פרק 7

13 2 2
                                    

אני מאוד מצטערת שלא העלתי כל כך הרבה זמן , פשוט הלימודים המשפחה והזוגיות תופסים לי את כל הזמן אז אני מתנצלת על העיכוב של הפרק ותודה על הסובלנות❤️

עוד דבר אחד , בדיוק דוד שלי מאמריקה הגיע אלינו אחרי 6 שנים שלא ראיתי אותו ואני מתרגשת בטירוף , אוקי בלי עוד עיכובים נוספים קבלו את הפרק היפה והמצחיק עד עכשיו.

העבר:

הגעתי הביתה יחסית מאוחר ולא יכולתי לישון אחרי מה שקרה בחניה הייתי חייבת אותו איתי לא משנה מה פשוט לא יכולתי להרדם יתהפכתי במיטה כל הלילה ואז החלטתי לשלוח לג'וסף הודעה בשעה 3 בלילה.

אני: היי 😅 מצטערת על השעה אני פשוט לא מצליחה להרדם.

ג'וסף: מה קרה לא מצליחה להפסיק לחשוב עליי 😏.

אני: אוחחח עזוב לא משנה סליחה שהפרעתי לך.

ג'וסף: לא נו סליחה מצטער , מה קרה למה את לא מצליחה להרדם?.

אני: אני לא מצליחה להפסיק לחשוב עלייך😖.

ג'וסף: אז צדקתי?!.

אני: כן צדקת אוקי הנשיקה איתך עשתה לי סלט בראש ואני לא יודעת מה לעשות.

ג'וסף: מה הלב שלך אומר לך לעשות?.

אני: הלב שלי אומר לי לקחת מונית לנסוע אלייך לנשק אותך ולישון איתך מחובקת אבל זה לא יקרה כי אני דיי בטוחה שאתה מתחרט על הנשיקה הזאת כי אתה בעצמך אמרת שאני קטנה מידיי ואפילו לא חוקית ושאתה לא רוצה אז פשוט תשכח מכל מה שקרה היום ונשכח אחד מהשני אוקי?!.

ג'וסף: לא אוקי.

אני: מה?.

ג'וסף: אמרתי לא אוקי , אני לא רוצה ולא מתכוון לשכוח ממך , נכון שאמרתי שאני לא יצא איתך בגלל הגיל ובגלל שאת גיסתו של החבר הכי טוב שלי אבל משום מה כשיסתכלתי לך היום בעניים הרגשתי משהו שלא הרגשתי בחיים , אני אישית וויתרתי על עקמת משפחה עד לפניי כמה שעות בערך אבל כשיסתכלתי לך בעניים פשוט ראיתי משפחה נישואין ילדים צחוקים הכל כל מה שוויתרתי עליו אז לא היילי אני לא מתכוון לא לשכוח ולא לוותר עלייך שמעת אותי וכשאמרתי שאני אוהב אותך יתכוונתי לזה , את יתכוונת לזה?!.

אני: ברור שיתכוונתי לזה , אני אוהבת אותך 🥺.

ג'וסף: יופי זה מה שחשבתי , עכשיו את רוצה לישון או להתקשר אליי?!.

אני: אממממ אני לא יכולה לדבר בטלפון עכשיו ג'וסף ההורים שלי ואחותי הקטנה ישנים עכשיו ואני גם עייפה אבל אני לא מצליחה להרדם.

ג'וסף: רוצה שאני יגיע אלייך להביא לך חיבוק?!.

אני: מה? אבל אתה גר רחוק וגם השעה מאוד מאוד מאוד מאוחרת , לא אל תבוא אתה צריך גם לישון ויש לך עבודה מחר אז לא כמה שאני רוצה שתבוא עדיף שלא.

ג'וסף: אז את רוצה שאני יבוא אה פושעת קטנה שלי😏😉.

אני: 🥴😵.

ג'וסף: 😏 מה קרה , אוהבת את הכינוי שנתתי לך , פושעת קטנה שלי😏.

אני: שוב סליחה שהפרעתי לך , לילה טוב 💋❤️.

ג'וסף: לילה טוב פושעת שלי נדבר מחר בבוקר.

וכך השיחה נגמרה בניני באותו הלילה.

המלאך השומר שלי💕Where stories live. Discover now