chapter 2

4 0 0
                                    

Καθώς ανεβαίνω στο λόφο, νιώθω τον απαλό δροσερό αέρα να αγγίζει το πρόσωπό μου. Τα πόδια μου πατούν πάνω στα ξερά πεσμένα φύλλα που καλύπτουν το βραχώδες γρασίδι ανάμεσα στο Δάσος. Τα δέντρα στέκονται ψηλά αγγίζοντας με τα κλαδιά τους τους τον απέραντο γαλάζιο πρωινό ουρανό ενώ το φως του ήλιου εισχωρεί και περνά μέσα από αυτά. Το χέρι μου χαϊδεύει το έδαφος και νιώθω ότι είναι ζωντανό καθώς ακούω τις ελαφριές εισπνοές και τις εκπνοές του δάσους εδώ στην κορυφή του μεγαλύτερου βουνού Aedis (Αεντίς) που σήμαινε Ιερό.

Το βουνό περικλείονταν από τα τέσσερα βασίλεια της Ρούρα που αποτελούνταν από ολόκληρο το βασίλειο όπου το καθένα είχε έναν Βασιλιά και έναν ή περισσότερους κληρονόμους. Είχαν σύμβολα με βάση τα ονόματά τους και μαγικές δυνάμεις που έπρεπε να είναι ισορροπημένες.

Αυτά είναι το Solis (Σόλις) στο Βορρά που σήμαινε Φως όπου ο βασιλιάς του και οι άνθρωποι του υπηρετούν τον ήλιο και τις φυσικές απολαύσεις της ζωής όπως στοιχεία της φύσης.Η γενιά του βασιλιά ήταν προικισμένη με την ικανότητα να δαμάζει την ενέργεια και τη δύναμη του ήλιου. Αυτός είναι ο λόγος που στους κληρονόμους που γεννήθηκαν δόθηκε μια ακτίνα ήλιου που διέτρεχε τις φλέβες τους όπως ακριβώς εμέναν μου είχε δοθεί αίμα δράκου. Ένας ήλιος εμφανίζεται στο χρώμα του δέρματός τους αμέσως στο πάνω μέρος της πλάτης τους μόλις απορροφηθεί η ακτίνα του ήλιου. Είναι πάντα χλωμοί και έχουν έντονα κίτρινα μάτια λόγω της εσωτερικής τους ηλιακής ενέργειας. Μπορείτε να αναγνωριστούν από τις κίτρινες στολές τους πέρα από τα ολοστρόγγυλα κιτρινωπά μάτια τους καθώς και από την μεγαλειοπρέπεια που φέρουν τα απέραντα κατάλαυκα ,σαν αγγέλων , φτερά τους.

Η δεύτερη πόλη είναι η Tenebris (Τένεμπρις) στο νότο που σήμαινε Σκοτάδι όπου ο βασιλιάς υπηρετούσε το μυστηριώδες πέπλο της νύχτας, τα αστέρια, το φεγγάρι και το σκότος. Λέγεται ότι οι νεογέννητοι κληρονόμοι τρέφονται με ένα κομμάτι από ένα πεφταστέρι και ότι μπορούν εύκολα να περιφέρονται σαν σκιές.  Δαίμονες της Νύχτας. Έχουν μαύρα μάτια και ένα σύμβολο τριγώνου με ένα μάτι μέσα που ονομάζεται μάτι της νύχτας. Είναι ντυμένοι με μαύρα ρούχα και φορούν πάντα ένα μαύρο μαντήλι τυλιγμένο γύρω από το πρόσωπό τους αφήνοντας εκτεθημένα μόνο τα βαθιά μαύρα και μισόγκριζα μάτια τους.

Το τρίτο βασίλειο είναι το Honestum (Ονέστουμ) στη δυτική πλευρά που σήμαινε Ηθική και Σοφία. Υπήρχαν εκείνοι που μπορούσαν να αξιοποιήσουν τη λειτουργία του μυαλού και να καθαρίσουν τα απόβλητα ενέργειας του σώματος. Η βασιλική οικογένεια ήταν διαβόητη για την πίστη, την εξυπνάδα, την αρετή και την ικανότητά της να ελέγχει το Νου. Ήταν Ξωτικά, ξωτικά που προέρχονταν από τους προγόνους τους στην Estrella Belliria (Εστρέλα Μπελλίρια), έναν κόσμο που δεν μπορεί κανείς να τον βρεί. Μια άλλη διάσταση που δεν φαίνεται με γυμνό μάτι. Μπορούν να απαλύνουν τις ανήσυχες σκέψεις, να απαλλάξουν από κάθε ψυχικό και σωματικό βάρος και να διαβάσουν αναλυτικά.. τι σκέφτεσαι και τι θέλεις να ξεστομίσεις αλλά διστάζεις. Έχουν την ικανότητα να μιλάνε χωρίς να ανοίγουν το στόμα τους και μερικές φορές τη χρησιμοποιούν για να επικοινωνούν μεταξύ τους και έτσι γίνονται λιγότερο καχύποπτοι. Την ημέρα της γέννησής τους τρέφονται με το πνεύμα ενός ζώου με το οποίο προορίζονται να μοιραστούν την ίδια ψυχή. Είναι τα πιο όμορφα πλάσματα. Τα μαλλιά τους είναι απαλά μακριά και λευκά και τα μάτια τους έχουν το χρώμα του γαλάζιου ή του ανοιχτού λευκού που μετά βίας μπορείς να διακρίνεις ποιο χρώμα από τα δύο έχουν.

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Dec 06, 2022 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Esmerin : The Tower of Immortal SoulsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon