היי שמי היילי ואני בת 17 ואני רוצה לשתף אותכם בסיפור חיי.
יש כאלה שאומרים שזה לא הרבה מה שעברתי בחיים או שיש אנשים שעברו יותר , אבל מה שאני יודעת זה שבשבילי זה היה מעל ומעבר.
תמיד האמנתי שאגדות יכולות להתגשם ולהפוך למציאות ושאני יכולה להיות נסיכה ואני יזכה בנסיך אבל בסוף טעיתי בסיפור שלי אין פיות או אבירים בסיפור שלי אני השטנית שאיך שהו השטנית הזאת זכתה במלאך , אני קוראת לו המלאך השומר שלי , הוא הגיע אליי אחרי שוויתרתי כבר על אהבה , על משפחה ועל אושר.
אתם ודעי שואלים את עצמכם למה אני מחשיבה את עצמי לשטנית , כי אני מרגישה שכל מה שעברתי גרם לי להיות כזאת , כשהייתי יותר קטנה יכול להיות שהייתי מלאכית קטנה וחמודה אבל המלאכית הזאת נשרפה אחריי כל מה שהיא עברה , אם זה בבית הספר , בשכונה ואפילו מהאהבות הקודמות שלה ומתוך האפר קמה שטנית שמוכנה להלחם על החופש שלה ועל עצמה.אז כמו שאמרתי קוראים לי היילי , היילי קווין ויש לי עוד 4 אחיות , שלוש מעליי ואחת מתחתיי וכן אנחנו רק בנות , בנות משפחת קווין , ההורים שלנו מאוד חשובים , כולם מעריצים אותם ומכבדים אותם אבל רק אני יודעת מהם בדיוק.
שמות אחיותיי הגיליים שלהם ומה קורה בחייהם:
האחות הבכורה דיינה:
דיינה בת 28 נשואה פעם שניה לבעלה ג'ייקוב (שהם נשואים עד עכשיו חודש) ויש לה שתיי בנות מהגרוש שלה והשמות שלהם הם יהלום-בת 6 והיא בכיתה א' ונועם-בת 3 וחצי בגן טרום חובה.האחות השניה שיר:
שיר בת 26 נשואה לבעלה דין (שהם נשואים 9 שנים עד עכשיו) ויש להם שלוש בנות והשמות שלהם הם טליה-בת 8 וחצי כמעט 9 והיא בכיתה ג' ותאל-בת 6 והיא בכיתה א' ואורי- בת שנתיים והיא בגן.האחות השלישית ליה:
ליה בת 23 נשואה לבעלה אבי (שהם נשואים 5 שנים עד עכשיו) ויש להם שתיי בנות והשמות שלהם הם אודל-בת 3 וחצי בגן טרום חובה וליאל-בת שנתיים והיא בגן.יש אותי היילי שאתם כבר הבנתם מי אני ויש את...
האחות החמישית הדס:
היא בת 14 בכיתה ט'.עד כה אנחנו חמש אחיות ו-7 אחייניות והורים חשובים מאוד.
YOU ARE READING
המלאך השומר שלי💕
Mystery / Thrillerשמי היילי ואני רוצה לחלוק איתכם את סיפור חיי. זה סיפור על כל מה שהשתבש לי בחיים וכל מה שנבנה אצלי בחיים💕 אזהרות: *שפה בוטה *אלימות *אונס *סקס *+18 *התקפי חרדה