la naiba cu tine,Taehyung...

111 2 0
                                    

-in calitate de ce? intreaba ea,incercand sa-mi ia mainile de pe talia ei,asa ca le indepartez repede

-Eun-ji,nu poti iesi singura din casa imbracata asa,e plin de dubiosi noaptea in Seul,gandesti macar?!

-nu e treaba ta cum ies eu din casa,plus de asta ar trebuii sa te intereseze de Jisoo,nu de mine!

-shibal,Eun-ji,poți să uiți de sora ta pentru un moment? De ce nu vrei să înțelegi că mi placi,defapt nu,Eun-ji,te iubesc,țin la tine ca la ochii din cap,tot ce vreau e sa ma accepți in viața ta,te rog...

La naiba,chiar am făcut o,i am spus tot ce simt pentru ea. Aish,nu cred că e momentul potrivit pentru asa ceva,defapt...niciodata nu ar fi venit momentul potrivit. Poate ca e mai bine ca i am spus asta acum.

-shibal,te auzi măcar? Cum să-ți plac? Cum poți spune una ca asta? Jisoo nu înseamnă nimic pentru tine?! Se răstește ea,mă bate cu pumnii în piept și începe să plângă,chiar asa de tare o afectează asta?

Faptul că i am spus ce simt pentru ea o s o facă să mă urască? Daca o sa se ajungă la asta o sa mi blestem existența

-aish,Eun-ji,incearca sa mă asculți,te rog.

-să te ascult ca sa ce? Shibal,Taehyung,ce-i cu tine?

-ascultă-mă și vei înțelege!

Fata își sterge lacrimile și se așează pe canapea la insistențele băiatului. Bărbatul începe să-i povestească totul,absolut totul.

-cand ai intrat in clasa a noua eram acolo,venisem cu nepoata mea,sunteti de aceiași vârstă si ați fost si în aceiași clasă,bine,e irelevant,important e ca eram acolo. Mi ai plăcut din prima! Erai atât de mica,de frumoasă si de firavă... Am vrut sa vin sa vorbesc cu tine atunci,doar ca erai încă mică,ar fi fost ciudat ca eu,un hăndrălău de 21 de ani sa ma bag in seama cu tine,care abia îți făcusesei buletinul. Am știut că trebuie să aștept până mai crești,dar n am putut sta departe de tine. De aici si relatia mea cu Jisoo,m am interesat legat de tine si am aflat ca ai o soră mai mare,mi s a părut oportunitatea perfectă de a putea petrece timp cu tine,acum imi dau seama ca nu a fost cea mai buna alegere,dar faptul e deja consumat...

-te ai folosit de Jisoo ca sa ajungi la mine...? KIM TAEHYUNG,CE A FOST IN CAPUL TAU?! CREZI CA TI POȚI BATE JOC DE TOATA LUMEA DUPA PLACUL TAU?!

Enervata până peste cap,Eun-ji il scoate afară din apartament pe iubitul surorii sale. Informația primită e prea mult de digerat pentru ea. Nu si poate da seama cum exista asa fel de persoane. S a gândit doar la el. A fost si este un monstru in adevăratul sens al cuvântului. Iar faptul ca Eun-ji este îndrăgostită de el nu face decât sa complice situația. Tot ce a vrut a fost să ajungă la ea,doar că pentru asta si a bătut joc de cea mai draga persoana pentru ea. Daca nu era Jisoo,Eun-ji nu termina liceul,iar de facultate nici nu se punea problema.

Femeia cade in jos pe podea,injurand si blestemand ziua in care a plecat din casa bunicii ei împreună cu sora ei mai mare. Cum o să-i explice ea toate astea surorii ei? Cum sa i explice faptul că timp de șase ani a stat lângă un om care s a folosit de ea? Cum ii poate explica toate astea?

-la naiba cu tine,Taehyung...










_______________

Au trecut cateva ore bune de când Taehyung a parasit apartamentul celor două surori. Acum se află într-un club,impreuna cu doi dintre prietenii săi. Park Jimin si Jeon Jungkook,de 27 si respectiv 25 de ani. Cei trei se cunosc din liceu,de atunci formandu se o adevărată prietenie.

Jimin si Jungkook știu de povestea cu Jisoo si Eun-ji. Mereu l au sfătuit sa termine cu tot circul asta si sa i spună lui Eun-ji totul pe față,doar ca Taehyung, încăpățânat asa cum este a refuzat de nenumărate ori,pana au încetat sa isi mai bată capul cu el.

Ca orice adulți într-un club,barbatii au baut al naibii de mult,inclusiv Taehyung,care acum,e la bar împreună cu o fata pe care tocmai ce a întâlnit o. I a cumpărat ceva de baut,apoi au căzut de acord să urce la etajul clubului. Respecitvul club e preferatul lui Taehyung,pentru ca are un etaj cu camere in care poți face exact ce ti dorește sufletelul.

Au urcat împreună la acel etaj,au intrat in una din camere,fata ce e cu Taehyung,pe numele ei Su-yong l a trântit pe barbat pe patul din incapere. Începând să l dezbrace cat de repede posibil,pana l a lăsat in lenjerie intimă. S a urcat peste el si si a poziționat fundul exact pe membrul lui,incepand sa de frece de el de parca viața ei ar depinde de asta. I a lins abdomenul,i a muscat si alintat cu saruturi fiecare părticică din pielea de pe gât până la linia boxerilor lui in timp ce se freca si sarea peste membrul erect al acestuia.

Gemetele zgomotoase a lui Taehyung s au amplificat in momentul in care respectiva i a luat membrul in mâini începând să l linga si sa l sugă cat de bine stia ea. Bărbatul era in extaz,de fiecare data cand vine in club si i o trage unei fete se gândește că acea fată e însuși Eun-ji. Ciudat,nu?

























E un capitol scurt si destul de ciudat, inclusiv ultima parte,stiu,dar asta mi a venit sa scriu. Imi cer scuze că v am lasat să așteptați pentru capitolul ăsta. Vreo parere?

M am gândit sa scriu capitole mai scurte,ce ziceti??

shibal | Tae HyungUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum