Zene: comptine d'Un Autre té (sajnálom zongora függő vagyok:D)
Haiii, George vagyok (bocsi túl tipik bekezdésért)
A szexualitásom nyilván nem normális mert hát miért is lenne ;) na amm lehet hogy meleg vagyok de ez titok és még a szüleim se tudják mert sztem homofób-ok és nem Tom jobb ez így. Van egy húgom akivel jóba vagyok de meg neki se mondtam el. Holnap lesz az első napom az új sulimban ahh nem akarok menni de muszáj na mind1 most megyek aludniTime Skip
Ott voltam a suliban kerestem az igazgatot de nem találtam sehol kb 3 kor után találtam meg végre bekopogtam majd amint meghallottam hogy gyere benyitottam és köszöntem. ott ült még egy fiú is szőke haja volt zöld szeme stb.. hát nem rossz de sokkal jobb lányok vannak a fiúk nem vonzóak!
-Szia George foglalj helyet/mondta kedvesen az igazgató
-koszonom/mondtam majd leültem
-Rendben Clay legyél szíves várni egy kicsit rendben?
-aha/ mondta a fiú rám nézett majd unottan vissza fordult
-Szoval George itt a kulcs a szekrenyedhez/ mondta majd oda adta a kulcsokat
-es majd Clay körbe vezet ;)-TESSÉK?!/ kérdezte Clay dühösen
-Clay nem szeretnék neked büntetést adni ezért ezt kell megtenned a büntetés helyett.
Clay erre csak megforgatta a szemeit, és szólt hogy jöjjek. Már vagy 10 perce mentünk amikor hát gondoltam ilenne bemutatkoznom.
-George vagyok
-ok/ mondta majd tovább sétált, mekkora egy picsa hát ezzel se fogok barátkozni. de hát persze ezt nem hagyhatom szó nélkül, muszáj vissza szólnom.
-itt mindenki ekkora picsa mint te?
-jajj, te ne pofázzál nekem
-mi bajod van?
-csak fogd be a pofád és menjünk!
-szoval nem fogsz válaszolni
-AZT MONDTAMM FOGD BE!!!/kiabált rám.
-nem akartalak felidegesiteni, bocsi.
-ok
-te csak ezt tudod mondani?!?!?!
-igen na de végeztünk szóval a soha viszont nem látásra
Erre nem válaszoltam hanem csak elsetaltam, most oszinten minek álljak ebbe bele? Inkább nm tettem helyette
Mentem tovább...Time skip (suli után)
Haza mentem, majd felmentem a szobámba megcsináltam a házim, majd tiktokoztam. Amikor nagyon meguntam lementem vacsizni, a többiek is ott ültek az asztalnál, ezért gondoltam ez a legjobb alkalom a vacsira. Leültem az asztalhoz, és édesanyám elem rakott egy tányér kaját, és elkezdtünk beszélgetni.
-Na, és kicsim milyen volt a napod?/kérdezte anyukám (tőlem)
-Szar.../ mondtam közben próbálkozva lezárni a témát. (ennek van értelme?)
-Ennyi?/ Kérdezte apukám várva hogy bármit mondjak valamit.
-Talalkoztam egy tök köcsög sráccal azt ennyi.
-Es bejött?/ Kérdezte a hugom.
-TESSÉK?!/koptem ki a vízem.
-Jol van na, csak kérdeztem.
-Jessy a bátyád nyilván nem meleg!/ mondta apa, majd egy szigorú tekintettel vissza fordult.
Ilyen unalmasan telt el az egész vacsi. Miután végeztem felmentem lezuhanyoztam, fogat mostam stb... Mentem volna vissza a szobámba, és igazából vissza is mentem, csak nem kaptam meg azt a nyugalmat amit akartam. :(( ott volt a szobámba Jessica.
-Jessy mit csinálsz itt?
-Csak kérni akartam valamit....
-Mondjad...?
-Kolcson adod kicsit a telód?
-Ohmm persze, tessék.
Bekapcsolta, és csak ekkor jutott eszembe hogy mi a háttérképem...
"Gay panic" (eskü több Hearstopper copy nem lesz benne)-gay panic?/ Olvasta fel Jessy a feliratot, majd furcsalva rám nézett.
Erre csak kikaptam a kezéből a készüléket, és a padlóra meredtem...
-Inkabb, csak menj ki!
Erre csak megforgatta a szemeit és kiment. Ekkor jött a gyomor görcs hogy miért, azt annyira én se tudtam csak maga ez a gondolat hogy... Nem ez csak egy háttérkep!!...
Ahh (ezt most ne úgy na értitek semmi olyan)
YOU ARE READING
Semmi Nem Tart Örökké...||Dnf
RomanceKérlek olvasd végig ( ha érdekel a story :) ) Dream és Gogy egy gimnáziumba járnak de hát nem annyira bírják egymást viszont egyik este ez megváltozik.... Dolgok -TW:sztem csak trágár beszéd -mivel szeretek besorolást csinálni ezért csinálok haaat...