1. Oleksi: ylityöt

1.2K 23 12
                                    

Ihanaa viisuiltaa(jos ette nuku:D) rakas ystäväni niin anoi mun julkasevan tän ekan osan nii...olehyvä Aada<3

olehyvä Aada<3

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Olli-

Olen kotona, odotan että Aleksi tulisi myös kotiin. Rakas työkromaanini ei millään malta lopettaa töiden tekemistä. Olen alkanut uhkailemaan häntä sillä, ettei saisi leikkiä kanssani, jos tekee paljonkin ylitöitä. Se on toiminut jotenkin, mutta se tahtoo unohtua välillä.  Hän on ollut jo kolme tuntia ylitöissä, tai siis pidempään kuin muut. Olin viimeinen kuka lähti studiolta, jos Aleksia ei lasketa.

Kuulen avaimen menevän lukkoon. Rilla hyppää mahani päältä ja kiiruhtaa ovelle vastaan. Itse nousen istumaan sohvan reunalle ja seuraan Rillaa. Eteiseen päästyäni näen, kun Aleksi on kyykyssä Rillan edessä ja rapsuttaa tuota villiä mäyräkoiraa leuan alta. Tämä nostaa katseensa minuun. Nojaan parhaillaan seinään olkapäälläni. Hän nousee ylös ja tulee luokseni. Tämä painaa huulensa vastaavilleni. Olisin kaivannut häneltä suudelmaa, mutta taisi olla vain pusu.

"Moi kulta" hän sanoo pusunsa annettuaan. "Sulla meni kolme ja puol tuntia." Sanon. "Anteeks Olli, mut mä sain kaiken muun hoidettua, paitsi ne mitä ei oo ees äänitettynä." Hän sanoo takaisin. Hän taitaa aavistaa mitä mulla on mielessä. "Sun pitää oppia välillä vähän paremmille tavoille rakas." Sanon ja asetan käteni tämän poskille. "Älä jooko...lupaan lopettaa" hän anoo. En aijo mennä tuohon enää. Nyt hänen pitää tuntea se, mitä käy jossei hän vähennä tuota. Se että hän unohtaa syödä ja levätä menee yli. Lasken käteni tämän poskilta ja alan ottaa askeleita kohti makuuhuonetta. "Ei Olli" hän valittaa. Tulee mieleen pikku lapsi keneltä viedään tabletti tai karkkipussi pois.

Otan kaapistani laatikon missä on koodi lukko. Se on ollut minulla jo teini-iästä asti. Säilytän päiväkirjat ja salaiset asiat siellä. Aleksi on tullut huoneen ovelle, ja katsoo surullisena touhujani. Irrotan Aleksin puolen yöpöydän laatikon ja lasken sen toisen laatikon viereen. Siirrän esineet lukittavaan laatikkooni ja laitan lukon takaisin paikoilleen. Sekoitan koodin myös huolellisesti. Tuo aleksi on kyllä sellainen pupu näissä hommissa, että sen saa nähdä onko laatikkoni enää eden käyttö kunnossa, jos hänelle iskee vakava puute. Nostan laatikon takaisin kaappiini, ja suljen liukuoven.

Istumme Aleksin kanssa sohvalla. Kello on kymmenen. Telkkarissa pyörii netflix sarja, johon oli tullut uusi kausi. "Kauanko tää mun rangaistus kestää?" Aleksi kysyy, kun jakson lopputekstit tulevat näkyviin. "En mä tiiä. Se vähän riippuu." Kerron. "Mistä?" "Susta" "Aijaa. Miten saan ne takasin niinku mahollisimman pian?" Tämä kysyy. "Ootko sä nyt jo puutteessa?" Kysyn hymyillen. Tämä vain punastuu. "Sä tiesit miten käy, jos et sä lopeta." Kerron. "Sä et voi syyttää kun vain ja ainoastaan itteäs" jatkan. "Kiellätkö sä seksin?" Tämä kysyy. "Se riippuu susta" kerron. Hän kääntää katseensa minuun ja nousee hajareisin istumaan syliini. Hän liittää huulensa omiini intohimoisesti. Laitan käteni tämän takareisille niin, että hän pysyy sylissäni makuuhuoneeseen asti.

Lasken hänet sängynreunalle, otan hänen paidan pois ja laitan hänet makuulle. Otan hänen verkkarit pois, ja laitan peiton hänen päälle. Asetan pusun hänen otsalleen, ja kuiskaan hänelle "hyvää yötä".

-Aleksi-
Mitä! Olli, miten sä kehtaat. Suljen silmäni ja mietin lähenevää kesää. Olli ei varmastikaan anna minun tehdä koko ajan töitä. Tai siis, sit en sais Ollia. En sais tuntee mitään mun sisällä, koska Olli vei kaik-. Hetkinen. Nyt mä muistan. Mulla on autossa yks vibra. Toivottavasti Olli ei muista sitä. Koska jos muistaa, se vie senkin. Vois ottaa sen huomenna studiolle. Tulee vaan mieleen meidän aiemmat vibraleikit studiolla. Niitä on monia.

———————
523

Tää on vaa tälläst ajatusten purkua mitä ei voi laittaa tohon toiseen kirjaan:D käykää lukee se jos ette oo lukenu.:) ja kelasin et te ehkä haluutte jotai oneshottii tai jotai mis olis enemmän smuttia yms nii:D

One shot // Blind channelDonde viven las historias. Descúbrelo ahora