18.karikás
-Mi a fenét csinálok ha felébred ?Bram? Hisz engem kértek meg, hogy megöljem. Én nem tudom visszafizetni a pénzt amit adtatok. Mint elköltöttem. Tudod a kezelések.
-Gondolhattál volna amikor a bíróságon össze gabalyodtál vele. Az idő kedvesem rövid volt.
A fejem vakargatom idegesen, a lábam pattog mint egy bolha. Félni kezdtem a következményektől s a következő megbízást nem kapok többé. Még izzadni is kezdet a kezem .
-Figyelj ide még mindig vagy egy lehetőséged a pénz miatt. A többit elintézem. Felhívok pár embert s nem fognak bántani.- olyan kedvesen mondta tudtam mit szeretne.
Átnyúltam az asztalon a kezéért miképpen belásson a dekoltázsomba. Élvezi a látványt ezért kérdés nélkül feláll noha nem engedi el a kezem megkerüli az asztalt. Égető nézésébe felizgulok. Hisz nem csúnya pasas csak ő nem az esetem amit most akarok az mi módon el eljutni vele a csúcsra. Majd köszönöm képpen felöltözni vagy nem. ? Újra leszopni az újabb elélvezése érdekében, azért mert e módon többet tesz értem.
Szenvedélyesen teszem a dolgom. Hozzá préselem az alacsony testem minden férfi ettől felizgul majd olyan üresnek érzem magam amiatt miképpen minden apróbb vágyait kielégítsem és csak rá figyelhessek. Az áradat hevébe azt hiszi ő vezet pedig minden lépést előre átgondoltam. Ő igen is élvezi ami rám is igaz egy részben. Felkap gyengéden az asztalra lerak. A kedvességét viszonozva szétraktam a lábam. Majd minden perfektül végig szaladt.
Az aktus után mosolyogva segít a ruháimat keresgélni. Ő pedig anyaszült meztelenül végig nézte a lassú szexi felöltözést. Még most se értem mit szeretnek a pasik rajta vagy rajtam?..
Ringatózó csípőmmel hozzá lépkedek. Tudta ez után mi lesz. Nem az utolsó, hogy lefeküdtem Bram-mel.
-Csak ülj le.
-Most nincsen időm repetálni gyere este a hotelbe majd ott folytatjuk kedves. Most is nagyon jó voltál tudod úgy é?
Lehúzom topom pántját a vállamon miközben az asztalnak támaszkodok, csak lássa mi fogja várni az este. Ő csak akarata ellenére a vékony barnás ajkába harap. Kedvesem csak is a pénzért teszem. Az érzelmeket nem szabad businessben előre venni noha ezt Bram elfelejtette.
-Rendben én most megyek. Még sok a dolgom.
-Várni foglak.
Bárcsak lenne csak egy férfi aki ne a farkával gondolkodna. Megigazítottam a hajam majd kisétáltam az ajtaján. A kopói szemei le és fel futták a testemen. Majd huncut mosolyommal rázom a segem elötük.
Majd az első záros kapu előtt üldögélt egy teljesen magabiztos nő. Olyan arc kifejezéssel "most komolyan hogyan is nézz ki ez a kurva?"
Az arcát soha se felejtem el mert így szokott a húgom nézni mikor haza érek s ő éppen még nem alszik.
Engem kikísér egy alacsony újonc eddig még nem láttam soha.
Félénken megkérdi:-mi dolga van az igazgató Úrnál?
-Kérdezd csak tőle! Amúgy is itt akarsz maradni akkor húzd meg magad mert ez nem csak egy börtön..
Hidd el magabiztos nő én soha akartam ilyen lenni, de az élet szar.
2022.08.30
YOU ARE READING
A riasztó
ActionA riasztó egy saját kitalált történet. Egy hétköznapi emberek életének a küzdelmeit meséli el. Akik rossz ablakokat így csapdába esnek és így futnak hogy betörjék az ajtókat. Jó emberek aki megkell változzanak a cél elérésé érdekébe. Figyelem a ré...