Bonus Chapter

7 3 0
                                    


"𝚃𝚑𝚎 𝚆𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚜𝚘 𝙻𝚘𝚗𝚎𝚕𝚢"

𝘛𝘪𝘮𝘦 𝘴𝘬𝘪𝘱...

    Sudah 13 tahun berlalu sejak pemergian Winter. Luka yang tidak dapat di ubat itu membuatkan Aiden tidak tertarik untuk menjalinkan hubungan dengan sesiapa.

     Pada saat ini, dia sedang berada di perpustakaan untuk memulangkan buku yang dipinjamnya seminggu yang lalu. Apabila dia hendak keluar daripada perpustakaan itu, dia tidak sengaja melanggar sesuatu, lebih tepatnya seseorang dan membuatkan buku mereka berdua terjatuh.

"𝘖𝘩 𝘔𝘺 𝘎𝘰𝘥! 𝘐'𝘮 𝘴𝘰 𝘴𝘰𝘳𝘳𝘺" kata orang itu lalu memungut buku mereka.

"𝘐𝘵'𝘴 𝘖𝘬𝘢𝘺. 𝘐𝘵'𝘴 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘮𝘺 𝘧𝘢𝘶𝘭𝘵" kata Aiden lalu membantu orang itu memungut buku mereka.

    Semasa memungut buku tersebut, Aiden tidak sengaja melihat gelang yang ada di tangan orang itu yang tertulis '𝘈𝘴𝘩' warna dan bentuk gelang itu persis seperti gelang yang dihadiahkan oleh nya kepada Winter 13 tahun yang lalu.

    Aiden terus berdiri dan betapa terkejutnya dia melihat rupa orang yang berdiri di hadapannya sekarang. Rambut hitam lurus, kulit putih tidak terlalu pucat dan mata berwarna 𝘖𝘤𝘦𝘢𝘯 𝘣𝘭𝘶𝘦.

"Sekali lagi maafkan saya" kata orang itu.

Orang itu kemudiannya membuka langkah melimpasi Aiden namun dicegah olehnya.

"𝘞𝘢𝘪𝘵, 𝘔𝘢𝘺 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘢𝘮𝘦?" tanya Aiden

"𝘐𝘵'𝘴 𝘈𝘶𝘳𝘦𝘭𝘭𝘪𝘢 𝘞𝘪𝘯𝘵𝘦𝘳. 𝘠𝘰𝘶 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘢𝘭𝘭 𝘮𝘦 '𝘉𝘦𝘥𝘢𝘬 𝘚𝘦𝘫𝘶𝘬' 𝘊𝘭𝘶𝘮𝘴𝘺 𝘉𝘰𝘺." Dia tersenyum.

.
.
.
.
. ❄🕊

𝔸𝕟𝕘𝕖𝕝 𝕀𝕟 𝕎𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣 🕊Where stories live. Discover now