Way Home

56 6 0
                                    

Páros: Beomgyu (Choi Beomgyu) × Taehyun (Kang Taehyun) [TXT]
Egyéb szereplők: -
___________________________________________

Reggel érkezni egy teljesen idegen városba és máris az iskolába venni az utat nem valami szuper dolog. A buszon ülve, új egyenruhámban nézek ki az ablakon új iskolám felé tartva.

- Sajnálom Taehyun-ah, hogy így jött ki - szabadkozik édesanyám mellettem ülve.

- Túlélem anya - mondom kezét bátorítóan megszorítva.

Az utóbbi pár hónap nagyon nehéz időszak volt mind neki, mind nekem, így ez már csak apróságnak tűnik. A válás nem egy egyszerű dolog főleg, hogy édesapámnak ítélték vagyonunk nagy részét, míg nekünk lakás hiányában el kell költöznünk.

- Elnézést uram - hallom meg egy lány hangját. Jobban szemügyre véve velem nagyjából egy idősnek tűnik. -, nem tudná esetleg átadni ennek a terhes nőnek a helyét?

Undorító ábrázattal néz végig az említett hölgyön, majd mogorván adja meg válaszát:

- Ha terhes vagy maradjon otthon! Miért kell kellemetlenséget okoznia a társadalomnak azzal, hogy kimegy!? - fordul vissza ülésén, mit sem törődve.

- Ez őrült - suttogom magamnak.

- Hogy mondhat ilyet? - néz a lány mérgesen a dagadt férfira.

- Jól vagyok így - mondja a nő vékony hangján, próbálva lenyugtatni a kedélyeket.

- Hogy mersz ilyen hangon beszélni az idősebbekkel!? - mondja gőgösen a férfi. - A fiatalok milyen tiszteletlenek manapság!

Öklömet összeszorítva hallgatom a jelenetet.

- Ezt már nem bírom tovább nézni - mondom halkan és korlát felé nyúlva állok fel helyemről.

- Taehyun-ah - szól rám édesanyám, megpróbálva visszatartani engem.

- Ugyan már! - akadályoz meg azonban valaki, előttem közbe lépve. A korlátot megfogva áll be a lány és a terhes hölgy közé, lenézve a termetes férfira.

Visszaülve a helyemre nézem tovább a történéseket.

- Mi a baj azzal, ha egy terhes férfi ülni akar a terhes nőknek szánt ülésen? - mondja komoly ábrázattal, mire a körülötte állók értetlenül néznek rá.

- Huh? - néz fel a férfi a fiúra.

- Nézd meg a hasát. Szép nagy és kerek - fordul a fiú az iskolás lány felé. - Biztosan lánya lesz.

A buszon utazók halkan felnevetnek, próbálva elrejteni mosolyukat.

- Milyen okos fiú - súgja oda nekem édesanyám kuncogva.

- Mi!? - kérdezi a férfi mérgesen. - Hogy mersz viccet csinálni egy felnőttből?

Zsörtölődve próbál felállni, azonban az ismeretlen fiú visszatolja az ülésre.

- Ugyan uram, maradjon csak ülve - mondja ajka szélén bujkáló mosollyal. - Úgy látom, hogy hamarosan szülni fog, a nagy hasából ítélve. Gratulálunk önnek és köszönjük, hogy hozzájárult az alacsony születési arány emeléséhez.

A buszon ezúttal hangos nevetés tör ki, mire a férfi elvörösödött fejjel, mérgesen felhorkant.

- Ez nevetséges!

Édesanyám mosolyogva néz rám, majd a fiúra.

- Korodbélinek tűnik.

- Anya! - nézek rá hitetlenkedve. Mióta elmondtam neki, hogy a fiúkhoz vonzódom - és ugyan kicsit nehezére esett megértenie, de elfogadta - azóta szinte minden egyes fiúval össze akar hozni.

No Shame 2.0 [Kpop Oneshots]Where stories live. Discover now