~7~

325 16 1
                                    

"Time skip délután fél 4"
Épp a laptopom billenyűit ütögettem mikor hallottam,hogy csöngettek.
Mikor kinyitottam,láttam,hogy Ati az.
Megöleltük egymást,majd Ati telefonozgatott míg én átöltöztem.
A farmer maradt,csak lecseréltem a pólómat egy fehér crop topra meg felhúztam egy fekete converse-et,kiengettem a hajamat,szimpla kis smink aztán kinentem Atihoz a nappaliba.
-nagyon teccetős vagy ma hölgyem!
Jelentette ki Ati,majd felállt és megint átkarolt.
-köszönömmm
Mondtam elpirulva.
"Time skip a moziban"
A választásunk egy félig romcsi félig akció filmre esett.Vettünk popcornt meg üdítőt.Beültünk és elkezdődött a vetítés.A film már jócskán ment.A székem karjára tettem a kezemet,mert miért ne.Ati aztán megfogta a kezemet.Nem nézett rám,hanem megszorította a kezem mire én rá néztem.Még mindig nem nézett rám.Egy jó 10 percig így ültünk,aztán egyszer csak Ati elengette a kezemet és.........vett popcornt.Majdnem elnevettem magam mert cuki volt.Aztán a vállára hajottam a fejem mire ő elmosolyodott.
"Time skip"
Mikor vége lett a filmnek kimentünk a teremből és megbeszéltük,hogy mi tetszett és mi nem tetszett a filmben.Az utcán sétáltunk,mire Ati egyszer csak megállt.
-amúgy annak a pasasnak nagyon rossz volt a haja nem érte-.....Ati?Miért álltál meg?Mi a baj?
Kérdeztem tőlle és oda mentem hozzá.
Maga elé húzott és a kezét a derekamra rakta.Zavarba jöttem,nem tudtam mit csináljak,szóval csak össze vissza néztem,próbáltam nem az ő szemébe nézni,de az egyik kezével az államhoz ért,és tett róla,hogy a szemébe nézzek.El kezdett egyre gyorsabban verni a szívem.
-figyelj y/n....nem tudom hogy hogy fogsz reagálni,de el kell mondanom.A napokban úgy èreztem,érzelmileg egyre közelebb kerültem hozzád.Már egy jó hónapja bejöttél nekem,most úgy érzem,hogy...hogy...nézd én,én szeretlek.
Mondta ezt Ati miközben megfogta a kezeimet és a szemembe nézett.
-t-tényleg?
Kérdeztem vissza összezavarodottan.
-igen,nagyon komolyan mondom.
-én is....én is szeretlek..
Válaszoltam és szorosan megöleltem,mire ő vissza ölelt.
-y/n,leszel a barátnőm?
Kérdezte Ati,de nem törte meg az ölelést.
-igen,még szép!
Válaszoltam.
-köszönöm
Mondta,de nem volt időm semmit se mondani,hisz ajkait az enyémre helyezte.Megcsókolt.Hihetetlen forró érzés kezdett túltengeni rajtam.Azonnal vissza csókoltam.

A szomszédom és én(Azahriah/Paul street ff 16+)Onde histórias criam vida. Descubra agora