rozdział 2 Obiecuje wy@ierdole "Paniczowi,,

129 7 2
                                    

Otworzyłaś oczy spojrzałaś na zegar w twoim pokoju. 

-Cooo-Spadłaś z łózka z wrażenia.

-Zaraz spóźnię się na autobus-krzyknęłaś sama do siebie  .

W ekspresowym tempie uprałaś mundurek wybiegłaś z pokoju i wleciałaś jak oparzona do łazienki. umyłaś twarz, zęby uczesałaś włosy i zrobiłaś lekki makijaż:

 umyłaś twarz, zęby uczesałaś włosy i zrobiłaś lekki makijaż:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

                                                                 (tak to wygląda dop

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

                                                                 (tak to wygląda dop.autorki)

Wybiegłaś na korytarz i leciałaś do wyjścia.

-To tak bez śniadania-powiedziała mama podchodząc do ciebie z tostem i śniadaniówką.

-dzięki a tak w ogóle to czemu mnie nie obudziłaś- zapytałaś chowając śniadaniówkę i władając tost do buzi .

-przepraszam ale tak słodko spałaś a wiesz że nie mam serca by cię budzić-powiedziała mam a ty w tym czasie wiązałaś buty.

-Okej ale następnym razem minie obudź Anya już w szkole czy nadal na autobus czeka- zapytałaś otwierając drzwi.

-Anye podwiozła jakaś koleżanka a ty już leć za 5 min odjeżdża autobus-powiedziała mama.

-Okej pa-krzyknęłaś wybiegając z domu.

Biegłaś tak trzy minuty zdążyłaś weszłaś powolnym krokiem do autobusu i usiadłaś na wolnym miejscu założyłaś słuchawki i włączyłaś twoją ulubioną play liste. Gdy byłaś pod szkoła wyszłaś z autobusu i pokierowałaś się do klasy. Gdy weszłaś do klasy zobaczyłaś różową czuprynę która zaraz po tym rzuciła się na ciebie.

-witaj siostrzyczko -powiedziała Anya.

-hej młoda-powiedziałaś z uśmiechem na twarzy.

-Usiądziesz ze mną-zapytała różowo włosa.

-dobrze-odpowiedziałaś i poszłaś za Młodszą siostrą.

-To ta nowa

-Ponoć jest groźna 

-jakim cudem przyjęli ją tutaj  

-Na pewno kogoś przekupili by się tu dostała 

-Ona jest siostrą Any jakim cudem nawet nie są podobne

-Co jej się stało z okiem 

-Co sądzisz o tym  Paniczu 

"Obiecuje wpi@rdole Paniczowi,,-Myśli Any

"I całej reszce tez,,-Myśli Any

"Ale ona jest ładna ciekawe co stało się jej z okiem Ma przepiękne C/H(kolor włosów) I jej C/E (kolor oczu) są  takie ładne,,-myśli Damiana.

-Poczekaj Anyu zaraz przyjdę powiedziałaś odkładając plecak i marszcząc brwi.

-Okej

Szłaś do tylnego wyjścia zatrzymałaś się przy ławce Damiana. Zaczęłaś się cicho śmiać 

-Po tej lekcji bez przydupasów za szkołą wyjaśnimy sobie coś-szepnąłeś mu do ucha i wróciłaś do ławki bo wszedł nauczyciel.

--------------

Taki rozdzialik mam nadzieje że się podobał 

(346słów)

                                                 Natx

Zakochał się we mnie Damian Desmond // spy x family x reder \\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz