Yorum yapmayı unutmayın,iyi okumalar
Hazar 'ı götürmüşlerdi bizde eve geçmiştik.
Sabah kalktığımda aklıma takılan birşeyler vardı.Babamı aradım, babamla fazla konuşan birisi değildim birkaç olay olmuştu babam kendisi suçluyorum diye benden uzak duruyordu bende zaten onu suçluyordum ki bana açıklama yapsın anlatsın yanımda dursun diye ama babam kaçmayı tercih etmişti.
5 yıl önce yanımızda azda olsa duran babam annemin ölümünden sonra yok olmuştu desteği yoktu teyzem bakmıştı .
Yağızla aynı evde hiçbir farkımız olmamıştı."Alo? "
"Hangi emniyettesiniz?"
"Neden sordun?"
"Baba sorularla mı iletişim kuracağız?"
"Sebebini-"
"Baba! Konum atman yeterli."
"Orada değilim ,ayrıca seninle dün geceyi konuşacağız ben sana emniyete gitme desemde gideceksin biliyorum ama yanına İsmet'i gönderiyorum onunla git." Dedi ve konuşmamız sonlandı.
Hava biraz rügarlıydı kış geliyordu ama güneş hala vardı.
Üstümdeki geceliği çıkarttım ve üstüme siyah bir takım giydim.İsmet abi gelmişti.
"Gel bakalım güzellik."Arabanın kapısını açıp yolcu koltuğuna oturdum.
"Hayırdır sabahın köründe? "
"İsmet abi Adem Yüce hala hapiste değil mi?"
"Evet, bir sorun mu var?"
"Abi annemin olayı hâlâ bulunamadı değil mi?"
"Kızım sen hâlâ o meselede misin ? Kapatmadınız mı hâlâ?"
"Abi ben senden birşey istesem yapar mısın?"
"Balca yine bişeyler karıştırmıyorsu-"
"Abi evet ya da hayır ama lütfen bu benim için çok önemli."
"Söyle bakalım."
"Beni Hazar Gedizle görüştürür müsün?"
"Ben sana şimdi hayır diyeceğim sende gidip başkalarına söyliyeceksin."
"Beni tanıyorsun."
"Benim birşeyden haberim yok."
Hızlıca sarıldım ve
"Neyden abi? Bende bilmiyorum."
O da bende güldükKarakola gelmiştik.
"Geldik sen benim odama geç halledeceğim.""Tamam."
Odada beklerken kapı çaldı
"Balca hanım, buyrun." Dedi beni yönlendirerekGörüş odasındaydık.
Hazar şaşkınlıkla bana bakıyordu."Birşey içer misin? " Dedim alayla.
"Dalga geçmek için mi geldin."
Kameraya baktım
"Kapatın." Kameranın ışığı söndü."Savcının kızıyım havaları mı bu?"
"Balca." Dedim adımı söyleyerek.
Tebessüm etti ama çok kısaydı.
"Doğru söyle baban savcı diye bu havalardasın yoksa birşey bilmiyorsun. "
Gülümsedim ama alayla
"Sen varya zehirsin ."
Diyip ekledim
"Neden burdasın?""Babam, büyük bir mafya .
Katil yani bu işlerin içinde büyüdüm babam katil diye bendende şüpheleniyorlar yani baban şüpheleniyor.""Suç bireyseldir."
"Öyle bencede."
"Hayır dedim kafasını kaldırıp gözlerini kısarak baktı
sencede öyle değil yani banada savcının kızı savcı demiştin yani senin düşüncence de katilin oğlu katil oluyor.""Nesin sen peki? "
"Balca savcının kızı değil."
"Baban-"
"Hayır gerçekten babam ama ismim Balca savcının kızı dediğinde babasının yardımıyla buraya gelmiş olurum. "
"Hâlâ tatmin olmadım ama bunu konuşmak için gelmedin ya buraya."
"Silah ruhsatlı, parada arkadaşinla arandaki bir borçtan."
"Anlamadım?"
"Anlarsın ,bana artık bir borcun var gerçi sen pek sevinmeyeceksin ama neyse yinede belki ödeşmek istersin."
Kaşları çatıktı birşey anlamadı ama anlamasını da beklemeden çıktım odadan.
Hazar Gediz'in
AnlatımıylaBileğinin etrafında bir dövme vardı karışıktı. Bileği komple kaplanmıştı . Ama koluna çıkmıyordu sanki bileğini kapatmak için gibiydi.
Saçını geriye atınca görmüştüm şah damarının çok az yanında dövme vardı noktalı virgüldü.
Anlamı neydi bilmiyordum ama bende merak duygusu uyandırmıştı.Dudağının çok az üstünde ufak bir nokta vardı dikkatli bakınca fark etmiştim.
Konuşması çok sakindi sevmediğim birşeyi bile anlatsa oturur dinlerdim .
Sesi huzur veriyordu.
Savcının kızı dediğimde gözlerini deviriyordu belliki babasıyla arası pek iyi değildi ya da kendininde dediği gibi babasıyla anılmaktan hoşlanmıyordu.O gittikten sonra Hakan serbest bıraktıklarını söyledi.Hakan benim avukatımdı.
Aklıma takılan birşey vardı.
Savcı beni içeri atmadan nasıl durmuştu.Savcı dışarıda beni bekliyordu
Tıpkı kızının söylediği gibi "Silah ruhsatlı parada bir arkadaşından kim olduğunu öğrendiğimde o kişininde başı yanacak. Elindeki dosyaya baktı ve kaşlarını çattı .
Hatta öğrendim bile
Eray Soylu kim bu?"Şaşırdığımı belli etmeden "Savcım ben dışarı çıktım ve soruları sordular bana işimin bittiğini de söylediler o yüzden sizin sorularınız başka zamana sarktı birdahakine, hadi ben gideyim ocakta yemek vardı."
Emiyetten çıktığımızda Hakan'a döndüm
"Ne oluyor?"Önünde duran arabaya benle beraber binerken.
"O kız, Balca Alaca bir işler çeviriyor seni serbest bırakılmanı sağlayanda o."
"Babasından falan mı istedi çıkmamı?"
"Hazar sen nezarete girince bir salaklaştın."
Kaşlarımı çatıp ona baktım
"Açık konuş.""Kız avukat elinde patlayan hiçbir işi yok başarılı yani."
"Babası istiyordur risk almamasını eğerki başarısızlık yoksa risk de yoktur ve buda işi iyi yapmadığı anlamına gelir."
"Aksine dosyasını inceledim işinde gayet iyi baya risk alıyor hatta haberlere falanda çıkmış orasını pek anlamadım ama hem 'babası' kelimesi kullanmadan kız hakkında konuşalım desem bir cümle edemezsin."
"İşinde iyi ha?" Dedim
"Evet."
"Boynundaki dövmeyi gördün mü?"
"Ne dövmesi?"
"Noktalı virgül."
Güldü
"Saçmaymış." Demekle yetindiKıza hesap sormak istemiştim,babası savcı olunca evine çabuk ulaşamadık.
Ama araştırıyordum.lütfen oy vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Avukatı
AcakMafyaların işleri yasal değildir ama yasal olmayan birşey daha varsa oda Balca ve Hazar 'ın aşkıdır. Babası savcı olan Balca, babasının yolundan gitmek isteyip avukat olur ama mafyanın avukatı.