25

287 37 14
                                    

gereksiz seviyorum bu fici ya

Bu ficteki jikook ilişkisi >>>

bir şeyler olsun diye birazcık ufacık zaman atlaması yaptım🥹

*
-jimin&jungkook-

-birkaç ay sonra

jimin
çabuk gel eve😭

jungkook
geliyorum sevgilim

jimin
JUNGKOOK ÇOK HEYECANLIYIM
RESMEN BEBEĞİMİZİ GÖRECEĞİZ
BELKİ İLK DEĞİL AMA

jungkook
İNAN BANA BEN DAHA ÇOK HEYECANLIYIM
ben ilk göreceğim🥹
minik bebeğim

jimin
karnımda iyice büyüdü
bu sefer net göreceğiz onu
HEMEN GEL ARTIK BEKLEYEMİYORUM

jungkook
geliyorum 😭😭😭

*

"Hazır mısınız?"

Doktorun sorduğu soru ile hızlıca kafamı sallamış, gözlerimi monitöre çekmiştim. Soğuk cihazı doktorun karnımda gezdirdiğini hissedebiliyordum. Monitörde henüz bir şey göremiyorken gördüğümüz beden ile gülümsememiz bir olmuştu. Doktorda bize katılırken daha iyi anlatmak adına yaklaşmış, monitörü işaret etmişti.

"İşte burada"

"Çok tatlı görünüyor"

"Evet. Diğeride tam burada"

Doktorun gösterdiği diğer yer ile ikimizinde gözleri kocaman açılmış, bakışlarımız monitörde öylece kalakalmıştık. Diğeride ne demekti?

"Bilmiyor muydunuz?"

"Neyi?"

"İkizlere hamile olduğunuzu"

"Şaka"

Jungkook'un tepkisi gayet yerinde bir tepkiydi. Doktorun dediklerini algılamakta zorluk çekiyordum. Kaç ay geçmişti ve ben daha yeni mi öğreniyordum bunu? Doktorun bizimle dalga geçiyor olma olasılığı kaçtı?

Doktor tepkimizi beklemediğini belli edercesine bize bakarken yeniden monitörü işaret etmiş, başka bir bedeni göstermişti bize. Mutluluktan ağlamak istiyordum. Kafam karışmıştı, o küçük bedeni görüyor olsak bile bunun ihtimaline bile bana düşük geliyordu.

"Bu da gizli minik. Fark etmemeniz normal çünkü kendisi gördüğünüz gibi biraz utangaç"

"Sihirli bir sikim var"

"Jungkook!"

Gözlerimi devirip utancımı biraz olsun gözden uzak kılmak adına başımı çevirirken doktorun güldüğünü duymuştum. Jungkook ise gözlerini ve ağzını kocaman açmış, gülümseyerek doktorun gösterdiği bedeni izliyordu.

Resmen karnımda küçük bebeğimizin bir arkadaşı daha vardı ve bu bana çok gerçekdışı geliyordu. Kaç aydır sadece bir bebeğimizin olduğunu düşünüyordum ve şimdi sanki en baştan yine başlıyor gibiydik. Her şey geri sarmıştı. Korkular, endişeler, heyecan hepsi iki katıyla gelmişti sanki.

Hastaneden ayrıldıktan ve eve giderkende gözlerimi bir an olsun ultrason kağıdından ayırmamıştım. Karnıma her dokunduğumda artık birini değil ikisini hissedebilmeyi diliyordum. Jungkook yaklaşıp elimi tutmuş, elimin üstüne küçük bir öpücük kondurmuştu.

𝐡𝐨𝐭 𝐧 𝐜𝐨𝐥𝐝 ↬ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin