7K İÇİN ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER 😭
*
-birkaç ay daha sonra :)
"Aden'in bezi nerede?"
"Riley'nin elbiseleri nerede asıl? Aden'in bezini salona koydum"
"Riley'nin elbiseleri yatak odasında"
"Jungkook Riley'nin yanında dur elbiselerini alıp geliyorum"
Jungkook kucağında Aden ile Riley'nin yanına gitmiş, Aden'i Riley'nin yanındaki beşiğe koymuştu. Koyduğu anda ağlamaya başlayan bebek ile eli ayağı birbirine girmişti.
"Aden, Riley sakin"
Sanki çocukları sakinleştirebileceğini sanarak konuşmuştu Jungkook ama bebekler onu dinliyor gibi gözükmüyordu. En sonunda Jimin geldiğinde daha birkaç günlük olmalarına rağmen çoktan kucağa alışmış bebekler sonunda susmuştu.
Riley Jimin'in kucağında Aden ise Jungkook'un kucağındaydı. Sonunda sustukları için ikili derin bir nefes vermişti. İki küçük bebek babalarının kucağında gayet mutlu gözüküyorlardı ta ki Aden Jungkook'un omzuna kusana kadar.
Jungkook yüzünü buruşturmuş, Aden'i omzundan çekip beşiğine yatırmıştı. Birkaç gündür yaşanan felaketlerden sonra bu duruma alışmadan edememişti.
Beşiğe koyduğu anda ağlamaya başlayan bebek ile elini çabuk tutması gerektiğini anlamış, tişörtünü çıkarıp başka bir tişört giyme gereği duymadan bebeği kucağına almıştı. İlk hataları bebekleri kucağa alıştırmak olmuştu.
"Aptal"
Jimin Jungkook'a doğru fısıldamıştı bebeklerin uyumasına izin vermeye çalışarak. Uyumayacaklarını bilseler bile uyumalarını ümit ediyorlardı. Uyku düzenleri eve geldikleri andan hatta hastanedeki ilk gecelerinin ardından bir daha gelmemek üzere gitmişti. Jimin sayesinde yaptıkları gece uyanmaya alışma çalışmaları ile bunu o kadar sorun edinmiyorlardı. Jimin zaten sabah insanıydı ve az biraz uykuyla bile bir günü geçirebiliyordu. Jungkook sabah insanı olmasa bile az uyku ilede enerjik olabiliyordu. Bu huyları en çok bu anda işlerine yarıyordu onların.
"Aden uyudu"
Minik bebeğin sırtını okşarken konuşmuştu Jungkook. Jimin başını sallamış, Riley'nin uyumadığını göstermek adına yanına dönmüştü. Daha bir aylık olmayan bu bebeklerin zıt kişilikleri şimdiden kendisini göstermeye başlamıştı.
Jungkook yavaşça birkaç dakika içinde uyanacağını bilmesine rağmen Aden'i beşiğine yatırmış, yanağını öpmüştü. Jimin onlara bakıp gülümserken Riley uyumuşa benziyordu. Yinede emin olmak adına Jimin minik bebeği biraz daha kucağında tutmuş, ardından Aden'in yanındaki beşiğine yatırmıştı.
Görünüş olarak birbirlerine benzeyip benzemediklerini anlamak henüz zordu. Yinede Aden'in Jungkook'un kopyası olduğu, Riley'nin ise Jimin'e benzediği aşikardı.
Minik bebeklerini izlerken Jungkook Jimin'in yanına gelmiş, alnına bir öpücük kondurmuştu. Şu anki kadar huzurlu hissettiği başka bir anı olmamıştı. Jimin ona dönüp Jungkook'un dudağına yaklaşırken odayı dolduran birinci bebeğin sesi ve birinci bebeğin sesi yüzünden uyunan ikinci bebeğin sesi yüzünden gecenin onlar için uzun ve yorucu geçeceğini anlamışlardı.
*
-jimin&jungkook-jimin
ADENjungkook
RILEYjimin
iki kelime ile derdimizi anlatıp anlıyor oluşumuz çok hoş🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐡𝐨𝐭 𝐧 𝐜𝐨𝐥𝐝 ↬ 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤
Fanfictionjimin ayrıldığımızdan beri konuşmuyoruz Yalnız geçirdiğimiz birinci ayımız kutlu olsun🥳 /texting /mpreg /lovers to enemies to lovers