"Time skip reggel fél 12"
Author pov:
-Felkelni ti faszfejek,Ati azt mondtad,hogy legyek nálad 12 re mert el kéne kezdeni az új albumhoz a zenéket csinálni,én komolyan veszem és még hamarabb is ide érek,erre te fel se kelsz,plusz az egy éjszakás kurvád is itt van még,mi a fasz van te buzi?
Mondta ezt Desh mikor be lépett a szobába és meglátta Atit és y/n-t.Igen,van kulcsa Ati lakásához,mert ki tudja,bármikor jól jöhet.
-hé,egy,ő nem egy kurva hanem egy jó barátom és nem is csináltunk semmi olyat.Kettő,sajnálom,este későn feküdtünk le,de gyorsan össze szedem magam aztán kezdhetjük.
Válaszolt Ati miközben óvatosan felállt az ágyról hogy ne ébressze fel a mellette még alvó lányt.
"Time skip"
Ati pov:
Végre elrendeztem magam,felöltöztem meg minden ilyesmi aztán megkínáltam Desht kávéval amit el is fogadott.Megittuk,majd beültünk a szobába és elkezdük csinálni a dolgunkat.Közben y/n is elkezdett ébredezni.
Y/n pov:
Arra ébredtem,hogy valakik beszélgetnek mellettem.Kinyitottam a szemem és láttam,hogy az Ati és a Desh azok.Még mielőtt szóltam volna bármit is,Ati észre vett,felállt majd oda jött hozzám és fölém hajolt.
-jó reggelt,hogy aludtál?
Kérdezte tőllem majd megpuszilta a fejemet.(mert mást nm mert xd)
-neked vagyis nektek is,jól
Válaszoltam és kinyújtóztam.
-csináljak neked reggelit,vagy feltalálod magad?
-megyek és csinálok magamnak,nektek csináljak valami?
-szerintem meleg szendvics pont jó lesz,igaz Desh?
Kérdezte meg Ati Desht miközben rá nézett.
-ja,persze
Válaszolta.
Kimentem a konyhába,hogy csináljak reggelit.Kellett egy kis idő míg felfedeztem,hogy mi hol van,de aztán sikerült és meg csináltam a reggelit.Be vittem a fiúknak amit megköszöntek,majd leültem mögéük az ágyra és én is ettem.
"Mi alatt y/n a konyhában volt"
Desh pov:
-hallod tesó,neked ugye nagyon bejön ez a csaj?Amúgy hogy hívják meg honnan ismered?
Kérdeztem kíváncsian.
-...igen,igen,bevallom bejön.Talán kicsit túlságosan is.
Válaszolt Ati miközben a padlót nézte mert nem volt mersze legjobb barátja azaz az én szemébe nézni.
-tudtam én,és hogy hívják meg hogy ismerkedtél meg vele?
-y/n a neve,a szomszédom.Még 5 hónapja ismertem meg,mikor ide költözött.
Mondta Ati.
-mhm,értem,szerintem,vagyis biztos,hogy te is tetszel neki,szóval amint csak tudod és úgy érzed,akkor mond el neki.
Mondtam,de Ati már nem tudott válaszolni,mert y/n belépett a szobába.
"Vissza a jelenbe"
Y/n pov:
-megyek haza letusolni.
Mondtam miközben kiszálltam az ágyból.
-de nem kell,tusolj itt.
Mondta Ati és rám nézett.
-jó jó,de ruháért azért át megyek.
-okés.
Haza mentem ruháért ami csak egy bő zöld farmer meg egy fehér póló volt na meg alsó nemű.Ja,és a kimaradhatatlank szoba papucs.Vissza mentem,de az Ati pólóját nem vittem vissza.Az nekem kell.
Vissza mentem,letusoltam majd a szobába mentem,és hatúlról átkaroltam Ati nyakát,aki a székben ült.
-itt vagyok.
Súgtam a fülébe,mire ő hátra fordúlt és rámnézett.
-szuper,gyere ide.
Mondta majd teljesen megfordult és a karjai közé szorított.(ha már itt járunk.Tetszik nekem Ati?Igen.Igen,nagyon is.)
-a pólót hová raktad?
Kérdezte Ati és rám mosolygott.
-....sehová.
Mondtam és mégjobban hozzá bújtam.
-ezt hogy érted,hm?
Kérdezett vissza és megsimogatta a fejem.
-nem hoztam vissza.Az nekem kell....Enyémm...
Mondtam,de nem néztem rá.
-vegyem ezt úgy,hogy kisajátítottad?
Kérdezte és nevetett egy kicsit.
-..igennn..
Mondtam nyügösen.
-jó,jó,értem én.
Mondta és nyomott egy puszit a fejemre.
-elmegyünk moziba ha befejeztem Deshel a munkát?
-aham,mondtam és megtörtem az ölelést.
-addig én is megyek haza mert van nekem is egy kis munkám,oké?
-oké,majd átmegyek és szólok,ha végeztünk,oké?
-okés,sziasztok!
Mondtam és megpusziltam Ati arcát,majd átmentem a lakásomba.
YOU ARE READING
A szomszédom és én(Azahriah/Paul street ff 16+)
Fanfictiony/n eddig is jóban volt a szomszédjával,Atival,most pedig barátságuk egy másik szintre lép,és a jó öreg szerelem is kopogtat majd az ajtón... ~ Ennek a történetnek semmi köze sincs a valóságban törtnénő eseményekhez.Az egész az én elromlott elmém sz...