𝚈ı𝚕𝚕𝚊𝚛 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊
Bitmişti ..
Bu evrende her şeyin bir sonu vardı ve o son bizide bulmuştu .
Çok direndim çabaladım ama bazen bazı şeyler kontrolümüz dışında oluyordu ve olmak zorundaydı.
Okulumu , yaşadığım yeri , arkadaşlarımı her şeyi değiştirmiştim seni unutabilmek için ama unuttuğum bir şey vardı insan kalbini değiştiremiyordu..
Senin sevgin ve nefretinle büyümüştü bu küçük kız şaka bir yana bugün on sekiz olmuştum .
Yıllar çok şey değiştirmişti
Kaan dokunduğu için kestiğim saçlarım uzamıştı .
Sevmediğim kilolarımdan kurtuldum .
Senden bir tık kısa olan boyum uzamıştı .
Krizlerim azaldı .
Saçlarımı çok yakıştırdığın maviye boyadım .
Çok şey değişmişti ama kalbim dışında çünkü kalbim hala delice seni haykırıyordu tıpkı seni gördüğüm ilk günkü gibi ..
Hani diyorlar ya insan sadece bir kere gerçekten aşık olur
İnsanlar gerçekten bir kere mi seviliyordu ?
Çünkü ben senden sonra sevginin ne demek olduğunu unuttum .
Banktan epey uzaklaşmıştım denize son bir kaç adımım kalmıştı derin miydi acaba?
Aşırı derin olmasa bile yüzmeyi bilmiyordum .
Keşke tam şuan son kez seni görebilseydim bir kaç adım sonra kendimi soğuk suya bıraktım .
İnanırmısın ne vücudumdaki kesikleri nede kalbimin acısını hissediyordum yavaş yavaş kapanan gözlerimle kendimi ölümün huzurlu uykusuna bıraktım ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusun derinlikleri
Teen Fiction-Onunla tekrar birlikte olmak için neler yapardın? -Her şeyi. -Zaman makinası bile icat eder miydin ? -Onu bana getirecekse ederdim ...