1. rész

401 16 4
                                    


Léna szemszöge

Átlagos nyári reggel.Ja nem.Laci dübörög az ajtómon, konkrétan verte azt.Kimásztam az ágyamból és elindultam az ajtó felé.

-Nyisd már ki azt a kibaszott ajtót!-Üvöltözött, majd én kinyitottam és Laci boxerben vigyorgott az ajtófélfának dőlve.-Hallod ezek itt hagytak minket..EGYEDÜL!!-Vigyorgott tovább-Ez tudod mit jelent?-Fogta meg a vállam
-Tudod hol van a nutella?!-Vigyorogtam én is, ő erre csak bólintott és már szaladtunk is a konyhába.A magyarázat, hogy mikor Peti, Bruno és Milán elmennek itthonról akkor én és Laci csak úgy faljuk a nutellát meg sok más olyan kaját amitől cukor mérgezést lehet kapni ha túl sokat eszel belőle.Ez ma sem lesz másképp.Leértünk a konyhába, Laci pedig felállt a konyhapultra, hogy elérje a nutellás üveget.

(#laciakonyhapultonxd)

Miután Laci levette az üveget, kibontotta majd három újjával belenyúlt.Én követtem a tetteit, majd háromig számoltunk és egyszerre lenyaltuk a csokoládé ízű valamicsodában úszó ujjainkat.Szóval igen mi ilyen baromságokat szoktunk csinálni mikor nincsenek itthon az "alfa hímek".

Fél óra múlva Peti lépett be az ajtón.
Majd elém állt és belekezdett a mondókájába.

-Szóval, az a helyzet, hogy Bruno az öccsével lesz kb. négy napig, Milán pedig a barátnőjével elutazik Krétára, ő úgy nagyjából két és fél hétig lesz távol.Csak gondoltam szólok.
-Rendben.-bámultam a padlót.-Amúgy ma este elmegyek bulizni Lillával.
-Jólvan, menj nyugodtan.Szerintem én meg Laci sem leszünk itthon.
-Már megint valami klip forgatás?-kérdeztem unottan, mivel a héten már harmadjára mennek el itthonról klip forgatás miatt.Ő erre csak bólintott, majd felállt és kiment.

Szóval, én 2 éve ismertem meg Petit.Előtte Szigetszentmiklóson laktam a szüleimmel, aztán négy hónapja költöztem össze a visz a vérem es fiúkkal, kivéve Manut, mert hát, nem igazán bírjuk egymást.
A beköltözés alatt először Lacit találtam legnormálisabbnak, de aztán nem is olyan sok idővel rájöttem hogy Milán jobban illik erre a szerepre.Vele nagyon hamar összebarátkoztam, nagyon sokat beszélgettünk.Két nap alatt majdhogy teljesen összenőttünk.Négy hónap együtt lakás után már szinte a bátyámként tekintek rá, ő pedig a húgaként néz le rám.De valahogy most olyan fura érzésem lett.Barátnője van.Nekem meg nem is említette.Eddig tényleg azt hittem hogy sosem lesz barátnője, szinte minden lányt eltaszított magától, amit mái napig nem értek meg, és erre most barátnője lesz?!Ki ismerhetetlen ez a srác komolyan mondom.

Időugrás 20:57

-Léna siess már!Más is szeretné használni a fürdőt!-dübögtetett Peti a fürdő ajtaján, én pedig csak dúdolásztam tovább, mintha meg sem hallottam volna

-Komolyan mondom Léna, betöröm az ajtót!-emelte fel kicsit a hangját, én pedig úgy döntöttem, hogy nem húzom tovább az idegeit.

-Tessék, a fürdőszobája, uram.-léptem ki udvariasan, majd egyenesen a szobám felé vettem az irányt.Lilla az ágyam sarkán ücsörgött, mivel hogy ő már el volt készülve.Nekem viszont minimum egy óra kell hogy késznek nyilváníthassam magam.

A szekrényem felé röppentem majd ki górtam belőle az összes egyberuhámat, azzal a tudattal hogy majd Lilla kiválasztja a tökéleteset, ebben ő a legjobb.Én pedig abban hogy gyorsan felrakjak egy kis szempillaspirált, csillogós szájfényt és highlightert.Ezzel meg is volnék bő 10 perc alatt.Ez idő alatt Lilla már kiválasztotta a ma esti szettem.

Ez idő alatt Lilla már kiválasztotta a ma esti szettem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Amikor visszatértél|Valkusz Milán ff|Where stories live. Discover now