Reggel bal lábbal ébredtem.Ki szálltam az ágyból és azonnal fájt a fejem.Ki mentem a konyhába kávét meg reggelit csinálni,mire meghallom,hogy a szomszédom már korán reggel zenét bömböltet.Ne legyen félreértés,tök jófej srác és tök jóban vagyunk meg minden,de amikor reggel fél 8 kor zene üvölt a fuledbe a kávé főző mögül...hát na mindegy is.
Miután megreggeliztem és megittam a kávémat gyorsan magamra dobtam pár normális ruha darabot mert nem mehetek boltba pizsamában na.
Redbe raktam a hajam,aztán kiléptem a lakásom ajtaján és bekulcsoltam az ajtót.
-Reggelt y/n,mizu van,hogy vagy?
Kérdezte a szomszédom,Ati.
-Hát,nem a leg jobban de kösz a kérdést,te?
Válaszoltam és a zsebembe raktam a kulcsomat.
-Meg vagyok csak müzlit akartam enni aztán rájöttem hogy nincs müzlim szóval most megyek boltba müzliért.
Mondta Ati és nevetett egy kicsit.
-én is oda megyek,jössz velem?
Kérdeztem tőlle
-persze,na menjünk mert éhes vagyok
Válaszolta Ati és lesétáltunk a lépcsőről.
Elmentünk a boltba,megvettük ami kellett,Ati vett müzlit,én vettem kenyeret és haza indultunk.
-na és,mit fogsz ma csinálni?
Kérdezte tőllem Ati,miközben kibontotta a müzlit,ki vett pár darabot,megette majd engem is megkínált müzlivel.(xd)
-nem sok mindent,igazából szerintem csak gitárzogatni fogok meg aludni,nincs programom.
Mondtam és kivettem pár müzli darabot majd megettem.
-Akkor át jösz hozzám?persze csak ha szeretnél,nekem sincs programom,plusz egyedül vagyok szóval ja jó lenne a társaság meg minden.
Mondta Ati a mondat végét elsuttogva. Az igazat megvallva,nagyon cuki volt mikor félénk volt,még nem nagyon láttam így.
-Ja,persze,az jó lenne!
Egyeztem bele és vettem megint a müzliből,mert finom epres volt és tej nélkül is jó volt.(?xd)
-Na,aakkor mikor szeretnél jönni?Mert nekem bármikor jó.
-szerintem most megyek és le pakolom a cuccot amit vettem meg felveszek valami kényelmesebb ruhát,aztán át megyek.
Mondtam és elmosolyodtam.
-oké,akkkor nyitva hagyom az ajtót,addig is szia!
-Válaszolt Ati,és bement a lakásába.
Én is bementem,majd beraktam a kenyeret a kenyértartóba és elmentem a szobába,hogy átöltözzek.
YOU ARE READING
A szomszédom és én(Azahriah/Paul street ff 16+)
Fanfictiony/n eddig is jóban volt a szomszédjával,Atival,most pedig barátságuk egy másik szintre lép,és a jó öreg szerelem is kopogtat majd az ajtón... ~ Ennek a történetnek semmi köze sincs a valóságban törtnénő eseményekhez.Az egész az én elromlott elmém sz...