Sarin: Ne??! Senin sevgilim benim İzana.
İzana: Ne saçmalıyorsun, ben her zaman Mei'yi sevdim ve hâlâ seviyorum. Sen sadece basit bir kızsın.
Mutluluktan gözlerimden yaşlar akıyordu. Tanrım, o beni gerçekten hatırlıyor. Lütfen rüyada olmayayım.
İzana: Şimdi git burdan.
Sarin yüzünde hayal kırıklığı ve öfkeyle birlikte odadan ayrıldı.
İzana az önceki olayı sorarmış gibi bize baktı ve bizde her şeyi anlatmaya karar verdik.
...
İzana: B-ben özür dilerim. Gerçekten seni böyle üzmek istemezdim. Hiç bir şey hatırlamıyordum demek o zaman. Ama şuanda anlattığınız şeyleri hatırlamıyorum.
Mei: Artık pek bir önemi yok. Olanları hatırlıyor olman benim için bir mucize.
İzana: Kendimi nasıl affettirebilirim güzel bayan?
İzana sırıtarak bana bu soruyu sormuştu. Tekrar gözlerim dolarken onu incitmeyecek şekilde sarıldım.
Mei: Çoktan affettim bile.
İzana: O zaman taburcu olduğumda benimle bir randevuya çık.
Mei: İşte buna hayır diyemem.
...
Kakucho: Hey, Mei hadi uyan.
Gözlerimi açtığımda evdeki kanepede yatıyordum.
Mei: Sakın bana rüya olduğunu söyleme.
Kakucho: Ne rüyası?
Mei: Hayır hayır hayır. Kahretsin, böyle güzel rüya olmaz. Rüyamda İzana'yı gördüm, Kaku.
İzana: Napıyorduk rüyanda?
Rüya değilmiş. İzana canlı kanlı karşımda duruyor. Tanrım çok şükür.
İzana'ya sarıldım. Ellerini belime doladı ve boynuma ufak bir öpücük bıraktı.
Mei: Seni seviyorum.
İzana: Ben daha fazla.
Saçlarımı dağıttıktan sonra birlikte koltuğa oturduk. Kafamı göğsüne yasladım o ise saçlarımla oynadı.
Uzun bir aradan sonra ilk defa bu kadar mutluyum. Umarım bu an asla bitmez.
...
İzana: Hadi ama oyunbozanlık yapma.
Mei: Siz ikiniz hile yapıyorsunuz.
Kakucho: Yalancıı.
Mei: Ben oynamıyorum ya taş çalıyorsunuz, gördüm.
İzana, ben ve Kakucho okey oynuyorduk ama onlar hile yapıyordu. Bende bunu farkettim.
İzana yanıma geldi ve kolunu omzuma attı.
İzana: Benim küçük sevgilim sinirlenmiş mi?
Mei: Evet!
İzana yüzüme doğru yaklaşıp dudaklarıma ufak bir buse bırakıp ger çekildi.
İzana: Belki bu affettirir.
Affetmez daha fazlasi lazim özanndöandnzöandmz
Mei: Sen nasıl bir şeysin ya. Sana asla kızamıyorum.
İzana: Bende sana sevgilim.
Bu sefer ben İzana'yı öptüm ve hep birlikte içeriye geçip film izledik.
okulun ilk gunu garip derecede iyi gecti ama dehset yorgunhm amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back to black~ İzana Kurokawa
FanfictionWe only said goodbye with words I died a hundred times You go back to her And I go bac to I go back to us