaktan beter ediyordun."

"Ah! saçmalama." diyerek güldüğünde, Seungmin arkadaşının özlediği kahkaha sesine karşın gülümsemişti.

eyes off you, 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin