***
Двері! Одіяло! Вікно! Не зачинив, не заправив, не замкнув! Потрібно ставити сучасний замок! А то й справді злодій зазирнути вирішить.
Робота роботою, але чорний красень був вартий того, щоб прийти у суботу. Вигини, м'якість, запах — мрія! Ось, те, що Нік так довго шукав.
"Містер Віронік, думаю перевірка закінчена і ви можете покинути машину", — таке трепетне єднання перервала міс Дора.
За час роботи в салоні Віронік дізнався, що після придбання будь-якої машини минає не один рік перш ніж знайдеться покупець для перепродажу. Достатній термін, щоб зібрати потрібну суму та стати власником PUGATTI 48го. Мрії збуваються!
— Він уже прийшов? — навіть без імені було зрозуміло, про кого говорить Нік.
— Ще ні, але містер Яннос просить усіх бути на місцях заздалегідь.
Без особливого запалу, але довелося слідувати «проханню». До призначеного часу залишалося п'ятнадцять хвилин, всі лише топталися на місці, та й не чекав ніхто такого покупця вчасно. У зайнятих людей завжди трапляються термінові справи, потім вони затримуються або взагалі скасовують зустріч. І яким же був загальний подив, коли місіс Анна всього за хвилину до, повідомила, що Алекс Захаруліс прибув. І почалося.
У зал для нарад увійшов високий привабливий чоловік з гарною статурою, все як на обкладинці журналу з найбажанішими нареченими. Та що там приховувати, якщо раніше Нік категорично заперечував можливий потяг до особи своеї статі, то зараз не міг відірвати очей від покупця. Можливо даремно він той омегаверс на ніч читав?
— Доброго дня, містер Захаруліс! — першим заговорив шеф.
— І вам доброго дня, містер Яннос! — обдарував широкою усмішкою брюнет.
— Дозвольте представити наших найкращих співробітників, — міняючи напрямок витянутою руки від Панкратія, Дорі до Ніка. — Містер Мустакіс, міс Зарвузакі та містер Тиц.
Мільярдер схилив голову вітаючи тріо навпроти і лише легка посмішка проступила, коли він зупинив погляд на Віронікові. Його прізвище часто викликало посмішки або підколи, адже англійська вже багато років як не друга, то третя рідна мова для багатьох. А вже через якусь частку секунди всі опинилися за столом, щоб розпочати переговори. Стало сюрпризом, що "покупець" не склав попереднього запиту з передбачуваними критеріями бажаної покупки, як виявилося — він відвідав салон для особистої консультації і лише теоретично покупки автомобіля. Такий розклад Панкратію не дуже подобався, це зрозуміли лише начальник та Нік.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Віра
RomanceВіра - таке сильне та багатогранне почуття. Її наявність може допомогти тим, хто вже майже програв, вирвати перемогу в останній момент, а її відсутність - може перекинути вас з "білої" смуги на "чорну". Що робити, якщо вам вже за 30, а мама не відст...