Hayatta öyle anlar var ki o an insan saçma olduğunu bile bile bir şeyi yapıyor. Ben de "ne kaybederim ki" kafasıyla ar damarımı çatlatmıştım. Sonuçta kız zaten gidecekti.
Soruyu duyunca kız resmen ikileme düştü. Bir yandan o sigara dumanı ve küf kokulu dağınık yerden çıkmak istiyor, bir yandan da belki hayatında ilk defa canlı canlı yarak görecek.. Bir yandan Erkan'dan hoşlanıyor, bir yandan hoşlandığı çocuğun yakın erkek arkadaşı olan benim sikimi kaldırmış karşısında duruyor.
Biraz sessizlik oldu.. Kız bişey demedi. Ama red de etmedi, gitmedi de.. Ben de zaten kısacık olan şortumun kasık kısmından esneterek mermer gibi sertleşmiş sikimi aradan çıkartıverdim. Kızın gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Bu şekilde sikimi kıza teşhir etmek bana o güne kadar tatmadığım bir heyecan ve zevk vermişti. Şortumu bile indirmeden çevik bir hareket ile sikimi çıkarmıştım ve kızın gözleri üzerine kilitlenmişti. Bu durum kafamdaki bütün tereddütleri gidermişti. Doğru hareketi yaptığımdan emindim. Üzerime düşeni yapmış olmanın rahatlığı ile o anın keyfini çıkartıyordum. Kız tekrar kalktığı sandalyeye geri oturdu.. Kaval sesi ile büyülenmiş Hindistan'daki kobra yılanları gibi sikime bakıyordu. Heyecan ile merak duyguları içinde boğulmuş gitmişti. Adeta hipnotize olmuştu. Hiç bir şey de söylemiyordu.
Bu durumdan cesaret alarak ileri bir adım attım. Heykel gibi kas katı kesilmiş, damarları belirginleşmiş ve kalbimin atışı ile yaklaşık yarım saniye kadar bir gecikmeyle zonklayan sikim, kızın kişisel alanına girmişti.
Kız sandalyede ben ise ayaktaydım ve ben ileri adım attığımda kız da oturduğu yerden gözlerini yukarı doğru çevirerek yüzüme baktı. Suratımda yavşak bir gülümseme ve rahatlık gördü. Sonra ürkekçe bir hareketle elini kaldırdı ve o zarif, beyaz parmaklarının dışı ile zonklayan sikime hafifçe dokundu. Sanki inceliyor gibiydi.
Hayatımda ilk defa bir bayanın eli sikime değiyordu. Şimdi düşündüğüm zaman çok da önemli bir şeymiş gibi gelmiyor ama o genç yaşın verdiği heyecan bam başka bir şey. Zaten dim dik olan yarağım iyice sertleşti, hatta başı bir tık daha büyüdü. Kendimi iyice kasmıştım. Kızın baştaki ürkek dokunuşları yerini avuçlamaya bırakmıştı.. Ama nedense başını değil dibini ve taşşaklarımı avuçluyordu. O kızın o ana kadar porno dahi seyretmediğinden eminim.
Bir adım daha attım ve artık aramızda herhangi bir mesafe kalmamıştı. Kız ne yapacağını bilemediğinden ve arada mesafe kalmamış olduğundan tekrar yüzüme baktı. O bakınca ben de dudaklarımla "muck muck" şeklinde öpücük mimiği yaptım. Kız gülümsedi ve elinde ödül tutar gibi tuttuğu sikimin başına dudaklarının ucuyla ufak ve korkak öpücükler kondurmaya başladı. Dişleri sım sıkı kapalıydı.
Yine hiç yoktan iyiydi ama o durum da saniyeler içinde ikimiz için de sıkıcı bir duruma dönüşmüştü. Kızda moral motivasyon gittikçe düşüyordu. Bunu hissedebiliyordum.
Ve o an bana bir ilham geldi ve kızı kolundan tutup sandalyeden kaldırdım. Beline sarıldım ve dudaklarına yumuldum. Kız bir anlık şaşkınlıkla ne yapacağını şaşırdı ve kollarımın arasında irkildi. Spor yapmaktan ve yüksek testosterondan demir gibi olmuş kollarımın arasından kaçmasına imkan yoktu. Zaten kısa sürede kendini bıraktı. Artık dişleri de aralanmıştı. Dillerimiz adeta iki Kırkpınar güreşçisi gibi kendi aralarında güreş tutmuştu.
O şekilde öpüşmek ikimiz için de kabul edilebilir ortak bir noktaydı. Güvenli bir alandı. En azından bunu nasıl yapacağımızı ikimiz de biliyor gibiydik. Bu şekilde öpüşmek hem yeterince masum hem de fena halde seksi bir aktivite olduğu için iki taraf da rahattı. Bir müddet bir birimizin dilini ve dudaklarını sömürdükten sonra işler yine sıkıcılaşır gibi oldu. Ben bu sefer hazırlıklıydım hemen elimi kızın amına attım ve taytının üzerinden amının şeklini parmaklarımla hissetmeye başladım.
Ellerim zaten büyüktür, bir de yıllarca voleybol oynamaktan, topları tokatlamaktan parmaklarım iyice kuvvetlenmişti. Adeta kürek gibi ellerimle ve demir gibi parmaklarımla ve zaten o durumun heyecanının verdiği güçle kızın amını ellediğimde kız öpüşmeyi kesti, gözleri kapalı bir şekilde ve çok bayansı bir ses tonuyla "ooaahhh!!" şeklinde inledi.. Yanakları kıpkırmızıydı..
Ben ise adeta vaad edilmiş topraklardaydım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşımı sormaya gelen kızı apartmanın bodrumuna çektim
Short StoryBizim lisede Hande diye bir kız vardı, benim yakın arkadaşım Erkan'dan hoşlanıyordu. Hande'nin evi bize yakındı ve bir gün Erkan hakkında konuşmak için geldiğinde onu apartmanın bodrumuna çektim.