Zene: sleeping at last- you are enough ( ez amúgy nem illik ide de attól még jó zene :))
Miután eleget utalkoztam elvégeztem az esti rutinomat, és elmentem aludni. egész sokat sikerült aludnum, csak kicsit túl sokáig...
Ezért gyorsan elindultam a suliba. Pár perc múlva már bent ültem, mert közel van a suli. Egyszer csak leült mellém valaki
Oda fordultam és kit látok meg... Hát Karlt, de hogy kerül ide?!-Karl...?/kérdeztem értetlenül.
-Gogy!
-te mit keresel itt?
-Atjottem ebbe a suliba, de amúgy csak ma tudtam meg, hogy te is ide jársz :D
-hat ez szuper, végre nem leszek egyedül. :)
Még beszélgettünk egy kicsit de becsöngettek.
Time skip
A harmadik óra után odajött hozzám Karl, látszatra nagyon izgatott volt.
-Gogyyy gyere a többiek üvegeznek és azt mondták bárki jöhet
-Karl, ez nem tudom hogy mennyire jó ötlet.
-jo lesz, nyugi...
Majd elvezetett egy terembe, és oda bementünk.(lyukas óránk volt) Amint bementünk ott ült csomó ember a földön, közöttük CLAY is, ahj faszom!!
-Gyertek uljetek le!/mondta egy lány
Leültünk és meg porgették az üveget, és bazdmeg én ezt nem hiszem el, már az elején rám mutat. Az egyik fele rám mutatott a másik egy sracra, akin rendesen látszott az undor, de kedves!
-én nem fogom megcsókolni! Túl ronda!/erre páran felnevettek
Csend telepedett a szobára... Kurva kínosan éreztem magam, és talán egy kicsit elszomorodtam. Na mind1 megesik.
Még kb egy 5mp-ig néma csend volt, de ezt a csendet Clay megtörte.-akkor majd megcsókolom én!
Tessék?!
Erre ide sétált, legugolt és megfogta az arcom, majd megcsókolt.
Csak pár másodpercig tartott az csók de egyszerűen túl jó volt.
Szeretem Clayt?
Nem! Csak nagyon kedves volt és ezt értekelem ennyire.Time skip
Chapter 3.Amint vége lett az üvegezésnek, és elmentünk egy nyugodtabban helyre, Karl azonnal elkezdett ugrálni.
-OMG, NAAA KIT CSOKOLT MEG A LEGNÉPSZERŰBB FIU?!?!?
-Jol van na nyugi Karl, ez nem olyan nagy dolog :)
-na persze!
-most miért vgy úgy fél hype-olva?
-szerinted???
-ááá ugyan hagyjad már csak azért csinálta ezt hogy mégmenobb legyen, vagy szexibb legyen. Fogadd el az egész csak megjatszott!
-tényleg?/kérdezte ultra szexin Clay!!!
-mi?
Erre magához húzott és megcsókolt, annyira jó volt.....
Kar hogy csak képzeltem....
Hirtelen felriadtam, realizáltam hogy éppen matekon ülök :|
Ott ült mellettem Karl szóval szerencsére azt nem csak képzeltem, na de várjunk én miért is álmodoztam ilyenekrol?! Ahj annyira hulye vagyok!!! Vége lett az órának és sétáltam ki a teremből amikor valaki megállított....Na hát ez most egy rövidebb rész lett, amiert bocsánatot kérek. A következő nem tudom mikorra várható, semmi időm nincs. :( Remélem tetszett, ha igen akkor kérlek írd meg kommentbe, vagy csillagozd be. <3 köszi!!!
YOU ARE READING
Semmi Nem Tart Örökké...||Dnf
RomanceKérlek olvasd végig ( ha érdekel a story :) ) Dream és Gogy egy gimnáziumba járnak de hát nem annyira bírják egymást viszont egyik este ez megváltozik.... Dolgok -TW:sztem csak trágár beszéd -mivel szeretek besorolást csinálni ezért csinálok haaat...