Karanlık Zaman

6 1 0
                                    

Arkadaşlar bu arada oyunun adı Karanlık Zaman bunu söylemeyi unutmuşum ben sustum hikaye konuşsun hatalarım varsa özür dilerim.
Yui annesinden korkuyodu çünkü annesi biraz katıydı. O yüzden ek tekbir almıştı. Yui oyuna bakıp bilgisayara bağladı içinden başlık eldivenler vardı.
Yui onları giyer.
Yui içinden
Bunlar üstüme tam oturdu galiba sahibinin vücuduna uygun şekil alıyor
Yui yatağa yatıp oyuna girmişti. Oyundan karakterini yapıyordu ve isim koyacaktı.
Yui içinden
Acaba ne koysam"düşünür"buldum Yui koycam
Yazar:"(O kadar da düşünmene gerek yokmuş aslında) "
İsmini koymuştu ve oyun ekrana şöyle bir yazı gelmişti
"Yui oyuna hoşgeldiniz"
Yuı'nin yaptığı karakter

Yui içinden"Ben yakın dövüşmeyi beceremiyorum kılıç bana göre değil o yüzden büyücü seçeceğim"Seçti ve kendini 3 kapı olan bir odada buldu ekranda şöyle bir yazı yazıyordu "Hoşgeldin Yui artık karanlık zaman oynayabilirsin ama ondan önce bu kapıla...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yui içinden
"Ben yakın dövüşmeyi beceremiyorum kılıç bana göre değil o yüzden büyücü seçeceğim"
Seçti ve kendini 3 kapı olan bir odada buldu ekranda şöyle bir yazı yazıyordu
"Hoşgeldin Yui artık karanlık zaman oynayabilirsin ama ondan önce bu kapılardan birini seçmen lazım iyi şanslar Yui"
Yui bi anda gelen uyarıyla yerinden sıçramıştı
Yui:Bu kolay olcak seçeceğim.
Yui içinden
"Acaba nasıl bir şey olcak? "
Yui'nin önününde bir kutu belirdi. Kutuyu alıp açtığında her kapının işareti vardı ve zarf il önce üçgeni okumaya başladı.
"Herkesin noktası ama kimsenin evi değil. "
Yui:"Bune şimdi ne demek bu!!? "
Yazar:("Bilmem onu sen düşüncen uyarı sana seç dedi. ")
Diğerlerini okumaya başladı. İlk önce daire olanı alıp okumaya başladı.
" Herkese kapısı açıktır ama kimse uzun kalmaz. "
Yui:"Şimdi bu herhalde bulmaca olması lazım değil mi? "
Yazar:("Yok değil mal şimdi anladı yaa(•ˋ _ ˊ•)"
En sonda çizgi olanı okudu.
"Seni saklarım ama belki de ebediyet için"
Yui:"Aralarında en çok anladığım çizgiydi ( ̄∇ ̄) o yüzden onu seçmen.
Yui kararını yaptığı kapıya gitti ve elini dokundu ve kendisini bir anda ormanda buldu.Ve sağ üstte şöyle bir bildirim geldi.
"Karanlık zamana hoşgeldin Yui"
Yui ufak bir şok geçirdikten  sonra kendine gelip
Yui:"Aman be güzel ormana geldim. "
Yui içinden
Benim bu orman'dan hemen çıkmam lazım sağa gidiyorum orda sanırım birkaç insan buldum.
Yazar'dan
Yui sağa gittiğinde kale duvarlarına gelmişti ve burada ki esinti onu gıdıklıyordu. Yui buranın çok güzel koktuğu hakkında konuşurken bir ses duydu. Arkasına baktığında bir kız koşuyordu arkasındansa bir adam onu yakalamaya çalışıyordu. Yui o an aklına ilk geleni yaptıı saklandı ve izlemeye başladı.Buraya doğru yaklaşıyorlardı ve sağ üstten bir uyarı gelmişti.
"Daha yüksek seviyede bir oyuncu etrafta dikkat edilmesi tavsiye edilir"
Yui:"Sağol ya teşekkür ederim. "
Yui görünememeye çalışıyordu ama merakınada düşüyordu ve oraya baktığında o oraya baktığında adam kıza kılıcını salladı ve sıyırmıştı.Kız cebinden bir taş çıkartıp bir anda kayboldu.
Yui'den
Yui:BUNU NASIL YAPTI!!
Keşke o kadar bağırmasaydım. Benim bağırmamla adam bana dönmüştü. Ben orman koşmaya başladım arkama baktığımda artık yoktu.
Bir şey beni ağzımı tuttu.

Evet burda kesiyorum. Üzgünüm biraz sonradan geldi sınavlar nasıldı? Bu sıralar salgın var bende yaklamdım bölüm yollamaya çalışıcam görüşürüz. (^ω^)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 10, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Zamanın İçindeki IşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin