rozdział 4 Jesteś słodka ❤️(Pierwszy pocałunek)

99 4 4
                                    

Obudziłaś się w białym pokoju rozejrzałaś się i zobaczyłaś pielęgniarkę.

"Uf czyli  nie do szpitala,,-pomyślałaś 

Podniosłaś się i zobaczyłaś bandaże na rękach "Kur,, krzyknęłaś w myślach .

-Ile tu leże- Zapytałaś a pielęgniarka odwróciła się do ciebie widocznie zdziwiona.

-15 minut-powiedziała lekarka po chwili namysłu.

-Moi rodzice pewnie zostali już powiadomieni-Zapytałaś z nadzieją że nie.

-Tak-odpowiedziała pielęgniarka patrząc się na ciebie.

-Okej-odpowiedziałaś cicho.

-co robiłaś za szkołą z Damianem Desmundem on cię znalazł a to było wręcz prawie nie możliwe, bo leżałaś w miejscu gdzie nikt nie chodzi ani nie ma kamer, znalezienie cię zajęło by nam 2 dni może tydzień w najgorszym przypadku. A na kamerze za szkołą było cię widać z "Paniczem,, Którego przytulasz a potem odbiegasz-Zapytała i wytłumaczyła pielęgniarka.

-Tylko rozmawialiśmy a potem powiedziała coś czego żałuję-odpowiedziałaś.

-Rozumiem ciesz się że za tobą pobiegł bo mogłaś by się wykrwawić -powiedziała dość poważnie jak na jej osobowość. 

-czemu po prostu nie mógł zostawić mnie żebym się wykrwawiła i umarła, pewnie chodzi mu tylko o tą głupią Stellę ehh-powiedziałaś nie słyszalnie.

-Wiesz może nie chodzi mu o Stellę tylko o ciebie, może wydaje ci się że  cię nie nawiedzi a możę lubi cię bardziej niż lubi-Powiedziała pielęgniarka a siebie zamurowało.

-Dobra my tu gadu gadu a twoi rodzice będą za 5 minut-powiedziała pielęgniarka a ty jak na zawołanie wstałaś i się spakowałaś.

<Magiczna zmiana czasu wieczór (moja leniwa dupa be like>

dziś czwartek więc jutro zaczynasz lekcje później przebrałaś się w piżamę i poszłaś czytać mangi  nie wiedziałaś nawet kiedy zasnęłaś. 

Piżma:

    ( Nie mogłam się powstrzymać dop

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


    ( Nie mogłam się powstrzymać dop.autora)

Obudziłaś się o 5 jaki prawem do szkoły Miałaś jakieś 5 godzin i 30 minut.
Wstałaś leniwie z łóżka zrobiłaś swoją poranną rutynę uczesalas włosy w kok.
Zjadłaś płatki. No bo oczywiście ojca nie było a matka Nie umie gotować🥲.

Weszłaś do pokoju sprawdziłaś zegarek 7:50. Anya dziś Ni idzie do szkoły ale jej zazdroszczę w końcu jest przeziębiona a wielka szkoła zakazuje przychodzić przeziębionym do szkoły ale mi wielkie zasady.

Usiadłaś na łóżku odpaliłaś telefon i przeglądałaś insta nagle zobaczyłaś zdjęcie Damiana czułaś jak cała robisz się czerwona na twarzy.

Zakochał się we mnie Damian Desmond // spy x family x reder \\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz