Megérkezett a taxi és elindultunk Desh háza felé.
"time skip"
Megérkeztünk,majd benyitottunk az ajtón.Igazából kopoghattunk is volna,meghallották volna,mert tényleg nem voltak sokan 20-25 ember volt ott igy látásra,igaz voltak olyanok is akiket nem ismertünk.
-Na jó napot kivánok,örülök,hogy itt vagytok!
mondta Desh majd kezet fogott Atival,velem meg lepacsizott.
-gyertek,igyatok valamit!
Szólt a szoba másik végéből egy pasi,nem ismertük,de aztán oda mentünk hozzá,Desh bemutatta nekünk,rájöttünk,hogy ő Desh egyik unokatestvére.
Egy ideig beszélgettünk és iszogattunk Karcsival,mert igy hivták(best boi név,amugy ez a szereplő kitalált-iró),amig egy másik srác oda nem jött hozzánk,akit úgyszint nem ismertünk.
-Hogy hivnak?
Kérdezte Ati miközben derekam köré tekerte egyik karját,mert ahogy én is,észre vette,hogy a srác elég rendesen,nem titkolva végig nézett tetőtől talpig.
-Engem Kristófnak,és a szép lányt?(úgyszint kitalált szereplő-iró)
Kérdezte,majd egy pimasz mosolyt dobott nekem,amitől elég kényelmetlenül kezdtem érezni magam,amit Ati észre vett.
-Y/n-nek/nak hivják.
Válaszolt Ati helyettem.
-na,talán a cica elvitte a nyelvét a kislánynak?
-nem,nem vitte,csak kurvára kényelmetlen helyzetbe hozod!
Válaszolt Ati,majd hátat forditottunk mind ketten és elmentünk onnan.
-hé,ne vedd túl komolyan,biztos részeg volt.
mondam és megsimogattam a vállát mikor megálltunk.
-remélem is.
Válaszolta,majd leültünk a kanapéra,ahol ott voltak ezúttal a barátaink.
Nevetgéltünk meg minden ilyesmi mikor megszólaltam.
-mindjárt jövök,csak elmegyek a mosdóba!
mondtam,majd felálltam Ati mellől és elmentem a mosdóba.Ne felejtsük azért el,hogy ez mégis csak Desh háza és nem egy disco,igy nincs külön férfi és női wc.
Már épp a kezemet mostam,mikor bejött valaki.Már mondtam volna,hogy mindjárt végzek a kézmosással és akkor jöhet,de nem igy történt.Az a Kristóf nevű pasi jött be.Mondtam neki hogy menjen ki vagy akkor engedjen ki,de nem reagált rá.Megragadta a karjaimat és a falhoz szoritott.Nagyon megijedtem,nem tudtam mire készül.
-megkaphatnálak téged,mondjuk csak egy éjszakára?
Kérdezte tőlem,miközben közelebb és közelebb hajolt hozzám.
-m-i?!Nem!
válaszoltam és megpróbáltam kiszabadulni de nem sikerült.Már tisztán tudtam,hogy mit akar csinálni.Térjünk a lényegre:meg akar baszni.Én ezt pedig kurvára nem szerettem volna.
-SEGITSÉG!SE-
Segitségért kiabáltam de félbe szakitott a kezét a számra ragasztotta.
-azt hiszed el tudsz menekülni előlem?Hát akkor nagyot tévedsz kislány.Na,vetkőzz szépen,addig halgass rám,mig szépen mondom.Erre én csak ráztam a fejem hogy nem,és könnyek gyűltek a szememben.Nem akartam,hogy megtörténjen.
A ruhám egyik gombját ki gombolta.Ekkor már sirtam,féltem.Már tovább akarta gombolni,amikor Ati és Desh bejöttek.Milyen hülye amúgy,még az ajtót se zárta be.De nekem ez csak jó lehet.
Desh azonnal megragadta a csávót és lekevert neki egyet.Amig Desh őt intézte,Ati oda jött hozzám és szorosan megölelt.Én tovább sirtam,hisz nagyon megijedtem,ez természetes ilyen helyzetben,nem?
-hé,nézz rám kicsim..
Szólt Ati,én pedig a szemébe néztem,de azonnal újra a nyakába borultam.
-semmi baj sincs,mostmár nem fog neked ártani,Desh majd gondoskodik róla.Itt vagyok,és nem engedem,hogy mégegyszer hozzád érjen.
mondta ezt Ati,majd megcsókolt.Lassan.Szeretetteljesen.Ez kellett nekem,hogy azonnal jobban érezzem magam.
Mikor megtörte a csókot,gyorsan vissza gombolta a ruhámat,majd megmostam az arcomat.Desh addigra kilökte a pasast rendesen megverve.
Mikor vissza mentünk a nappaliba,minenki aggódva kérdezte,hogy minden rendben van-e,hisz Desh már elmondta nekik,hogy mi történt.
-igen,mostmár minden rendben,de mi inkább haza megyünk,oke?
kérdezte Ati,amire mindenki bólogatott és mindenki helyeselte a döntést.
Jó szórakozást nektek,sziasztok!-Köszöntünk el,majd hivtunk egy taxit és haza mentünk.
VOUS LISEZ
A szomszédom és én(Azahriah/Paul street ff 16+)
Fanfictiony/n eddig is jóban volt a szomszédjával,Atival,most pedig barátságuk egy másik szintre lép,és a jó öreg szerelem is kopogtat majd az ajtón... ~ Ennek a történetnek semmi köze sincs a valóságban törtnénő eseményekhez.Az egész az én elromlott elmém sz...