~ 3 ~

11 5 9
                                    

***

   Поганий настрій сина не вислизнув від жодного з батьків, але дізнавшись, що вся справа в машині, заспокоїлися і махнули рукою. Цього тижня він кілька разів сходив випити з друзями, а подругу просто проігнорував. Суботній вечір вирішив провести за читанням омегаверса, адже хотілося веселощів та гарячих фантазій. З минулої суботи Нік кілька разів згадував Алекса, ну як згадував, він його бачив у досить специфічних снах. "І все через ці вульгарні книги", — так він себе втішав. Але й не думав припинити читати.

   «Роберте, я ще не відновився після пологів... Дорогий, Кріс, коли я на тебе дивлюся, то розумію, що скоро доведеться знову чекати поповнення в сім'ї... Ні, не так глибоко, ні, задихаюсь. Кохаю, як я...» Телефонний дзвінок у такий момент, яка сволота? На екрані висвітлився невідомий номер. Натискає відповісти.

   — Віронік, привіт! — знайомий голос. Мати моя, жінка, а друг Фотіс сказав би щось на подобі: «Тату, роди мене назад». Це Алекс, точно він.

   — Привіт... — не вдалося видавити з себе більше.

   — Не заважаю?

   — Ні, — не можу ж я заявити, що він мені читання еротики перервав. Та й не проти я.

   — Я хотів би зустрітися і дещо обговорити.

   Він? З ним?

   — Може я б зміг допомогти по телефону? — жалюгідна спроба.

   — Віддаю перевагу особистим зустрічам, — відчувається як Алекс усміхається.

   — Добре, коли вам буде зручно?

   — Тобі.

   — Та мені не важливо.

   — Не вам зручно, а тобі зручно, — він починає сміятися.

   — Аааа. Ну так. Вибач, — як же хочеться вимкнути телефон і засунути його в воду, чи хоча б під подушку.

   — Якщо для тебе справді не важливо коли, то спускайся... я біля твого дому.

   Алекс відключився, а Нік просто не міг прийти до тями. Дурні питання: як дізнався мій номер і адресу, навіть не спливали, за бажання про будь-яку людину можна знайти подібну інформацію, а для таких як Захаруліс — це взагалі не проблема. Складність була в усвідомленні до чого ця зустріч і що на себе натягнути. Буквально за десять хвилин чоловік переодягся у джинси, сорочку, жилетку і навіть почистив зуби, хоча навіщо незрозуміло. Швидкий спуск сходами, прощання зі здивованими батьками. Знову не замкнув двері, але з широкою усмішкою зустрічає свою мрію — PUGATTI 44го, ну і Алекса за кермом.

ВіраWhere stories live. Discover now