Zene:Fitz and the tantrums - out of my leauge (speed up)
-Lehet jobb lenne
Őszintén örültem volna ha marasztal, de hát ha nm hát nm...
-oke, akkor holnap találkozunk, szia...
-Szia
Már egyre jozanabbul setaltam haza... Gondolkodtam a történteken, nem értettem semmit... Na mind, nm sokkal később haza értem. Már késő délután volt 17:31-re értem haza. Köszöntem a szüleimnek, és indultam volna fel amikor megállított apám...
-Hol voltál?/kérdezte szörnyen ridegen
-Semmi közöd nincs hozzá!
-Na ide figyelj! Ha mégegyszer nm érsz haza háromig, a jó Istenre esküszöm megbanod! Most pedig takarodj fel a szobádba!!
-En értem, hogy a dinó korban még divat volt ez, hogy haza kell érni időben, de geci ma már nem!
Láttam apan, hogy nagyon begurult, és hát pofán vágott...
-Minden rendben van?/ Kérdezte anyám a nappaliból
-Persze, drágám!/mondta apám majd átsétált a másik szobába. Felmentem a szobamba, lefeküdtem az agyamra, és olvastam.
Time skip
A Másnap reggelem is ugyanúgy indult. Felkeltem, elvégeztem a reggeli rutinomat, majd elindultam a suliba. Meg mindig tök átlagos volt, bar picit furcsaltam, hogy elég sokan megbamultak, de hát minek izgassam magam. Beléptem a suli ajtón, amikor egyszer csak nagy hangzavar lett. Elég sokan össze sugtak, masok viszont nem titkolták... Hirtelen mindenki elkezdtett kérdezgetni
"Te tényleg buzi vagy?"
"Milyen érzés melegnek lenni?"
"Van crushod, Henry elég helyes, nm"?
Aztán ezek egyre csak rosszabbak lettek
"Buziiii"
"Hozzá ne érj! A végén még megfertőz"
"Pfuuj ez undorító"
"Biztos Clay tetszik neki!!"
És én csak sétáltam, próbálva vissza tartani a sírást. Nem sokkal később megláttam Clayt! És itt már tudtam, hogy soha többet nem bizthatok senkiben. Oda mentem hozzá, és csak ennyit mondtam...
-Remelem most boldog vagy!!/mondtam majd beleloktem egyet, és elsetaltam... próbáltam figyelmen kívül hagyni a szavakat amiket a fejemhez vágtak, de hát nm volt könnyű...Time skip
Teltek a napok, sajnos nagyon lassan... Én tényleg nem értem, hogy nm akadtak meg le a témáról beszarok! Semmi érdekes nincs benne, azt még értem, hogy az elején még felfujtak, de geci majdnem egy hét telt el! Hihetetlenül szánalmasak az emberek! Na mind1, igazából ahogy telik az idő annal kevésbé érdekel :) najo tök mind1 nm ez kurvara nm így van!! Geci eddig is mindenki utalt, és ezek után! Gyűlölöm Clayt!! Gyűlölöm!! Akkor egy utolsó rohadék seggfej!!! Bár igazából Clay-nél jobban csak magamat utálom... Nem értem, hogy lehettem ilyen hülye, hisz már rég elkonyveltem, hogy senkiben nem bízok! De ez most megváltozott, és ezt gyűlölöm! Azon kívül még nekem miért kell mindig kilognom a sorból?? Miért kell hülye buzinak lennem?? Bele fogok őrülni ebbe az egészbe!
Azt hiszem inkább elmegyek sétálni... Felvettem a cipőm, és kimentem az ajtón. Sétálgattam, gondolkodtam bár őszintén magam sem tudom miért... Gondolkodtam már eleget! Nem sokkal később beértem egy parkba, majd leültem egy padra.
Haii!!
Tudom nagyoon későn rakom ki az új részt, és igen már megint nagyon rövid lett :((. Na mind1 hamarosan jön az új rész! (De most tényleg :D) Legyen szép napotok/esetek! <3
YOU ARE READING
Semmi Nem Tart Örökké...||Dnf
RomanceKérlek olvasd végig ( ha érdekel a story :) ) Dream és Gogy egy gimnáziumba járnak de hát nem annyira bírják egymást viszont egyik este ez megváltozik.... Dolgok -TW:sztem csak trágár beszéd -mivel szeretek besorolást csinálni ezért csinálok haaat...