Hani suçunuz yakalandığında kaçmak için yer bakınırsınız ya işte benimkiside şuan böyle oldu.
hyunjine A plan'ı battığında yalan uydurmak için düşünüyordum. ne diyeceğim ben?
'seni kıskandırmak için bunu yaptım' mı diyecem olmaz.''Annemi aşkım diye kaydettim ne var bunda herkes böyle kaydeder''
''sen herkes misin?''
ehem şimdi ne cevap verecem. boyna hep planlarım suya düşüyor. Bu hyunjini kıskandırmak pek iyi olmayacak ama pes etmek yok devam edecem.
''evet sanane hem sen çekil benim önümden''
sağ elimin tersiyle hyunjinin sağ kolunu itekledim. Tamam bu iyi gidiyor şimdi. arkadaşlarımın yanına gittiğimde kaş göz işareti yaptım 'plan iptal oldu' diye. Herkes başıyla onayladığında yerime oturdum eşyalarımı toplamaya başladım hyunjin ise yanıma gelip oturdu bana bakıyordu. Hastanede söylediği şarkıyı mırıldandı.
Ego çok katı
Her şeyin paketinden çıkar ve istediğin şeyin tadını çıkar
Işıkları kapat ve büyün gece gözlerini aydınlat
Bastırılan heyecan topla ve serbest bırak
bunu bana anlamını çıkar demişti ama anlamamıştım ki edebayatım o kadar kötü işte sevmem ki. şarkıyı ezberlemek için içimden tekrar ettim belki kağıda yazıp anlamaya çalışırdım.
Eşyalarımın toplama işi bitince aklıma B planı geldi şimdi herkes 'nereye gidiyorsun' derse bende 'annemler beni avustralya'ya gidicez 10 ay orada kalacam' diyecem ama 10 yıl fazla oldu 5 ay desem iyi.
Ayağa kalkıp tam gidecekken chan hyung sordu işte plan aşırı iyi gidiyor.
''Nereye felix eve mi?''
''evet chan hyung annemler beni avustralya ya gidecez 5 ay orada kalacakmışız''
''NE? CİDDİ MİSİN SEN!?''
jisung'un bağırmasıyla herkes bize bakıyordu onlardan özür dileyip jisung'a döndüm.
''Gerizekalı sincap beyinli sessiz olsana''
''Ne yapayım heyecan oldu işte''
''F-felix sen şimdi avustralya ya mı gidiyorsun''
Hyunjinin sesini duymamla ona döndüm. Yüzü, yüzü garipti özlem içeriyor ve başka duygular bu gerçekten hoştu. Onu seviyorum ama sürünsün bana çektirdiği cezalar ona ağır gelsin öyle affederim.
''Evet ve beni tutma eve gidecem''
Trip atar şekilde arkama dönüp yürümeye başladım. Arkamdan 'güle güle felix' diye seslenmelerine arkamdan el sallamamla gittim.
++++++$$$$++++
Eve varmam 1 saat sürdü çünkü piknik alanı baya ilerledeydi. Chan hyung ve Minho hyung arabayla gelmiştiler beni almıştılar teşekkür etmiştim.
Eve girip kendimi odaya attım kısa bir duş alıp eşyaları toplamaya başladım. Nakliyeciler eşyalarımı alıp yeni evime yerleştireceklerdi.
Hızla toplamaya başladım ve ardı ardına gelen mesajlar vardı. Elime telefonumu alıp baktım gruptandı. Mesaja tıkladım.
seungmin
LAN KÜÇÜK CİVCİV😡😠
NİYE BİZE SÖYLEMEDİN
AVUSTRALYA' YA GİDİYOM
DİYEjeongin
aynen felix niye söylemedin😤😠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ÇİLLİ~ |HYUNLİX| ✔️ texting {TAMAMLANDI} ✓
RomansaSelam çilli :) texting >✔️ shiplemeler: Hyunlix > hyunjin-felix Chanmin > bang chan-seungmin Minsung > Minho-jisung Changin > changbin-jeongin