cīruļu ciems

3 0 0
                                    

Aneska dzīvo lauku mājās kādā ciemā ko mēdz dēvēt par "cīruļu ciemu" kopā ar savu tēvu, diviem brāļiem, vecāko māsu un omi. Mājās ir diezgan pašauri bet vecākā māsa Izabella ar savu līgavaini nākamnedēļ pārvāksies divus kvartālus tālāk paši uz savu jauno māju "tad jau man būs sava istaba vai ne?" Aneska jautāja savam tēvam ar lūdzošu skatienu. Tēvs ieskatījās meitas gaiši zilajās acīs, pasmējās un atbildēja "ja Aneska tā jau sanāk, ja viens tavai māsai nav iebildumu kad tu okupē viņas istabu" tēvs vēlreiz pasmaidīja un izgāja pasaukt vecāko brāli Tomu lai iet palīdzēt sacirst malku "mmm kas te tik garšīgi smaržo" virtuvē iebļāvies iebrāzās jaunākais brālis Kārlis "mīļo brālīt cik reizes man tev vēl būs jāatkārto kad nevar tā ieskriet un bļaustīties tas nav pieklājīgi, marš nomazgāt rokas lai var nākt ēst vakariņas" Izabella ka jau parasti rājās uz jaunāko brāli. Pēc kāda laika visi bija sasēdušies pie galda un ome salika uz galda ceptus kartupeļus ar ribiņām un salātus. Kad visi bija paēduši Aneska palīdzēja novākt galdu un gāja uz savu istabu ko dalīja kopā ar Izabellu jo ome dzīvo Izabellas istabā otrajā stāvā bet Aneskas istaba atrodas trešajā stāvā. Izabella jau 14 gadus dzīvo Aneskas istabā jo kad pirms 14 gadiem Aneskas mamma pazuda bez vēsts un ome nāca nāca talkā ar saimniecību. Kamēr tēvs ar abiem brāļiem strādā uz lauka, lai gan Kārlim ir 14 gadi viņam ļoti patīk palīdzēt uz lauka. Šonakt Aneska var viena pati gulēt lielajā gultā jo māsa šonakt paliek pie sava līgavaiņa, Ralfs Izabellu bildināja pirms divām nedēļām, diemžēl māja būs pabeigta tikai nākamo nedēļu un Izabella izdomāja kad paliks pie savas ģimenes tikmēr Ralfs paliek pie saviem vecākiem kur šonakt paliks arī Izabella.

jaunā dzīve Where stories live. Discover now