Lütfen bol bol oy kullanın sevmediyseniz bile yorum yapın keyifli okumalar2000 mart 12
Dolunay tabak gibi karanlık or8÷j manı aydınlatırken neredeyse batmak üzereydi.
Sara şişmiş karnını sanki düşmesini engellemeye çalışıyormuş gibi tutarak koşuyordu bacağını adeta saran ve beyaz elbisesinin açıkça bıraktığı kısımları kesen küçük dikenleri umursamıyor sadece koşuyordu.
Çünkü biliyordu eğer koşmassa. Canının çok daha yanacağını.
Takılıp yere düşünce korkuyla arkasına baktı.
Oradaydı korkutucu dişlerini göstererek hırlıyordu saraya doğru yaklaştı ve yaklaştı tam önünde durdu.
"onu benden almaya nasıl cüret edersin!"
"onu öldüreceksin abel" göz yaşları arasından zar-zor konuşabilmişti ağzından salyalar akan bu koca yaratık karşısında hiç şansı yok tu.
"ben onu öldürmezsem o beni öldürecek!"
"o senin oğlun bunu ona yapamazsın"
"geleceği, geleceğimi değiştirmek benim elimde ve ben kendi oğlumun beni öldüreceği bir geleceğe izin vermem!"
"o seni öldürmeyecek!!!"
"o bebek bir hata! Türümüzü tehlike altına alıyor farkında değil msin?"
"oğlumu öldüremezsin!"
"ben bir kralım ve yapmam gereken türümü korumaksa seve seve yaparım"
Ne yapacağını şaşırmıştı sara çocuğunu koruyamıyordu ve işin en acısı çocuğunu öldürmek isteyen kişi öz babasıydı.
Daha fazla ne yapacağını bilemeyen güzel kadının kalbinde hissettiği acıyla çığlığı geceye karıştı.
Kaybedenlerin savaşına hoş geldiniz
Günümüz
Tahta veranda nın üstünde dikilmiş annemin arabayı park etmesini bekliyordum.....
Bana saatler gibi gelen dakikalar sonra geldi ve kapıyı açtı.
Neyse ki!
"ne vardı anahtarları bana verseydin dondum burada"
İsyanımın soğuktan titreyen dudaklarımdan dökülmesine engel olmamıştım.
Hadi ama şubat ayındayız
Popom dondu."beş dakikadan bir şey olmaz küçük hanım"
Görüldü"öyle mi~ hasta olduğumda da bana sen bakarsın o zaman"
"bakarım merak etme. Hadi bakalım geç içeriye"
İçeri geçip hemen eski şömineye doğru koştum hemen yakmam lazımdı dışarısı epey soğuktu ve ben iki saat annemin arabayı park etmesini bekledim!
"Baban aradı"
"ne dedi? "
"buraya gelmesi en az üç hafta sürecekmiş"
Babam bir mühendis di e tabii haliyle işlerini bırakıp bizimle gelmesi çok zordu.
Ben sara 17 yaşında sıradan bir lise öğrencisiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ KURT
Werewolf17 yaşında ki liseli sera annesinin tayini sonucu bir kasabaya taşınır ama taşındığı gün karşısına çıkan Gregora karşı adlandıramadığı bir çekim hisseder peki Gregor? Öte yandan Gregor öz babasıyla savaş halindeyken aşık olduğu yeşil gözlerin sahib...