Sunday, April 23
Location: Miya's 𝘏𝘰𝘶𝘴𝘦
Time: 6:46☆Atsumu's Pov☆
𝘏𝘪 𝘮𝘺 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘪𝘴 𝘈𝘵𝘴𝘶𝘮𝘶 𝘔𝘪𝘺𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘖𝘮𝘪, 𝘐'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘦.. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵 𝘪𝘴𝘯'𝘵 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘴𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘮𝘺 𝘢𝘥𝘥𝘳𝘦𝘴𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘖𝘮𝘪 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴..𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵?𝘚𝘢𝘬𝘶𝘴𝘢 𝘒𝘪𝘺𝘰𝘰𝘮𝘪 𝘪𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭 𝘯𝘢𝘮𝘦, 𝘩𝘪𝘴 𝘯𝘢𝘮𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘴𝘰 𝘐 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘤𝘬𝘯𝘢𝘮𝘦 '𝘖𝘮𝘪' 𝘏𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘐 𝘮𝘦𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘤𝘳𝘶𝘴𝘩 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘮. 𝘐'𝘮 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩..
"𝘖𝘪 𝘪𝘥𝘪𝘰𝘵! 𝘚𝘵𝘰𝘱 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯' 𝘥𝘢𝘺𝘥𝘳𝘦𝘢𝘮𝘪𝘯' 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘺𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘰𝘥!"
𝘛𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘮𝘺 𝘵𝘸𝘪𝘯 𝘣𝘳𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘖𝘴𝘢𝘮𝘶 𝘔𝘪𝘺𝘢, 𝘐'𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥𝘦𝘴𝘵 𝘣𝘺 𝘧𝘪𝘷𝘦 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩.
"𝘠𝘦 𝘺𝘦, 𝘐'𝘮 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯' 𝘺𝘢 𝘱𝘪𝘦𝘤𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘩𝘪𝘵"
♧𝘒𝘪𝘺𝘰𝘰𝘮𝘪'𝘴 𝘗𝘰𝘷♧
𝘐 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘭𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘪𝘯𝘴 𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦, 𝘈𝘵𝘴𝘶 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘨𝘳𝘢𝘺 𝘴𝘩𝘰𝘳𝘵𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸 𝘵-𝘴𝘩𝘪𝘳𝘵 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘣𝘦𝘦 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘷𝘦. 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘤𝘶𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘨𝘩𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘰𝘰. 𝘏𝘪𝘴 𝘦𝘯𝘵𝘪𝘳𝘦 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘦𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘷𝘰𝘭𝘭𝘦𝘺𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘱𝘭𝘶𝘴𝘩𝘪𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘯 𝘢𝘤𝘵𝘶𝘢𝘭 𝘷𝘰𝘭𝘭𝘦𝘺𝘣𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳, 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘴𝘦𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘤𝘶𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘳𝘢𝘮𝘦.𝘗𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘢𝘺 𝘪𝘵'𝘴 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦, 𝘞𝘩𝘦𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘐'𝘮 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘈𝘵𝘴𝘶 𝘮𝘺 𝘮𝘺𝘴𝘰𝘱𝘩𝘰𝘣𝘪𝘢 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘢𝘤𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘵 𝘢𝘭𝘭.
☆𝘈𝘵𝘴𝘶𝘮𝘶'𝘴 POV☆
𝘐 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘴𝘦𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘸𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘖𝘴𝘢𝘮𝘶. 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘵𝘰𝘰, 𝘐 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘪𝘤𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘢𝘵𝘵𝘺 𝘵𝘶𝘯𝘢."𝘛𝘴𝘶𝘮𝘶, 𝘺𝘢 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘻𝘦 𝘺𝘦𝘳 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘮𝘺 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯' 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘪𝘯 𝘢 𝘧𝘦𝘸"
𝘐 𝘤𝘩𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮
"𝘞𝘩𝘢𝘵, 𝘢𝘳𝘦 𝘺𝘢 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘦𝘹 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘰𝘳 𝘴𝘶𝘮. 𝘞𝘩𝘺 𝘥𝘰 𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘻𝘦 𝘪𝘵?"
𝘏𝘦 𝘧𝘭𝘶𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵
"𝘕𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘮𝘪𝘯𝘥 𝘛𝘴𝘶𝘮𝘶"
𝘐 𝘤𝘩𝘶𝘤𝘬𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘤𝘰𝘯𝘵𝘪𝘯𝘶𝘦𝘥 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨, 𝘸𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘪𝘴𝘩𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘐'𝘭𝘭 𝘸𝘢𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘦𝘴 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘭' 𝘣𝘰𝘺𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘦.
♧𝘚𝘢𝘬𝘶𝘴𝘢'𝘴 𝘗𝘰𝘷♧
𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘰𝘯 𝘮𝘺 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩 '7:01', 𝘐'𝘭𝘭 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘩𝘰𝘮𝘦. 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘦 𝘢𝘵𝘴𝘶 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘸𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘬 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘤𝘦, 𝘐 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘰𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘯𝘰 𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘮𝘦, 𝘐 𝘱𝘶𝘵 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘺 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘢𝘵 7:23.𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘶𝘱𝘴𝘵𝘢𝘪𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘦𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱, 𝘭𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨.
𝘔𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘣𝘦𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱..
---------(𝘞𝘤: 424)
𝘊𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳 1 𝘥𝘰𝘯𝘦! 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺'𝘢𝘭𝘭 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘰𝘯𝘦, 𝘉𝘺𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘴 . 𝘐'𝘭𝘭 𝘴𝘦𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘯 𝘵𝘸𝘰 𝘥𝘢𝘺𝘴 (𝘔𝘰𝘯𝘥𝘢𝘺 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘰𝘯 𝘛𝘶𝘦𝘴𝘥𝘢𝘺)
YOU ARE READING
~My Stalker & His Obsession~| SakuAtsu|✔️|~
Mystery / ThrillerAtsumu Miya has been having the feeling that he's being watched by someone..or is he just imagining it? His twin Osamu miya who lives with him is worried because atsumu hasn't been going to work that much. ------- Sakusa kiyoomi who has been watchin...