tanışma🍄

369 18 9
                                    


selaam, size hikayemi anlatmadan önce beni tanıyın istedim. Çok uzatmayıp hemen geçiyorum.

Ben Elizabeth Young  17 yaşındayım  yani lise son sınıfa geçiçem. Komşumuzun oğluyla aynı sınıftayız ve o yüzden o beni okula bırakıyo. Onun dışında elektro gitar çalabiliyorum. Okuldaki müzik hocası "onemli gunlerde" hep beni solist olarak seçiyo yani şimdi yalan değil. Sesim bencede güzel.

Şuan yaz tatilindeyiz ve ben hastayım düşünebiliyor musunuz?? Yazın gezip eğleneceğim yerde, evde burnumu çekerek yatıyorum.

Herneyse devam edelim. Evde annemle yaşıyoruz. Babamla uzun bi süre önce boşandılar ve bence en iyisi oldu çünkü bu yüzden bu eve taşındık. Tabi boşanmalarının ve taşınmamızın üstünden 6 yıl geçti, bizde buraya çok alıştık.

Komşularımızda çok iyiler. Oğlu hariç tabi. Susan teyze onu evlatlık falan almış olabilir mi?  Frank amca ve Susan teyze çok tatlı insanlar. Manny'de öyle arada yaramazlık yapsa da çok şirin. Greg'de iyi aslında bazen iş açıyo başıma ama o benim küçük kardeşim gibi.

Rodrick mi? Onu hiç anlatmayayım. Tam bi baş belası. Bi yerinde duramıyor. Ama herkes rodrick ile benim kişiliğimin aynı olduğu söylüyor. Aynı şekilde davranıyormuşuz, aynı şekilde konuşuyormuşuz , aynı müzik zevkine sahipmişiz ve hatta aynı yemekleri seviyormuşuz. Saçmalığa bakar mısın?? Hiçte bile alakamız yok bence rodrick ile.

Yani size bunu söylesem bişey olmaz herhalde dimi? Tamaaam rodrick çok yakışıklı, çekici ve komik olabilir amaa ondan hoşlanmıyorum. Hoşlanmamalıyım yani. Çünkü o heather hills avında. Ve heather benim okuldaki düşmanim. Çok sinir bozucu,kibirli biri. Eğer rodrick'le sevgili olurlarsa rodrick'i özel hizmetçisi yapar. Ondan hoşlanıyor mu bilmiyorum ama onu 5-6 kez heather ile görmüştüm herneyse artık beni tanımış oldunuzz



Bu bölüm kısa oldu ama diğer bölüm daha uzun olacak aşklar<3
Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayıın. Bi sonraki bölüm bugün içinde gelecek<3

𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙢𝙮 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙨       •rodrick heffley •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin