Kakucho: Sana cidden onları mı dedi?
Mei: Evet, daha kaç kere anlatıcam.
Bizimkilere olanları anlattım ve en az benım kadar üzüldüler.
Bu saatten sonra İzana'yla bi daha konuşmayacak ve görüşmeyeceğim. Beni üzen birisinin peşinden koşmam aptallık.
Mei: Belkide sizi daha önceden dinlemeliydim. Beni üzmekten başka bir boka yaramıyor.
Geçenki düşüncelerimden tamamen arındım. Eğer ben mutsuzsan onlarda mutsuz olmalı. Bana yaşattıklarını yaşamalı.
Daha fazla bu konuyu düşünmemek adına çocuklarla dışarı çıktık.
Eskiden hep yaptığımız gibi bisiklet sürdük, dondurma yedik ve boş olan -eskiden toman kavgaları olan- araziye geldik.
Takemitchi çekirdek ve kolaları getirince hep birlikte oturup yemeye başladık.
Tam o sırada telefonum çaldı. Bilinmeyen numaradan arıyordu. Aramayı açtım ve karşı tarafın konuşmasını bekledim.
Telefon konuşması
?: Mei
Mei: Pardon, kimsiniz?
?: Sana söyleyeceğim birkaç şey var. Ben ve İzana'dan uzak dur, ilişkimize burnunu sokma. İzana benimle mutlu. Senin yüzünden sevgimden tereddüt ediyor.
Mei: Gerçek olmayan sevginden.
?: Ben İzana'ya aşığım, o da bana aşık. Bunu kabullensen iyi edersin. Ya da bir köşede oturup ağlayabilirsin. Sonuçta seni değil beni seviyor.
Mei: Biliyor musun Sarin? Sikimde değilsiniz. İzana'da sende o boktan ilişkinizde beni ilgilendirmiyor ama İzana'nın hafızası yerine geldiğinde göt olmanı izlemeyi dört gözle bekleyeceğim.
Aramayı sonlandırdım çocuklar bir açıklama bekler gibi bana bakıyorlardı. Bende onlara olanları anlattım.
Sanırım artık üzülmüyorum çünkü her şeyin bir karması vardır.
İzana'yı unutmam zor olabilir ama ona takılı kalamam. Belki de hayatıma yeni insanlar almam gerek.
Kesinlikle almam gerek.
SİMDŞ BANA FİKİR VERIN ÖLÜYORUM İLHAMSİZLİKTAN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to black~ İzana Kurokawa
FanfictionWe only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go bac to I go back to us