-pofim! Exclamă Tae-hyung imediat ce i aruncă lui Eun-ji o foaie si un pix
Au trecut doua zile de când barbatul a răpit o pe sora actualei lui iubite. Poliția a fost anunțată,iar Eun-ji este dată dispărută. Cu toate acestea,o simplă scrisoare către Jisoo ar opri toată hărmălaia asta,de aceea Tae-hyung i a adus femeii pe care o ține captivă un pix si o foaie.
-o să-i scri surorii tale o scrisoare despre faptul că ai plecat din Seul împreună cu un bărbat,spune-i să anunțe poliția și să încheie căutările. Peste o săptămână am s o pun la poștă.
-și daca n o fac? Ii răspunde ea cu vocea stinsă si privirea inocentă,ca a unui adevărat copil
-shibal,Eun-ji! Scrie o data pe nenorocita aia de foaie,nu mă face să trec la fapte!
Ce-i drept,cu excepția faptului că o ține legată în lanțuri ca pe un caine cu rabie, Tae-hyung nu a lovit o nici măcar odată pe Eun-ji,in schimb i a aruncat vorbe urate si amenintari,amenintari ce au facut o pe Eun-ji sa simta o oare care frica fata de el. Si pana la urma,de la vorbe pana la fapte e doar un pas,asa ca Eun-ji pune mana pe pix si incepe sa scrie scrisoarea.
„Jisoo,te rog,nu ma mai cauta. -isi ridica privirea catre Tae-hyung,care-i face semn sa continue sa scrie- Nu vreau să faci atata tam-tam din cauza mea,pentru ca sunt bine. Am plecat din țară cu un barbat,din pacate nu-ti pot spune cu cine,sau unde,important e ca am aflat că ai raportat la poliție faptul că am dispărut,iar asta vreau sa se clarifice. Îmi pare rau că nu ti am spus ca voi pleca,dar eram sigură că nu mă vei lăsa să o fac,așa ca am preferaf să plec fara să îți spun decat după ce ies din țară. Te iubesc mult si mă voi gândi la tine,cu dragoste,Moon Eun-ji"
Imediat ce a terminat de scris,satenul ia foaia ce candva era o simpla foaie alba si o baga intr un plic,apoi o baga in unul din buzunarele din spate al pantalonilor si se lasa in genunchi in fata lui Eun-ji
-Poate ca am fost umpic cam dur cu tine,Eun-ji,dar o fac penru ca te iubesc,te iubesc cum nici nu-ti poti imagina,n-as putea trai fara tine!
''asta nu e iubire,ci obsesie'' isi spune ea in gand imediat ce cel mai mare ii saruta scurt fruntea,urmand sa paraseasca incaperea,lasand becul -singura sursa de lumina- aprins pentru ca Eun-ji sa poata vedea in jurul ei
✭
-shibal! Nu,NU! E imposibil ca Eun-ji să fi plecat asa! Trebuie să continuați cu căutările!
-domnisoara,este scris numele ei iar acesta este scrisul ei??
-da,dar asta nu înseamnă-
-înseamnă destule. Vă rog să părăsiți secția!
-am înțeles. La revedere! Zise Jisoo,apoi plecase.
Imediat ce a ieșit din secție,Jisoo l a apelat pe Tae-hyung. Se simte singură,abandonata de propria ei soră,iar Tae e singurul care a mai rămas lângă ea.
-iubitule,ai puțin timp? Întrebă ea imediat ce brunetul ii răspunse apelului.
-pentru tine oricând. Ce au spus cei de la secție?
-pe naiba au spus. Scrisoarea e o probă clară,au încheiat cu căutările,au spus că e evident că Eun-ji a plecat cu individul ăla,iar pentru că e majoră,n au ce face. Doar că...sunt sigură că nu e așa! Sunt speriată si îngrijorată pentru ea,sunt sigură ca cineva a înscenat toată treaba asta. Cel ce a făcut o v a platii cu vârf și îndesat...
-Jisoo,nu vorbi așa! Sunt convins că sora ta e bine,o să te caute când v a simți nevoia să și ceara scuze pentru teroarea în care te a băgat. O să trec maine pe la tine!
-Nu,o să vin eu,chiar acum. Vreau să te văd!
Jisoo a închis apelul și a luat o la pas către casa asa zisului ei iubit. Abia așteaptă să l strângă n brațe și să scape de toată tensiunea ce ii e pusă pe umeri.
✭
-Tae,sunt aici! Exclamă Jisoo in timp ce își scoate pantofii.
-Jisoo? Mă bucur că ești aici! Zise cel mai înalt apoi ii luă capul in palme si îi sărută fruntea. Ești bine? Pari tensionată.
-nu,Tae,nu sunt bine,nu ți-e clar? Nu știu ce să mai fac! Eun-ji e dispărută iar poliția nu face nimic... I se descarcă aceasta in timp ce mergea către bucătărie. Isi ia un pahar cu apă din care bea o gură sănătoasă apoi îl izbește de blatul bucatariei
-oricum n ar putea o găsii.. isi spune acesta,totusi șoptind.
-ce ai spus? Întreabă aceasta, surprinsă de cuvintele iubitului ei
-mă refer că n au cum să o găsească fără vreo idee unde ar fi putut pleca. Au nevoie de "urmele" lui Eun-ji ca sa dea de ea,sau măcar de utlima persoană care a văzut o.
Defapt,nu o pot găsi pentru că Tae-hyung a avut grijă de asta. Bărbatul nu e prost,ai putea spune că nu e prima data când face asta. A convins poliția că Eun-ji e plecată într-o altă țară cel mai probabil cu un bătrân cu bani care o întreține. Cu toate astea Jisoo e ceva mai greu de convins. E conștient că o să aibă de tras cu ea până în momentul în care are de gând să o părăsească. Să o părăsească pe ea,și Seulul. Până în momentul în care o s-o convingă pe Eun-ji să își recunoască sentimentele față de el. În momentul ăla o să înceapă să trăiască, până atunci se v a simții ca o păpușă controlată de sfori.
-Ști ceva de Eun-ji și nu vreai să mi spui?
Întrebarea lui Jisoo a venit de nicăieri către Tae-hyung,care a rămas șocat timp de câteva secunde în urma speculației femeii,dar si a revenit repede,și a dres glasul si a negat orice acuzație.
-shibal,cum crezi că aș putea face asta? Știu cât ești de speriată și îngrijorată pentru ea. Daca as afla ceva legat de sora ta ti as spune cât de repede! Te iubesc,Jisoo,iar cuvintele tale mă rănesc!
-Tae, ești atât de relaxat de parcă te așteptai ca Eun-ji să dispară așa,habar n am ce sa spun...
-poate ca tu nu,in schimb eu...
Bărbatul își lipește buzele de ale lui Jisoo,ea urmând să își împletească degetele cu șuvițe din părul lui castaniu. Una din mâinile lui îi masează un sân,gestul lui începând să-i creeze plăcere lui Jisoo,femeia începând să geamă înfundat. Cealaltă mână ce-i explora corpul femeii ajunge la feminitatea ei,o apasă și o masează de parcă viața lui ar depinde de asta. Jisoo îl dă pe Tae-hyung jos de pe ea si își trage bluza peste cap, sânii ei voluminoși fiind acum în raza lui vizuală. Ii privește sânii cu poftă, urmând să scape cat de repede de sutienul ei. O urcă pe Jisoo pe masă,el fiind acum între picioarele ei. Ii mușcă și linge sânii lăsând în urmă dâre fierbinți de salivă. Toate gesturile bărbatului ai făcut o pe Jisoo să scape de toată tensiunea ce-i era pe umeri. Dar cel mai important,au făcut o să uite de toate suspiciunile aduse asupra iubitului ei,acum simțind plăcere in mare parte din corp.
✭
Imediat ce partida celor doi s a terminat, Jisoo a adormit în brațele bărbatului. In schimb Tae-hyung e cu gândul la Eun-ji,vrea să se ducă la ea,vrea să vadă ce face si daca într-un final are de gând să cedeze. Se ridică din pat lăsând o pe Jisoo să doarmă liniștită si coboară sub casă,in camera unde o ține pe Eun-ji.
-o să înnebunesc dacă mai stau aici,te rog,lasă mă să plec! Abia putând să mai articuleze cuvintele,Eun-ji începe să se milogească în fața bărbatului. I se rupe sufletul să o vadă așa din cauza lui,ar scoate o chiar acum din camera aceea mizerabilă,doar că sora ei se află acolo.
-chiar atât de greu îți e să recunoști că mă placi,Eun-ji? Ti-am spus din prima clipă, când ai de gând să recuno-
-te plac,Tae-hyung!
Cuvintele lui Eun-ji s-au izbit de timpanele bărbatului. Spune asta doar pentru că vrea să iasă de acolo sau chiar simte ce spune?
.
CITEȘTI
shibal | Tae Hyung
Fanfiction-aici te înșeli! Cum m ar putea atrage asa un antipatic? Încerc eu sa ma țin tare,chiar daca simt un nod in gât,abia pot articula cuvintele din cauza lui -atunci de ce nu mă respingi? Daca nu te atrag de ce tremuri la fiecare atingere? Ești ca o ado...