(YAZIM HATALARI YA DA NOKTALAMARDA YANLIŞLIK VARSA KUSURA BAKMAYIN.)
Yorum yapmayı unutmayınAkşam olmuştu ve ben önümdeki dosyaları bitirmeye çalışıyordum.
Arkadaşlarla clup için anlaşmıştık. Gerçi arkadaş değil kardeş gibiydik biz.Beren Akça, ortaokuldan arkadaştık, eğlenmeyi seviyordu yerinde durmaz ve sürekli aksiyon arayan biriydi.
Ben onun yanında durgun kalıyordum ama gurubun neşesiydi.Yağız Alaca, kuzenim ama biz aileden uzak olduğumuz için abi görevini üstlenmeden edemezdi.
Bereni de kardeşi olarak görürdü ben tanıştırmıştım birbirlerini.Yağız poh pohlanmayı seven bir insandı egosu tavandı.
Bereni sevmesinin sebeplerinden biriside Beren insanları övmeyi seven ve açık konuşan biriydi,yani olan şeyi dile getiriyordu gerçekten yakışıklıydı.
Kumral saçları vardı. Berenin övdüğü şeylerden birisi de buydu.
Gerçi Beren'de ilgiyi severdi.
Sarışındı benim zıttıma.Çoğu çocuğu peşinden koşturma potansiyeli vardı ve bunu gözlemlerime dayanarak söylüyorum.
Bende Balca Alaca.
Telefon çalıca dosyaları bırakıp telefona yöneldim
Yağızdı."Çıkmadın mı daha?" Dedi açar açmaz.
"İyiyim Yağız , sen nasılsın?"
"Canım benim nasılsın?" Dedi yarı alaylı yarı ciddi.
"Geçti boru pazarı."
"Tamam, hadi yarım saate hazır ol."
"Ben eve geçiyorum, araba muaynede yarım saat olmaz."
"Aşşağı in yakınım büroya bekle beni eve bırakırım."
"Teşekkürler ,öptüm."
Diyip ekledim
"Beren senlemi?""Seni eve bırakıp onu alırım, bari hazırlanmanı beklemiş olmam."
"Tamamdır."
Yağız geldi beni eve bıraktı ve Bereni almaya gitti. Büyük ihtimalle ben onları bekleyecektim çünkü Beren giyinişine çok önem veren bir insandı ve hazılanışı çok uzun sürüyordu.
Üzerime kırmızı bir elbise giydim. Abartılmayacak ama renk katacak şekilde makyaj yaptım.Omuzumun biraz aşşağısındaki saçlarımı açık bıraktım.
(Elbise bu)
Kapı açılınca geldiklerini anladım.Anahtar onlarda vardı, hep bir arada olduğumuz için.
Kapım çaldı ve Berenin sesini işittim.
"Kızım benden uzun mu hazılandın sen şimdi?"Kapının önünde duruyordu onaylamamı bekliyordu girmek için.
"Girebilirsin." Dedim kulağıma küpeyi takarken.
Kapı açıldı, onu görünce gözlerim büyüdü.Siyah bir elbise giymişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Avukatı
De TodoMafyaların işleri yasal değildir ama yasal olmayan birşey daha varsa oda Balca ve Hazar 'ın aşkıdır. Babası savcı olan Balca, babasının yolundan gitmek isteyip avukat olur ama mafyanın avukatı.