~8~

308 16 2
                                    

"Time skip 3 hónap"
-szívem,hol van az a fehér póló ami tegnap volt rajtam?!
Kiabálta ki a konyhába Ati a szobából.
-a mosógépben van,vegyél fel másikat!
Kiáltottam vissza.
Igen.Atihoz költöztem.Miért?Mert amúgy is folyton nála lennék,mivel össze jöttünk,szóval felesleges fizetni az én lakásom bérletét is.Hálás vagyok,hogy egy olyan férfi mint Ati az életembe csöppent,és hogy vele élhetek.

Épp zöldséget vágtam a salátába a vacsorához,igen este fél 9 kor,de nem volt még időm rá szóval ja, amikor valaki megölelt hátulról és az állát a vállamra rakta.Természetesen Ati volt az.
-szia kicsim,mizu van?
Kérdezte tőllem.
-amint látod,zöldséget darabolok,te?
-unatkozom..
Mondta és egy csókot helyezett a nyakamra.Ettől egy pillanatra abba hagytam amit csináltam,de aztán folytattam.
-umm..
Nem nagyon beszélt,csak dünnyögött valamiket és a nyakamat csókolgatta,amit nem tagadom,élveztem.
-figyelj kicsim,befejezem ezt,megcsinálom a salátát,aztán azt csinálunk amit te akarsz,oké?
Mondtam neki,miközben egy pillanatra hátra fordultam,hogy egy puszit adjak az ajkaira.
-hmm,jóó
Mondta és tovább ölelt.
"Time skip"
-na készen vagyok!Mit csinálju-
Épp meg akartam kérdezni,hogy mit csináljunk,de Ati felkapott az ölébe,be vitt a szobába,majd az ágyra dobott és rám vetette magát.(wtf meghalok miközben írom jsgnkdjf)
M-mit csinálsz?
Kérdeztem tőle elpirulva,mert volt már csók,pervi percek,de "az" még nem történt meg.
-tudod,hogy mit csinálok,de csak akkor fogom megtenni,ha te is akarod.....szeretnéd?
Kérdezte és mélyen a szemembe nézett.
-...igen.
"Time skip reggel"..(a vacsiból reggeli lett)
-mhmmm Atiiii...
Bújtam hozzá és csókoltam meg.
-jó reggelt szivem,hogy vagy?
Kérdezte,aztán elkezdte puszilgatni az arcomat.
-hmm,naaa
Szóltam és kicsit nevetni kezdtem.
-mondom,hogy vagy?
-fáj egy picit...de jóól
Válaszoltam és egy puszit adtam az arcára.
-majd elmúlik..
Mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.

A szomszédom és én(Azahriah/Paul street ff 16+)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang