"Vodní bitva !" Zakřičela Viky a začala po nás cakat vodu, v tu chvíli se Nik s úsměvem na tváři odtáhl a připojil se k dovádění.
S Kubou jsme vylezli z vody a posadili se na osušky, Pozorovala jsem ty dva jak lumpači.
Hrozně jsem si přála aby tohle nikdy neskončilo ačkoliv jsem věděla že to nevydrží věčně."Mamiiii! Vyfoť nás prosím" Vykřikla z ničeho nic malá a hned na to skočila Nikovi okolo krku,očička ji jiskřili úsměv měla od ucha k uchu. Vytáhla jsem telefon abych mohla tento moment uchovat.
Zas začali dělat kraviny rozhodla jsem se přidat ke Kubovi takže jsem si lehla na břicho a začala se opakovat, po chvíli se mi začali zavírat oči.
Dominikův pohled :
Už jsem blbnul s malou nejmíň hodinu a půl a byl jsem hotový proto jsem tu malou potvůrku vzal do náruči a hlavou dolu ji odnesl z vody, bojovala statečně ale já už fakt potřeboval vychlazené pivo i když nealko, někdo to odřídit musel a já vůbec nevěděl kdy budeme odcházet. Bylo mi to jedno momentálně mi bylo strašně dobře.
"Stejdooo! Mám žižu a hladik" udělala na mě smutná očka ve chvíli když jsem dopil své pivo.
"A co by sis přála princezno ?" Zeptal jsem se a u toho ji pomáhal sednout na barovou židli, došlo mi že budu muset něco objednat nebo pro něco dojet Kuba má vybílenou lednici stejně jak jsem mýval já v době když jsem žil sám.
"Chtěla bych zkusit Happy Meal, všichni ve školce o něm pořad mluví ale já ho nikdy neměla. Maminka neměla penízky a..aaa ten.. Adam by mi ho nikdy nekoupil." Rozpovídala se Viky a u toho ji stekla slzička, došlo mi až po chvíli kdo je Adam, ten srač! Ačkoliv se nemůžu divit i tak mě překvapilo že ho už Viky nenazvala otcem.
"Já ti ho koupím ano ? " řekl jsem a u toho ji utíral tekoucí slzy.
Objala mě a hned mě táhla ze židle, rozhodl jsem se zajet do McDonald's jen s ni. Koupím i něco k obědu rovnou i sobě a i Kristýně s Kubou.
O hodinu později
Vrátil jsme se s dvěma plnými taškami jídla a ty dva byli pořad ve stejně pozici, proto mě napadlo jediné vzal jsem kyblíček který tu měla Viky na hraní a naplnil ho vodou pomalými krůčky jsem si to směřoval k Jakubovi, cely obsah kyblíčku jsem vylil Kubovi na jeho rozpálená zadá.
"Který čurák ?!!" Zařval Kuba jako píchly prase a během chvíle stál na nohou, hodil na mě pohled rozzuřeného býka a začal mě nahánět po cele zahradě.
"Tohle slovo se neříká ! Jsou tu děti !"zakřičela opožděně ta malá rozumbrada. Tlemil jsem se jak vyhulenej puberťák, jen jsem už vyčkával jestli to běhání nevydrží moje nebo Jakubovo kuřácké plíce.
Smůla nevydržel jsem, takže jsem díky tomu skončil v bazénu.
Vylezl jsem a šel si sednout vedle Kristýni a začal rozdávat jídlo, malá dostala svůj vysněni happy meal s mimoněm.
"Víš že tohle nemusíš ? Už takhle toho pro nás děláš strašně moc" promluvila na mě smutné Kristýna, děla jak kdybych ji koupil poníka.
"Protože vás mám rád, a i když se ti to nelíbí klidně ji budu kupovat Happy meal každý týden. "Řekl jsem a u toho ji hladil po stehně, chtěl jsem aby byla v klidu.
"Taky tě mám ráda.." řekla stydlivě, vykouzlilo mi to úsměv na tváři musel jsem ji v tu chvíli políbit bez ohled na to jestli na nás Viky kouká.
Dostala se mi pod kůži.
V tomhle okamžiku to nabralo jiný směr už mi nešlo jen o to jedno šlo mi o to aby chtěla mě zkažené srdce.
Ahoj.
Jsem zpátky, po tak dlouhé době.
Hrozně mě mrzí že jsem vás nechala na tento i jiné mě příběhy čekat ale jsem zpět.
Příběhy budou zas vycházet aspoň jednou do týdne.
Strašně moc děkuji všem co měli trpělivost a počkali❤️
Doufám že vás bude pokračování bavit a budete se těšit na nové kapitoly❤️
YOU ARE READING
Sny a noční můry
Fanfiction"Odejdi od něj Kristýno! Copak nevidíš co s tebou udělal ?!" Řval na mě Nik jako na malou holku, myslel to dobře já vím. Chtěl abychom já i malá byli v bezpečí. "Nemůžu! On mi ji sebere když odejdu, nemám kam jít!" Rozkřikla jsem se zas já. ...