פרק 5

13 2 1
                                    

*שכחתי לציין שבתחילת השנה של כיתה י' סבא של היילי נפטר וגם על זה המנהלת שלה עשתה לה את המוות.
*אם אתם רוצים שאני יעשה פרק שלם על איך היילי קיבלה את זה שסבא שלה נפטר ואיך היא יתמודדה אז תגיבו לי ואני יעשה ואני רק יגיד שזה מעניין מאוד.

בחזרה לעבר של היילי>

העבר:

המשך כיתה י' , סוף שנה הגיע ויש מחנה המחנה הראשון שלי בכל חיי ועד שסוף סוף אני הולכת למחנה המנהלת מחליטה למרר את חיי גם שם (אני לא יפרט מה קרה ולמה כי זה לא יסתיים).

כיתה י"א שנת 2021 אני כבר בת 16 וואו איך שגדלתי מהר , התחלתי את השנה כמו כל שנה בציפייה ותקווה שהשנה יהיו לי חברות אבל כמו שכבר הספקתם להכיר אותי החיים שלי בחיים אבל בחיים לא יהיו קלים וחברות אני יכולה רק לחלום שיהיו לי.

בכל מקרה המשכתי לקוות ולצפות .

אחרי חופש גדול ומאוד משוגע ומטלטל (לא נפרט) החלטתי שאני מישהי אחרת לגמריי סטייל שונה מראה שונה דיבור שונה וציונים שונים כמובן אבל "רבות מחשבות בלב איש ועצת ד' היא תקום" כנראה שלמישהו למעלה היו תוכניות אחרות בשבילי כי אחרי שבועיים של תחילת הלימודים המנהלת השעתה אותי לשבועיים ועל מה עוד כי בנות בבית ספר שמסתבר בסוף שהיא נתנה להם כסף הלכו ויתלוננו שהטרדתי אותם מינית כן כן קראתם נכון , המנהלת שלי שיחדה בנות שיגידו שאני הטרדתי אותם ועד היום אני לא יודעת למה.

אחרי השבועיים היא אמרה שהיא לא מוכנה להמשיך להחזיק אותי בבית ספר שלה יותר ולכן השעתה אותי עוד חודשיים ואני כבר הייתי אבודה לא ידעתי מה לעשות ומה לא לעשות מה להגיד ומה לא להגיד , אחרי חודשיים הגעתי למסיבה של חנוכה ופשוט בכיתי כי כולם רוקדות ורק אני לא רק אני מחוץ לעניינים ואחרי חופשת חנוכה המנהלת השעתה אותי לעוד חודשיים ופה כבר וויתרתי לגמריי בכיתי צעקתי אפילו ניסיתי שוב פעם להתאבד איבדתי כל תקווה שהייתה לי פשוט רציתי שהסבל הזה יגמר.

ההורים שלי החליטו סוף סוף להעביר אותי בית ספר והם הסכימו להעביר אותי לבית ספר רגיל אבל לא לפני שהם יעיפו את המנהלת ההיא מהבית ספר הדוחה הזה , האינו אצל עורכי דין ובתי משפט אבל איך שהו המפלצת הזאת הצליחה לצאת נקיה.

וויתרתי על להלחם איתה ופשוט עברתי לבית ספר חלומותיי באמצע כיתה י"א , ברגע שדרכתי שם בנות ישר חיבקו אותי ודיברו איתי משהו שלא הייתי רגילה אליו יתחברתי ישר לשתיי בנות מכיתה ט' החברות הכי טובות שלי ומה שחיבר אותנו מההתחלה זה ששלושתנו מעריצות את אותה הלהקה BTS לי באופן אישי השירים שלהם מאוד מחזקים והמסרים שהם מעבירים פשוט נוגעים לי ללב ומשם אני וחברות שלי התחלנו להכיר אחת את השניה בזכות הלהקה הזאת.

ובכיתה שלי וואו בנות אשכרה דיברו איתי והמנהלת אני באמת לא יודעת איך לתאר את האושר שהיה לי ברגע שהיא חיבקה אותי וחייכה אליי ואמרה לי שאני יכולה לבוא אלייה לכל דבר ובכל זמן והמורות עזרו לי כל כך הרבה בהשלמת החומר שהיה חסר לי וקידמו אותי ונתנו לי שוב תקווה ושם באמת הרגשתי נאהבת היה לי פשוט חום ואהבה של בית לא של בית ספר כי כולם שם אחת בשביל כולם וכולם בשביל אחת.

אני רק יציין ויגיד שהחברות של היילי מכיתה ט' פשוט גרמו להיילי להרגיש שהיא לא הבעיה בכלל ושהיא לא צריכה להרגיש עם עצמה לא בסדר ובזכותם היילי זכתה לחברות לחיים❤️

המלאך השומר שלי💕Where stories live. Discover now