İddayı bı şekilde Dazai kazanmıştı ve gerçekten sinir bozucu bir durumdu çünkü muhtemelen tüm tatilimi berbat edicekti, ama olan olmuştu , bugün yola çıkıcaktık ve saatler bir türlü geçmiyordu . Saat gecenin 1 riydi ve aracı ben kullanıcağım için uyumam gerekiyordu, ama zaten 4 te yola çıkıcaktık ,uyusamda pek bı fayda etmiycekti yavaşça yataktan kalkıp balkona çıktım hava bunaltıcı değildi ama sıcaktı .Telefonumun çalma sesiyle irkilip odama geri döndüm arayan Dazaiydi ,telefonu açtım ve onun neşeli sesi kulaklarıma doldu " CHUUYAAAAA BİZE TOST YAPARMISINNN YOLDA EMİNİMKİ ACIKIRIZ" bağırması yetmezmiş gibi birde tostmu istiyordu, gidip kendisi yapa bilirdi ( 2 dk sonra) telefonu kapatıp tost yapmak için mutfağa gittim beni ikna etmesi bukadar kolay olmamalıydı ama bu konuda yetenekliydi ve bu can sıkıcıydı. Tostlar hazırdı onları poşete koyup telefonumu elime aldım saate bakmamla odama koşmam bir oldu , saat 3:30 su ne ara okadar ilerlemiştiki bavulumu alıp merdivenlerden aşağıya indim arabam çok uzakta değildi bavulu sürükleyerek arabaya kadar getirdiğimde gücümü hatırladım anlıma bi şaplak atıp bavulu arabaya yerleştirdim evden almam gereken bişey olmadığından arabaya binerek Dazainin evine doğru ilerledim . Evin önünde durdum ama kimse yoktu Dazaiyi bı kaç kez çalışırdım ama açmadı , yedek anahtarla evinin kapısını açtım ve koltukta uyuyan Dazaiyi gördüm .Yanına yaklaşıp onu hafifçe sarstim ama uyanmadı önce onun bavulunu bulup arabaya koydum daha sonra Dazaiyi kucağıma alıp ,arka koltuğa yatırarak yola çıktım .