Zene: The Irrepessibies - In this shirt
Time skip :)
Mindezek után elindultam haza. Beléptem az ajtón, és a húgom a nyakamba ugrott. ahww de aranyos, ez nem megszokott nála...
-Georgeeee!!!!!
-Szia, Jessy! :D
-Szia, drágám mi volt a suliban?
-Szia, anya hát semmi különös.
-George, hallottam hogy lesz papír gyűjtés a sulitokban.../csatlakozott be apukám is
-igen, és???
-hat gondoltam viszünk mi is papírt. (Szép magyaros)
-Nem! Ki van zárva! Biztos hogy nem fogom mindenki előtt alázni magamat!!!
-De, George befogod vinni! Ha meg ezért valaki kirohog az őt minősíti, és tudod miért?
-Nem.../ Mondtam halálian unottan
-Azert, mert irigyek, hogy nincsenek ilyen jó szüleik!
*Köhögés*
-na persze, marmiiint persze biztos, én is erre gondoltam!
-ajanlom is!
-na most mentem
Felmentem a szobámba, és lefeküdtem az agyamra.
"Annyira elegem van ebből az egészből.
"Elegem van, hogy mindenki utál, hogy nincsenek barátaim.
"Elegem van, hogy én vagyok a kis Stréber, persze azt nem tudják,
hogy én ebbe mennyi energiát fektetek bele!"
"És abból is kibaszottul elegem van, hogy minden ember olyan kurva előítéletes!"Ezekkel a gondolatokkal aludtam el...
Time skip (emeld ki)
Miutan felébredtem elmentem zuhanyozni, és elvégeztem a reggeli a rutinomat. Miután végeztem ezzel megreggeliztem, és indultam volna ki az ajtón, amikor apukám utánam kiabált..!
-Georgeee, itt hagytad a papírokat
-leszarom!/ Mondtam, de rögtön megbántam mert tudtam, hogy nem kellett volna.
-Na ide figyelj! Én a helyedben nem vitatkoznak, mert akkora pofont keverek neked fiacskam!
-jo, oké csak add azokat a kurva papírokat!
-Na, ennek most itt van a vége! Te nem beszélsz így velem! Megértetted?
-Aha
-rendben, akkor kérem ide a telefonodat!
-apaaa, nee könyörgöm ne!
-sajnalom, de megkell tanulnod, hogy nem viselkedunk így!
-hagyjal békén!/ Nyomtam a kezébe a telefonom, legszívesebben addig vertem volna a fejét a falba, amíg meg nem hal :))
Na, de hát nincs is ennél jobb suli kezdés! Nálam van 2millio papír, nincs telóm, és befogok égni az egész osztály előtt. Kurva jó nem?
Éppen ballagtam a suli felé, per perc múlva ott is voltam.
Majd mentem be a suliba, amikor valaki belem jött!! Kurva jó!-Jajj neharagudj, nem akartam hadd segítsek..!/mondta Clay!!
-ohmm oké, köszi...
Tököm se tudja, hogy miért segít, de mondjuk nem is érdekel. :)
Egészen hamar össze szedtük, viszont az utolsó pár papírnal hozzá ért a kezemhez!!-bocsi...
-...
Olyan vörös voltam, hogy azt elképzelni nem lehet. Most komolyan ki ne lenne? Annyira helyes, gyönyörű és tökéletes! De amúgy visszatérve az előző témához. Nem tudom, hogy miért ilyen kedves, de nagyon gyanús nekem. Mármint, hogy egy köcsög nem lesz hirtelen kedves, és szerintem megint szopat. De nem bírom, na jó Bevallom, kurvara beleestem!! De közben nagyon utálom, és miért minden ilyen kurva nehéz???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Semmi Nem Tart Örökké...||Dnf
RomantizmKérlek olvasd végig ( ha érdekel a story :) ) Dream és Gogy egy gimnáziumba járnak de hát nem annyira bírják egymást viszont egyik este ez megváltozik.... Dolgok -TW:sztem csak trágár beszéd -mivel szeretek besorolást csinálni ezért csinálok haaat...