Görmek yada görmemek

5 1 1
                                    


Helloss🌛
--------------------------

"Onu görmedin jisung, onu görmedin jisung, hayır görmedin öldü o, öldü onu görmedin

"Gördüm! Onu gördüm bu sefer yemin ederim minhoyu gördüm. Yalan söylüyorsun"

"Jisung? Yine mi minhoyu gördün? Neden bağırıyorsun?"

"Seungmin yemin ederim gördüm minhoyu. O bana inanmıyor sen inan bana lütfen."

Seungmin derin nefes almıştı."Jisung, minho öldü lütfen kendine bunu yapma."

Jisung'un ağlaması şiddetlenirken konuştu."Ölmedi o seungmin yalan atıyor bana, o beni asla bırakmaz öldüm diye yalan attı inanın bana lütfen"

"Dört yıl geçti jisung, lisenin başında o öldü ve sen hâlâ ölmedi diyorsun. Unutmanın zamanı geldi. Lütfen yapma artık bende zorlanıyorum"

"Ama neden öldü seungmin? Mezarını bile bulamadık. Kaçtı benden korkuttum kesin onu!"

Jisung bağırarak ağlamaya devam ederken seungmin jisung'un ilacını hazırlıyordu. Jisung akıl hastanesine geleli dört yıl oluyordu ve bu sürede jisung'a tek yardım eden doktor olmuştu. Doktorlar jisung'un ani hareket ve duygularına yetişemediği için istemiyolardı.

Seungmin ilacı hazırladıktan sonra jisung'a doğru yaklaşmıştı ve iğneyi jisung'un koluna bastırmıştı. Jisung, iğne yerken bir şey demiyordu çünkü jisung sakinleşip uyuyunca minhosunu görüyordu.

Minho....

Bir anda ortalıktan kaybolan ve bulunamayan minho.

Jisung'un anlattığına göre minho kaybolmadan kısa bir süre önce sevgili olmuşlar ve bir birilerini çok seviyolarmış, minho kaybolduktan sonra kendi kendine konuşmaya başlamış ve her yerde onu gördüğünü söylüyormüş. Ailesi jisungun bu davranışlarından endişelendiği için de dört yıldır hapishaneden bile kötü olan bu hastaneye getirmiş.

Jisung dört yıl içerisinde hiçbir yol kat etmemiş aksine daha da kötü olmuştu camdan ne zaman baksa onu gördüğünü söyler yanına gitmek isterdi.

Seungmin bu süre içerisinde bazen jisung'un penceresinin önünde saatlerce oturmuş minho'nun gelmesini beklemişti. Hoş, herkesin öldü diye bildiği çocuğu beklemek ne kadar doğruydu? Ama inanıyordu seungmin. Jisung'un yalan söylemediğine, Minho'nun ölmediğine inanıyordu.

Araştırmıştı, minho'nun adına açılan kayıp ihbarlarından başka bir şey yoktu. Ne öldüğüne ne de yaşadığına dair kanıt vardı.

"Madem polisler bir şey yapmıyor jisung o zaman senin için minhoyu sosyal medyaya koyacağım elbet birileri çıkar. Söz veriyorum minhoyu bulacağım."

Jisung çoktan derin bir uykuda minhosunu görmeye başlarken gözünden bir damla düşmüştü, ona daha yeni kavuşmuşken bir anda kaybettmek onun için zordu

Söylesene minho neden jisungunu bırakıp gittin?










Düz yazı yazamayan ben bunu yazdım elbette noktalama işaretlerim doğru değildir biliyorum çünkü Türkçem bok gibi 😬

ABİSSS BÖYLE BİR ŞEY YAZMİSİM VE UNUTMUSUMMM ÇOK BEĞENDİM KEŞKE DEVAMİ OLSAYDİ AMA YAZCAGİMDAN EMİNİM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölmek Ve Ölmemek |Minsung| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin