7. Jorko: pusutauti

366 16 6
                                    

-Joel-
Katsoimme elokuvaa makuuhuoneessa. Saatiin synttäri lahjaks telkkari makkariin mun porukoilta.
Katsoimme ekaa ice agea. "Mä en ole mikään pehmoeläin" elokuvan yksi päähahmoista Manu sanoo. "Vai että pehmoeläin." Joonas sanoo ja kääntää kainalossani katseen minuun. Tuo kääntyi päälleni ja pussasi minua huulille. Kuinkakohan mones kerta ensimmäisen 45 minuutin aikana? Keskittyminen elokuvaan oli lähes mahdotonta, kun päälläni makaa huomion kipeä poikaystävä. Aina sama juttu.
"Pitäskö meiän kattoo tota elokuvaa eikä vaan kiehnätä koko ajan?" Kysyn. Ja Joonas selkeästi otti tämän väärin, sillä:"ai sä et haluu cudlaa mun kaa. Miks? Etkö rakasta mua?" Tuo tiuskahti ja nousi istumaan. Voi vittu! "Ei, Joonas. Mä rakastan sua, se ei oo siitä kiinni." Sanon. "No mistä sitte?" Tuo tuhahtaa. Oikeasti? Eihän tosta tarvitse suuttua jos haluun keskittyy elokuvaan kun sitä kerrankin katsotaan. "Siitä, että kun kerta elokuvaa katotaan nii voitas kans tehä sitä. Ymmärrän et haluut läheisyyttä ja huomiota, mut katotaanko eka tää elokuva?" sanon samalla hipsuttaen hänen niskavillaansa. "Voin mä yrittää..." tuo vastaa vaisusti. Joonas oli viikon vahtimassa siskoaan, joten on aika huomion kipeä. En voinut lähteä mukaan bändin takia. Ei Niko ja aleksi keskenään pärjää, vaikka tehokkaita onkin. Siksi hän on niin läheisyyden kipeä.
————————
En vaa saanu tätä pidemmäks ok? Tää on muuten oikeesti tosi tapahtumiin perustuva. Ainoo, että välimatkaa on 500 km+, nähään reilu kk välein pari pv ja joo. Oon pahoillani näin lyhyestä luvusta!!!! Ens luku on 600 sananen oleksi😋

One shot // Blind channelWhere stories live. Discover now